Přípravy

118 7 0
                                    

"Řekla bych to asi tak, vymyslíme co zejtra uděláme a pak vám musim říct něco fakt důležitýho" řekla Viktorie, když roznesla nápoje. 
"A co třeba sebrat Soně mobil a hodit ho do záchodu, blbý co?" řekl Dominik, když položil na stůl tyčinky. 
"Má kopii, na tohle si dává pozor" řekla Marika. 
"Asi bude nejednoduší jí nechat, ona to stejně nepoužije" řekl Filip. 
"Tak to zas asi jo, kdyby to nemyslela vážně, tak by za mnou asi Roman nepřišel" řekla Laura. 
"A víte, co uděláme, prostě jí to překazíme, zejtra dáme najevo, že jsme s Marikou spolu" řekl Dominik. 
"Jo, tim by ztratila smysl ta její fotka" řekla Marika. 
"Souhlasim, vlastně včera, když jsem byla rozhozená z toho Romana, tak jsem zavolala Jáchymovi a on to ještě včera řekl Báře, takže tohle je taky vyřízený" řekla Laura. 
"Tak ok, takhle to uděláme" řekla Marika. 

"Tak jo a teď je tu jedna věc, kterou mám, je to něco, co může Soňu definitivně zničit" řekla Viktorie. 
"Kde si k tomu přišla?" zeptal se Filip. 
"Je to tak měsíc zpátky, nechtěla jsem vám to říkat, aby vám to třeba neujelo, když byste byli na Soňu naštvaný, protože je to fakt bomba, řekla jsem to jenom Dominikovi" řekla Viktorie. 
"Tak povídej" řekla Laura. 
"Stalo se to, jak Soňa napadla Mariku na těch záchodech, jak to chtěla nechat na Iloně" řekla Viktorie. 
"Takže Ilona ti na Soňu něco prozradila?" zeptal se Filip. 
"Za to, že to uhrajeme, že se nic nestalo mi řekla tajemství" řekla Viktorie. 

"Asi půjdeme a budeme to muset říct nějaké učitelce, že tě tady Ilona se Soňou napadly" 
"Ne, to nemůžete"
"A vy jste mohli tohle udělat?"
"Já to nebyla, tohle zavinila Soňa"
"Ale jsi tu ty, takže za to budeš mít velký problémy a Soňa taky"
"Ale když to nikdo zjistí, tak dostanu vyhazov, už tak mě jen tak vzali na učiliště"
"To sis měla rozmyslet dřív Ilono"
"Viky, počkej řeknu ti tajemství" 
"Dobře, posloucham" 
"Je to velké tajemství, Soňa ani neví, že mi to Bára řekla"
"Dělej Ilono"
"A opravdu mi pomůžeš a nebude to na mě?"

"Myslela jsem si, že mi chce něco nakecat, ale rozbrečela se u toho, myslim, že se fakt bála" řekla Viktorie, když byla v polovině vyprávění. 
"A co ti teda řekla, já vůbec nevim, že si s ní tohle řešila" řekla Marika. 

"Nějak to uděláme, hlavně mi to řekni"
"V prosinci po tělocviku šla Soňa za Tylšarem do kabinetu a tam se s nim vyspala"
"To myslíš vážně?"
"Bára s Klárou to i natočili, Soňa má to videu u sebe"
"Fajn, tak já to jdu zařídit, počkej tady s Marikou, asi zase nevnímá, tak jí dej hlavu do umyvadla a pusť trochu vody"

"No to mě poser, jako fakt Tylšar jebal se Soňou" začala se smát Laura. 
"Tak tohle je sakra bomba" řekla Marika. 
"Hlavně to nesmíme uspěchat a říct jí to nějak nevhod, načasujeme to tak, aby se nemohlo nám nic stát" řekla Viktorie. 
"Ideální by bylo získat to video, přece jenom jen tohle nemá takovej účinek" řekl Dominik. 
"Jo to je pravda, kdybysme ho měli, tak máme sakra trumf" řekla Viktorie. 
"Pojďte to oslavit, tohle je neskutečně super" řekla Laura a přinesla z Viktoriiny kuchyně skleničky. 
"Vlastně mě napadlo, jak to udělat, na výletě budou pokoje a v nich nejspíš zůstane Soni mobil" řekla Viktorie. 
"Takže se stačí vplížit a sebrat ho" řekl Filip
"Přesně tak" řekla Viktorie

Další den přišla do třídy při druhé hodině třídní Balcarová a tělocvikář Tylšar. 

"Jak už určitě tušíte, poslední týden se každý rok koná na naší škole sportovní den, jste tu už 9 let, takže určitě víte o co jde" začal Tylšar svoji řeč. 
"Protože jsme tu všichni takhle společně poslední rok, tak budu ráda, když na jednotlivé sporty vybereme ty nejlepší a mohli bysme být i vítězná třída" řekla třídní. 
"Takže teď vám dávám možnost se nechat hned zapsat na jednotlivé sporty, ať to nezdržujeme" řekl Tylšar a z desek si vyndal papír. 

Na všechny sporty se většina lidí přihlásila nebo byla vybrána. Hlavní vedoucí třídního sportovního spolku se sama zvolila Soňa. Albína odmítla nechat se zapsat na hod koulí a za to jí stihl Sonin nenávistný pohled. Albína souhlasila, že bude asistovat jako zapisovatelka. Tylšar donutil Lauru, aby šla reprezentovat třídu ve šplhu. Protože byl Tylšar spokojen s vyplněním své tabulky, odešel stejné papíry vyplňovat do ostatních tříd. 

"Takže my jsme vlastně kromě Laury jediný, který nikam nenapsali" řekla Viktorie. 
"No doufam, že když jim dojdou lidi na poskakování okolo stanovišť si nevzpomenou na nás, náhodou to bylo vždycky fajn, strávit celej den tady ve škole, jenom my" řekl Filip. 
"Mě to sere, nevim, proč zrovna mě tam musí chtít" řekla Laura. 
No jo Tylšar je vůl" řekla Viktorie. 
"No, my teď jdeme udělat taky jednu věc, o který jsme včera mluvili" řekla Marika a vzala Dominika za ruku. 

Marika dotáhla Dominika před tabuli a před všemi se políbili. 

"Tak Soničko, teď máš po plánu" řekla si Viktorie pro sebe. 

Soňa s Alešem, Klárou a Robertem následně vztekem odešli ze třídy. Bára, která vedle sebe pořád neměla Ilonu, která do školy skoro přestala chodit začala rudnout, stejně jako Zbyněk, který radši odešel na chodbu za Soňou. Magda s Alicí dělali, že nic nevidí a otočili se k sobě. 

"Super" řekla Laura, když se Marika s Dominikem vrátili na svoje židle. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat