Hoofdstuk 37, Down Under

794 37 2
                                    

Jennifers p.o.v

Die dag daarna vertrekken we uit LA. We hebben de tour in Amerika afgerond en het is nu tijd voor het volgende: Australië. Zayn en de jongens zijn er al wel eens eerder geweest voor interviews, maar nog nooit hebben ze er concerten gehouden. We blijven daar drie weken dus we hebben tijd genoeg om wat van het land te kunnen zien. Zayn is in de badkamer om zich zelf wat op te frissen. Ik besluit om mijn kleding maar alvast in te pakken. Ik ga op mijn knieën zitten en stapel mijn kleding netjes op. ''Zayn? Have you already packed your-'' Ik schuif zijn kledingkast open en ik zie dat het al helemaal leeg is. ''Did you say something, babe?'' 
''Did you pack your clothes already?'' 
''Hmh.. Kinda.'' Ik weet al wat dat soort Kinda betekend. Ik rits zijn koffer open en ik zie alles overhoop liggen. Net wat ik dacht. Ik rol met mijn ogen. Moet ik het nou elke keer zeggen dat hij het gewoon netjes moet opvouwen? Ik stapel alles netjes op. Zayn komt uit de badkamer gelopen met zijn tandenborstel in zijn hand en zijn mond vol tandpasta. ''This is the last time I say it to you.'' 
''I know what you want to say. Save it.'' Lacht hij. Ik schud met mijn hoofd. Zayn gaat voor de spiegel staan. ''Should I let my hair grow? Lou said she could cut my hair if I want her to. But I think it's okay for now.'' Zegt hij met een mond vol tandpasta. Ik knik. ''I like it the way how it is now.'' Ik vouw zijn laatste shirt op en rits de koffer dicht. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Voordat Zayn de deur openmaakt, zwaait Niall de deur al open. ''Ladies and gentleman! It's time! It's time to go... Down under.'' Zegt hij op een mysterieuze toon. Zayn en ik moeten lachen. De tandpasta overstroomt uit Zayn zijn mond waardoor ik nog meer moet lachen. Hij sprint naar de badkamer en spoelt zijn mond uit. Jonah verschijnt naast Niall en schudt met zijn hoofd van het lachen. ''Are you ready?'' Niall klopt aan bij de suite van Louis, tegenover ons. ''Louis! It's time to go down under...'' 
''Shut up.'' Hoor ik Louis roepen.
''Yes, Jonah. We are ready.'' Zegt Zayn. 

Zayn's p.o.v

Een paar uur later zitten we in het vliegtuig. Iedereen is moe en rustig, behalve Niall en Harry. Die zitten constant met elkaar te praten. Ik geloof dat ze ook vines aan het maken zijn. Ik val bijna in slaap tegen Jenni's arm, ze zit te werken op haar laptop. Ik ben de afgelopen dagen zo moe geweest van alle concerten, award shows en interviews. Het was een hectische maand. Ik had niet eens is de tijd om wat leuks te gaan doen met Jenni. Paul had ons beloofd dat hij vrije tijd had ingepland voor in Australië. Wanneer was het nou voor het laatst dat ik en Jenni uit gingen? Ik kan het me niet eens is meer herinneren. Ik schaam me er voor. Ik ga rechtop zitten en druk Jenni tegen me aan. Ik draai één van haar bruine lokken om mijn vinger. Ik besef eigenlijk dat ik het zo druk heb met alles, het te druk heb om verliefd te zijn. Het is niet dat ik niets meer voel voor Jenni.. Ik ben dol op haar. Het is dat we bijna geen tijd hebben om even met zijn tweetjes alleen te zijn. We zijn alleen maar alleen op hotelkamers, een paar uur in de nacht. Dan praten we uren lang, totdat één van ons in slaap valt. Soms slaap ik voor een nacht bij één van de jongens en slaapt Jenni bij Lou. Gewoon voor de afwisseling. ''How's it going?'' Mompel ik in haar haren. Ik sta op het punt om in slaap te vallen. ''Good, babe.'' Ze moet geeuwen. 
Ik ben dol op Jennifer en ik vind het jammer dat we zo weinig tijd voor elkaar hebben. Daar moet verandering in komen.

Uren later kondigt Mark aan dat we over een paar minuten gaan landen. Jenni ligt tegen het raam aan te slapen. Daarnet had ik een dekentje over haar heen gelegt, ze voelde nogal koud aan. Ik wrijf met mijn hand over haar arm. ''Jenni.. Wake up. We have arrived in-''
''Mom?'' Vraagt ze verward.
''No, babe. It's me. Zayn.'' 
''I'm sorry. I dreamt about mom.'' Ik glimlach. ''Have you texted her yet?'' Ze knikt met haar ogen dicht. ''She is fine.'' Fluisterd ze. 
''Sydney, you are so gorgeous.'' Hoor ik Niall zeggen. Hij is helemaal obsessed met dit land. ''Sometimes I'm confused you either talk about a girl or a city.'' Hoor ik Louis zeggen. We moeten allemaal lachen.

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now