Jennifers p.o.v
Een paar uur later worden we opgehaald door Zayn's security guards. Dit zijn weer nieuwe voor mij, de andere zijn er alleen als we op tour zijn. Onder aan de trap staan er twee mannen die ons begroeten. ''Hey, man!'' Roept Zayn. ''Good to see you again, Zayn. Who did you take with you?'' Ze geven elkaar een handdruk en kijken mij aan. De donkere man steekt zijn hand uit. ''I'm Andrew.'' ''Jennifer Jones.'' Glimlach ik. De andere stelt zich voor als Matty. Ik trek een koffer achter me aan. ''I will take it over.'' Ik schud met mijn hoofd. Ik kan toch zeker mijn eigen koffer wel met me mee trekken. ''I can handle it.''
Twintig minuten later rijden we Zayn zijn straat in. ''Yeeeh. We're home.'' Zegt hij in zichzelf. Ik kijk naar buiten en het is een soort hoge flat. Hij had me verteld dat hij in een hoog appartement woont met uitzicht op Londen. Ik ben heel benieuwd hoe het er van binnen uit ziet. We lopen samen met Andrew en Matty twee trappen omhoog. De deur wordt opengegooit door Zayn. Aw, hij is echt heel blij om thuis te zijn. Ik zet mijn koffers neer en kijk rond. Het ziet er zo mooi uit: Het is een grote ruimte met grote ramen en een balkon. Twee banken tegen over elkaar met een flatscreen tv en sfeervolle kamerplanten. Aan de andere kant van de ruimte staat er een kookeiland en tegen het raam aan het aanrecht. ''Do you like it?'' Vraagt Zayn als hij me ziet kijken. ''I love it!'' Antwoord ik. ''Wait, there is more.'' Hij pakt mijn hand en loopt met me mee door de keuken naar twee slaapkamers. Hij maakt de deur open van één van de twee kamers en ik zie dat de muren vol zijn bespoten met graffiti. Op de grond ligt er nog allemaal witte A4-tjes en graffiti bussen waar hij blijkbaar nog mee bezig was, een paar weken geleden. Dit ziet er wel heel gaaf uit. ''Wauw..'' Is het eerste wat er uit mijn mond komt. ''This is kinda my place I come when I'm stressed. I turn everything in my mind off and then I draw on my walls. Pretty weird, isn't it?"
''You mean it's pretty amazing.'' Ik glij met mijn vingers over zijn tekeningen. Ik zie dat hij Liam, Harry, Niall en Louis ook heeft nagetekend. En Paul herken ik ook op de muur. ''Paul has a funny head.'' Zegt Zayn opeens, vet random. ''You must be proud of this room.'' Hij knikt met een glimlach. ''I am. Let's make some lunch.'' We lopen terug naar de woonkamer. Andrew en Matty komen met de laatste koffers naar boven gelopen. ''I'm so sorry I didn't help! Zayn showed me his graffiti room and-''
''Don't worry, darling. Is there anything we can do for you guys?'' Zegt Andrew. Zayn en ik kijken elkaar aan en schudden onze hoofden. ''Allright. Call us when you need us.'' Zeggen ze. Ik knik ook maar mee. Ze zeggen ons gedag en lopen daarna het appartement uit. Ik kijk naar al onze bagage dat midden in de kamer staat. ''Let's clean this.'' Zayn zijn gezicht betrekt. ''Okay..'' Zucht hij. We lopen naar Zayn zijn slaapkamer toe. Zijn tweepersoons bed is netjes opgemaakt en hij heeft een enorme kast die net zo breed is als zijn muur.
Het is eigenlijk best vreemd dat ik nu bij Zayn ga logeren, maar ook super gezellig. Nadat we onze kleren hebben uitgepakt, loopt Zayn naar de keuken en kijkt in de koelkasten. ''Ah, yes. Mom went to the supermarket for me.'' Ik kijk met hem mee in de koelkast en zit een beetje te kijken wat we kunnen eten. ''Can you cook?'' Vraagt Zayn als hij eieren uit de koelkast haalt. Ik knik met een glimlach. ''Yes, I can make toast with eggs.''
''Great!'' Roept hij blij. ''Mom just texted me and invited us for dinner tonight. Are you okay with that?'' Aan de ene kant ben ik zenuwachtig, maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten om zijn moeder en zussen te ontmoeten. ''I would love to.'' Antwoord ik. Hij lacht lief naar me en smst zijn moeder terug. Daarna gaat hij op een barkruk zitten aan het kookeiland. ''I can't cook.'' Zegt hij. Ik frons mijn wenkbrauwen. ''My mom always cooks for me when I'm home.'' Ik schud met mijn hoofd. ''Poor mom!''
''She actually likes it. She misses cooking for me, I think.'' Ik grijns en kom naast hem zitten met het eten. Ik moest wel eerst springen voordat ik die hoge barkruk op kwam. ''In AmsterdamI lived with some students, I cooked for them almost everyday. Because if I didn't, we'd order pizza or chinese food everyday.'' Zayn moet lachen. Als hij lacht trekt hij altijd zijn neus op, maar van de zijkant kan je dat nog beter zien. Te cute.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...