Jennifers p.o.v
Maandag 20 augustus. Het is dan eindelijk zover: De premiere van de film This Is Us. Het wordt een super groot event bij één van de grootste bioscoopzalen van Europa in Londen. Duizenden fans zijn er bij, journalisten, camera's voor de livestreams, bekende mensen... En het allerbelangrijkste ligt in mijn handen: Hun kleding. Gisterenavond had ik de wekker om half elf gezet. We verzamelen ons eerst bij een hotel waar Liam, Niall, Louis en Harry logeren met hun families. Zayn zijn moeder en Waliyha komen ook.
Ik ga snel uit bed en doe even wat makkelijke kleren aan. Het is de bedoeling dat Andrew mij brengt naar één van de bekendste designers van de stad. Die heeft de kleding voor mij klaargelegt die ik heb aangewezen. Daarna halen we Zayn op van huis en rijden we naar het hotel. Vanaf daar rijden de jongens naar de première om drie uur. Ik trek mijn allstars aan, poets mijn tanden en pak snel de jurk in die ik vanavond aan trek. Het is een zelfgemaakte jurk met lapjes leer op mijn schouders en aan de randen pailletjes. Ik vergeet bijna mijn pumps en gooi die gauw in mijn handbag. Zayn ligt op zijn buik nog half te slapen. Ik hurk naast het bed neer en leg mijn hand op mijn wang. ''I gotta go. I'm back in thirty minutes, make yourself ready.'' Zayn mompeld wat onverstaanbare dingen. Ik ben benieuwd of hij over een half uur echt klaar is. Ik geef hem een kus. Vlug trek ik de deur van het appartement dicht en ren ik de trappen af naar beneden. Zayn heeft liever nog niet dat ik zelf ga rijden in Engeland omdat iedereen hier links rijdt en daar moet ik nog aan wennen. Gelukkig hebben we Andrew nog.
Eenmaal op de locatie aangekomen check ik alle outfits nog even. En thank god, alles klopt. Hij helpt me de hoezen in het busje te leggen. ''Have fun!''
Wonder boven wonder staat Zayn al op ons te wachten. Achja, het enige wat hij heeft gedaan is een wit t-shirt en een grijze jeans. Hij heeft zijn beanie op dus hij heeft ook niet de moeite gedaan om even zijn haren te doen. We rijden naar het Montcalm hotel waar iedereen al is. We nemen de lift naar de bovenste verdieping waar de suites zijn. We kloppen op de deur en al snel wordt er open gedaan door Harry die alleen zijn zwarte boxer aan heeft. Ook goeiemorgen.
''Jenni! Zayn!'' Hij geeft ons een knuffel. ''So good to see you, how are you?'' Ik knik. ''Good, we're good. Are Louis, Liam and Niall here as well?'' Harry knikt en wijst naar binnen. Ik loop verder door terwijl Zayn en Harry nog wat bij praten. Ik zie de andere drie jongens op de banken en bedden liggen. Ik begroet iedereen. Het voelt meteen weer goed om weer allemaal bij elkaar te zijn. Samen met Andrew leg ik de hoezen naast elkaar op bed. Er hangen allemaal naamkaartjes aan. Liam kijkt nieuwschierig met me mee. Ik pak als eerste zijn outfit uit. ''Here you go, this is for you...'' Een mooie leren jas, wit overhemd en een zwarte broek. Daaronder lak zwarte schoenen. ''Looks good, Jenni. Thank you very much.'' Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Zayn doet open, het is Lou.
''Here I am!'' Roept ze uit. Ik kom op haar afgerend en bespring haar. ''Oh, Jenni! I've missed our work days together, let's begin!'' Helemaal excited klapt ze in haar handen. Ze pakt al haar spullen uit. ''There is so much to do today. Zayn and Niall, you need to shave. I want to give Louis and Liam a haircut and Harry...'' We draaien ons om naar Harry die in zin boxers een sinaasappel staat te pellen. ''What?'' Vraagt hij alsof hij heel het gesprek heeft gemist. ''I like oranges.''
''Harry, come over here.'' Commandeer ik. Ik pak zijn kleding uit: Zwarte colbert met daaronder een grijze overhemd, zwarte broek en zijn favoriete zwarte boots. Harry rent naar zijn tas en haalt er een donkerblauwe overhemd uit met hartjes erop. ''I want to wear this one.'' Ik moet om hem lachen, ik dacht eerst dat het een grap was maar hij kijkt er bloedserieus bij.
''You kidding, hm?'' Vraag ik voor de zekerheid.
