Hoofdstuk 20

916 37 19
                                    

Jennifers p.o.v.

''What do you mean?'' Zayn gaat weer rechtop staan en kijkt me vragend aan. ''I-I work for you, I can't...'' 

''I don't see it that way.'' 

Op dat moment komt Niall binnen gerold op zijn segway in zijn blauwe boxer. ''Jenni, can you give me my pants? Louis stole them.'' Zayn rolt met zijn ogen. Hij loopt naar zijn rek toe, kleed zich uit en trekt zijn kleren voor vanavond aan. Ik spring van de tafel af en geef Niall een nieuwe shirt en broek. Zayn negeert me volkomen. ''Zayn, can we..'' Hij loopt de kamer uit. ''Talk about this.'' Zeg ik, maar dat hoort hij toch al niet meer. Ik krijg meteen een schuld gevoel. Dit is helemaal verkeerd gegaan.

''Something wrong?'' Niall hoorde het wel. Ik draai me om en hij hijst zich in zijn broek. Ik schud mijn hoofd. ''Allright. I'm going outside to play some football with Liam.''
''Have fun.'' Roep ik hem achterna. Ik ga op een krukje staan en kijk uit het hoge, kleine raampje naar buiten. Niall en Liam zijn aan het voetballen, Harry is no-life rond aan het rennen en Louis en Zayn staan te praten bij de tourbus. Ik staar naar Zayn terwijl hij een sigaret staat te roken. Natuurlijk is Zayn een leuke jongen en ik zal ontkennen als ik zeg dat ik geen gevoelens voor hem heb. Maar kan het wel samen? Er is geen probleem met dat we elkaar nooit zien, we zien elkaar 24/7. Zal ik dan ontslagen worden als Zayn en ik een relatie hebben? Zayn gooit zijn peuk op de grond en stampt er op met zijn voet. Louis geeft een schouderklopje en gaat er daarna vandoor op zijn skateboard. Zayn staat daar maar in zijn eentje met mijn zelfgemaakte sweater. Zayn ziet er altijd uit als een knuffelende teddybear als hij sweaters aan heeft. Het liefst zou ik nu naar hem toe willen rennen en hem knuffelen. Ik spring van het krukje af en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik ben gewoon een doodnormaal meisje met bruin haar en bruine ogen. Die heel toevallig in One Direction hun kleedkamer terecht kwam bij Fabia. Dat moment heeft echt mijn leven veranderd. Kijk waar ik nu ben! Ik ben verdorie in Portugal en ik leef bijna samen met geweldige, leuke jongens. Ik moet Zayn vertellen dat ik hetzelfde voor hem voel, kan me niet schelen of het management team mij ontslaat. 

Voor de show check ik nog even alles bij de jongens. De spanning ligt hoog tussen mij en Zayn. Hij kijkt de heletijd al zo zielig. Hij zit er echt mee, hopelijk heb ik de show voor hem niet verpest. ''Good luck and enjoy the show.'' Zeg ik tegen Zayn als ik het onderste knoopje van zijn overhemd dicht maak. Ik wil gewoon dat hij er van geniet en niet moet denken aan mijn stomme actie van daarnet. Ik zie dat Louis een kus aan zijn zusje en Eleanor geeft, te cute! De jongens gaan op hun podium stuk staan. Als het introfilmpje is afgelopen, schieten de jongens omhoog en begint Liam weer te zingen met Up All Night. 

Eleanor en Lottie vroegen of ik met ze mee ging kijken naar de show, maar ik heb eigenlijk direct alles opgeruimd in de kleedkamers. Daarna ben ik gaan liggen in de tourbus in mijn stapelbed. Doordat de tourbus is geparkeerd naast de arena kan ik alles mee volgen. Toch probeer ik maar te slapen. 

Twee uur later wordt ik wakker gemaakt doordat de jongens de bus in komen. Ze zijn nog steeds in hun excited bui maar na twintig minuten is dat wel over. Ik gluur door mijn gordijn en zie dat Zayn al meteen in zijn bed tegenover die van mij stapt. Als ik zie dat de anderen nog aan de voorkant zitten op de banken, stap ik mijn bed uit. Ik maak het gordijntje van Zayn zijn stapelbed open. Hij ligt met zijn hoofdgedraaid van me vandaan. ''Zayn? It's me.'' Hij draait zich naar me om en gaat op zijn zij liggen, met zijn hand onder zijn hoofd als kussen. Die vlinders doen heel irritant in mijn buik op dit moment. Ik vergeet bijna wat ik wou zeggen. 

''Let's get some dinner, together... Tomorrow eve. We will talk about this all. Are you okay with that?" Zayn gaat iets rechterop zitten. ''Hey! I'm the one who has to ask you for a date.'' Verbaast kijk ik hem aan. ''Oh, so it's a date?'' Glimlach ik. Zayn knikt en moet lachen. ''Would you like to go on a date with me?'' 

Yours Truly, Zayn Malik Love StoryWhere stories live. Discover now