Jennifers p.o.v
De volgende ochtend vertrekken Lauren en Rachel weer terug naar Nederland. Ik zie Lauren volgende week weer omdat we naar Milaan gaan. Ik heb even snel een ontbijtje voor ze gemaakt, maar Andrew zegt dat er geen tijd is voor een uitgebreide ontbijt. Ik stop het in zakjes, dan eten we het onderweg wel op. Ik trek mijn lange, bruine jas aan van Valentino dat tot ongeveer bij mijn knieën komt. Ik heb er witte nikes onder en een super strakke, zwarte jeans. Mijn haar heb ik met twee plukjes achter op mijn hoofd vast gezet met speldjes. Als Lauren en Rachel helemaal klaar zijn, vertrekken we in Andrew zijn auto naar het vliegveld. We komen er maar net op tijd aan. ''The paps followed us. They probably think Zayn is with us.''
''Are we allowed to go out?'' Vraagt Rachel angstig. Andrew glimlacht in de achteruitkijk spiegel. ''Sure, just be carefull.'' We stappen uit en leggen de bagage op een kar. We lopen met zijn viertjes naar binnen. Als ze zich moeten inchecken, is het alweer tijd om afscheid te nemen. ''Fijne reis. Smst één van jullie even als jullie zijn geland?'' Ik omhels mijn vriendinnen. ''Natuurlijk, schat. Ik ga je missen.'' Zegt Rachel. Haar ga ik pas over een tijdje weer zien. Ik haal voor de laatste keer mijn hand op. ''Doei lieffies!'' Roep ik door de ruimte heen.
''Lieffies?'' Hoor ik Andrew naast me zeggen. ''Yes! Let's go to Doniya, lieffie.'' Ik moet lachen om mijn eigen humor. Vanmiddag heb ik afgesproken om met Doniya trouwjurken te passen. Het is alweer twee weken geleden dat ze aankondigde dat ze gaat trouwen. En de bruiloft is al in februari! Ze wouden persee dat haar broer Zayn en ik er nog bij konden zijn.
Ik stap voor het huis van Trisha, Doniya, Waliyha en Safaa uit en klop op het raam. Kleine Safaa doet open. ''Jenni!'' Ze slaat haar armen rond mijn middel terwijl ik naar binnen strompel.
''Hi lovely. Where's everybody?'' Ik hoor alleen maar iemand douchen boven. ''Saf? Who is that?'' Hoor ik iemand van boven roepen. ''It's Jenni, mom!''''Okay! I'll be there in five.'' Safaa gaat op de onderste tree staan. ''Doni is probably in her room, should I send her for you?'' Ik schud mijn hoofd. ''No worries, I will go by myself.'' Ik loop naar boven, naar Doniya's kamer. Ik klop op de deur. ''Damn it, Saf! I told you not to come in.This is the third time I have to do it all over again!'' Roept ze. Ik maak de deur open. ''It's me, Jenni.'' Doniya zit aan haar make-up tafeltje. Ze kijkt me schuldig aan. ''Sorry for yelling at you. It's really hard to make a video when you live in a house with an annoying sister and mom who walks in to the room without knocking!'' Het lijkt net of ze explodeerd van woede. Ik ga op het randje van haar twee persoonsbed zitten. ''I can't wait to live in my own house with Cory.'' Ik veeg wat stofjes van mijn jas af. Ik moet denken aan mijn eigen moeder en zusje. ''I'm sure you will miss them.'' Doniya verbergt haar gezicht in haar handen. ''Everything goes wrong, Jenni.'' Snikt ze. Ik loop naar haar toe en omhels haar. ''Tell me what happened.'' Na een paar minuten laat ze me los. Ik leg mijn handen op haar armen. ''I got into a fight with Cory last night.'' Zegt ze uiteindelijk. Meer wilt ze er niet over kwijt. ''I'm so sorry. Are you sure you want to look for-''
''I don't know.'' Doniya ruimt haar spullen op en veegt de mascara onder haar ogen vandaan. ''Or else we can go out for lunch and just shopping.'' Stel ik voor. Ik veeg wat traanvocht van haar wangen af. Doniya haar gezicht klaart alweer een beetje op, gelukkig maar. Ze knikt met haar hoofd. ''Don't cry anymore, okay?'' Ze glimlacht.We lopen naar beneden, de keuken in. Trisha kijkt op. ''Oh, hello Jenni! Me and Saf made delicious cookies. You wanna try?'' Ze houdt de bakplaat voor ons neus. Safaa zit op een kruk van haar eigen koekjes te smullen. ''No,'' snauwt Doniya, ''We're going out for lunch.'' Ik pak maar uit beleefdheid een koekje. Ze zijn nog lekker ook! Trisha geeft ons een kus. ''Good luck.'' Fluistert ze in mijn oor.
We stappen Andrew's auto in. ''Where could I drive you to, my ladies?''
''To a place where you can eat worlds fattest burger with two thousands calories!'' Roept Doniya gefrustreerd. Ze pakt een spiegel uit haar tas en drukt een puist uit. ''Bagels and Beans.'' Zeg ik zacht tegen Andrew. Net als wat Trisha zei, het zal nog een zware klus worden om Doniya weer op te vrolijken. Ik moet denken aan mijn dipjes toen ik op tour was. En toen ik in Amsterdam was bij Lauren... Ik kon alleen maar aan Zayn denken en dat was inderdaad behoorlijk frustrerend. Toen pas kwam ik er achter dat hij zoveel voor mij is gaan betekenen.
YOU ARE READING
Yours Truly, Zayn Malik Love Story
FanfictionJennifer is 18 jaar oud en leid een dood normaal leven: Ze studeert mode in Amsterdam en wilt later modeontwerpster of stylist worden. Jenni wordt uitgenodigt voor een gesprek bij Fabia, wat minder goed uitpakt dan ze had gedacht. Maar terecht komen...