Hij schudt met zijn hoofd. ''Got it from my grandma. I promised i would wear it today.'' Lachend schud ik met mijn hoofd. ''Allright, I'm okay with that.'' Harry lacht breed uit, pakt me bij mijn middelvast en tilt me op. ''Thank you Jenni, thank you! Thank you, thank you.'' Na een paar secondes zet hij me weer neer. Vervolgens kleed hij zich eindelijk aan. Paul komt binnengelopen. ''Good afternoon everybody.'' Hij groet mij en Lou en daarna geeft hij de jongens een handdruk. Terwijl ik Niall zijn baseball vest wat strakker maak met spelden bij zijn schouders, begint Paul te vertellen. ''I'm here to tell you the program of today. At three o'clock we will drive to the Travalgar Square. There are two journalists who are gonna interview you and ask you a few questions about the premiere. Ten minutes later we will arrive at the Leicester Square, where the red carpet is. Jack Holloway, the presenter of the Yahoo livestream, will wait for you there and ask you a few questions again. Then you guys walk over the red carpet and go with fans on a picture or sign their books or whatever. After that, a few journalists will talk to you. I have here a list... Eva McKay from BBC wants to talk to Zayn and Harry. Mike Houmes from Glamour to Louis, Liam and Niall. And Katy Williams wants to talk to Niall and Harry for Sky Four. At the end of the red carpet are your families and then you walk to the cinema to see your own movie. I think that was everything i needed to say.'' Paul kijkt op zijn A4-tje en knikt met zijn hoofd.
Dan wordt er op de deur geklopt. We kijken elkaar vragend aan. ''Is that Eleanor?'' Vraagt Lou die de haren van Louis aan het doen is. ''No, she is coming at two o'clock.''
Liam stapt vanuit zijn stoel en rent zowat naar de deur. ''Sophia, babe!'' Hoor ik hem zeggen. Ik en Niall kijken elkaar vragend aan. Een moment later komt Liam binnen gelopen met een jonge vrouw, dat blijkbaar Sophia is. Ze heeft een zwarte jurk aan dat net onder haar knieën komt. Het jurkje heeft odnkerblauwe pofmouwen. Haar schoenen zijn zwarte, open pumps. Haar haren zijn perfect gekruld aan de punten en haar make-up is ook al helemaal gedaan. Ze ziet er prachtig uit. Liam laat haar hand los. ''Guys, this is Sophia.'' Ze zwaait even en komt daarna persoonlijk naar iedereen toe om een hand te geven. ''This is Jennifer Jones, our stylist I told you about.'' Zegt Liam. Ik steek mijn hand uit. ''You can call me Jenni.'' Zeg ik met een glimlach. Ze lacht terug. ''Sophia Smith.'' Ze loopt langs me voorbij en haar parfum ruikt ook super lekker. Ik kijk naar mezelf die in een grijze slobber vest staat, hoge staart, alleen mascara en lippenbalsem op en witte allstars eronder. Ik vang Zayn zijn blik op, die zag vanaf het bed dat ik mezelf aankeek. Ik leg mijn handen voor mijn gezicht omdat ik rood word. Ik hoor Zayn hardop lachen.
De jongens zijn er helemaal klaar voor, nu ik nog. Achter de rekken hijs ik mezelf mijn jurk in. Als ik het eenmaal aan heb loop ik naar de stoel waar Lou mijn haren gaat doen. Zayn en Louis staan een potje te tafelvoetballen. Ik kijk naar Sophia en Niall die een praatje staan te maken. Ik weet nog goed toen ik voor het eerst met de jongens kennismaakte. Lou pakt mijn haarlokken vast en maakt er een halve draai in. Ze zet er een clip in vast aan de onderkant zodat het opgestoken is. Er vallen wat korte plukjes in mijn gezicht, maar het ziet er wel leuk uit zo. Lou brengt wat donkerblauwe, gemengt met zilveren oogschaduw op mijn oogleden aan met een lichte lipgloss. Even wat opvallende oorbellen en sieraden en ik ben helemaal klaar. ''Zayn, can you give me my shoes, please? They are in my bag.'' Ik vraag het aan hem omdat hij er toch vlakbij staat. Hij legt de schoenen voor me neer. Ik hou hem bij zijn bovenarmen vast terwijl ik er in stap. Deze hakken zijn best hoog. ''Hey! Don't be taller than me.'' Zegt Zayn. Ik til mijn kin op zodat ik iets langer ben dan Zayn, maar dat ben ik nog langer niet. Ik kom minstens tot aan zijn neus. Normaal tot net iets onder zijn kin.
Even later is Eleanor ook gearriveerd. Zij ziet er ook zo mooi uit in haar jurk. Toen ik een paar keer langs Zayn voorbij liep zei hij dat ik er mooi uit zag, hopelijk net zo mooi als Eleanor en Sophia.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...