Výlet

133 7 0
                                    

Další týden utekl a nastal víkend před odjezdem na výlet. Viktorie a Dominik nakoupili zásoby jídla, Marika s Filipem zajistili věci na zabavení a Laura obstarala zásobu alkoholu. 

V neděli večer přišla k Dominikovi Viktorie i s cestovním kufrem. 

"Tak jsem tu už máš sbaleno?" zeptala se Viktorie. 
"Zrovna hledam do čeho to všechno nacpu" odpověděl Dominik. 
"Ty nemáš žádnej cestovní kufr nebo tak něco?"
"Nikdy jsem ho nepotřeboval, takže ne, ten svůj si klidně odvez ke mně do pokoje" 

Viktorie zajela s kufrem k Dominikově posteli a vyndala lahev s ochucenou vodou. Dominik našel dva batohy, které odnesl k sobě do pokoje. 

"Tak mam" řekl Dominik a popošel ke skříni. 
"Tak jo, tak začneme balit" řekla Viktorie a otevřela batoh, který jí Dominik podal. 

Po sbalení všeho důležitého oblečení a ostatních věcí udělal Dominik kafe a s Viktorií si sedli na gauč. 

"Tak jak se těšíš?" zeptal se Dominik. 
"Celkem jo" usmála se Viktorie. 
"Doufam, že se to povede a Soňa tam nebude moc vířit prach" řekl Dominik. 
"Soňa ne, ale my" řekla Viktorie. 

Ráno budík zazvonil v půl šesté ráno a Dominik ho přes Viktorii vypnul. Viktorie ucítila přejetí ruky po obličeji a otevřela oči. 

"Nevzbudí tě budík, kterej je na stole vedle tebe, ale moje ruka" uchychtl se Dominik. 
"Tak jsem hluchá no, ale pohyb cítim i na metr" řekla Viktorie a vylezla z postele. 
"Tak já udělam snídani, máme tam čekat v sedm ne?" řekl Dominik. 
"Jo, v sedm a pak vyjíždíme" řekla Viktorie. 

Dominik si oblékl šedé triko s černými pruhy a podíval se z okna na teploměr. Viktorie namazala rohlíky a přinesla je zpátky do postele. 

"Vypadá to dobře, už je 15 stupňů" řekl Dominik. 
"Super, hlavně když máme bejt odpoledne v tom aqua parku" řekla Viktorie. 
"Taky si řikam, vypadá to, že to bude fajn" řekl Dominik. 

V půl sedmé si vzali věci a Dominik zamkl byt. Autobusové nádraží bylo čtvrt hodiny cesty po které nabrali Mariku, která už čekala s cestovní taškou u fotbalového stadionu. 

"Sluší ti to" řekl Dominik po pozdravu a zadíval se do bordového trika a černých kraťasů, které měla Marika na sobě. 

Když přišli na nádraží, už zde čekal Filip a opodál Zbyněk, Roman, Magda, Alice a Robert. 

Po pěti minutách přišla i třídní Balcarová se zeměpisářkou Kraloveckou. V sedm hodin přijel autobus se 30 místy. Soňa, Klára, Aleš, Robert a Bára si zabrali zadních pět míst a Zbyněk, Roman, Milan a Robin místa hned před nimi. Řadu u okna za zadními dveřmi obsadili Alice, Magda a za ně si sedla sama Albína. Marika vybrala místa naproti dveřím blíže k řidičovi a sedla si s Filipem. Viktorie si sedla k Dominikovi a Laura přes uličku. Obě učitelky si zabrali místa hned u řidiče, aby měli dobrý výhled a pultík na odkládání věcí. 

Řidič nastartoval autobus a rozjel se západním směrem pryč z města. Laura se podívala dozadu a po pohledu na smějící se Soňu si vyndala z batohu flašku od ústní vody, ve které měla nalitou zelenou. Marika s Filipem usnuli a Viktorie s Dominikem si pouštěli písničky. 

Kolem dvanácté hodiny dojeli do města s nějakou výraznou renesanční architekturou, kde navštívili i zámek. Součástí návštěvy byl i oběd v restauraci Vývařovna. 

"Tak, doufám, že jste se dobře najedli, teď tedy jedeme do Aqua center, mezitím ještě poprosím o rozdělení pokojů na hotelu, kde budeme spát, máme několik možností, tak každá skupina, která chce být spolu pošle jednoho zástupce sem ke mně a vyplníme to" řekla do mikrofonu třídní po znovu nastoupení do autobusu. 

"Tak já půjdu, zkusim to zařídit" řekl Dominik Filipovi a šel k třídní, kde už stála Soňa, Aleš a Magda. 
"A já zařídim nás" řekla Laura a následovala Dominika. 
"Tak jo, máme tedy celkem zarezervováno šest pokojů pro všechny, máme dva pro šest lidí a po třech celkem třikrát, pak pro dva, ten je pro mě a paní Kraloveckou" řekla třídní a vzala si do ruky propisku. 
"Dobře, takže já, Albína a Alice si bereme ten pro tři" řekla Magda. 
"Já chci taky pro tři pro mě, Báru a Kláru" řekla Soňa. 
"Já, Viktorie a Marika taky pro tři" řekla Laura. 
"No dobře, ale to nám nebude moc vycházet, takhle nám zbydou dva pokoje pro šest lidí, nechtěli byste nějak ty vaše spojit?" zeptala se třídní. 
"Ani náhodou" řekla Soňa. 
"Já bych chtěl pokoj pro mě a pro Filipa" řekl Dominik. 
"Tak to uděláme tak, že Aleš se nastěhuje se zbytkem do toho pro šest, vy si vezmete pokoj pro dva a já a paní Kralovecká budeme tedy v tom velkém" řekla třídní po souhlasu Aleše a vše zapsala do plánu. 

Kolem čtvrté hodiny odpolední dojeli na místo určení - velký aqua park s venkovními bazény. Třídní po zaplacení na pokladnách rozdala náramky s čipy a dala na dvě hodiny volný program. Celý areál se skládal celkem ze dvou vnitřních budov, venkovní opalovací plochy a čtyř bazénů. Magda s Alicí a Albínou zaujaly místa na opalovacích lehátkách a Roman se Zbyňkem skočili do velkého bazénu. 

"Asi půjdem dovnitř ne" řekla Viktorie. 
"Jasně, zkusíme topogán" řekl Filip a otevřel dveře od vnitřního areálu. Nejdříve se vyzkoušel topogán a pak vodní houpačka. Viktorie následně šla do vířivky, kde si ruce natáhla o stěny a zaklonila hlavu dozadu. Laura s Filipem a Marikou šli na nejvyšší topogán, jehož jedna část vedla i mimo budovu a díky sklu bylo vidět ven. Filip si stoupl k zábradlí, ze kterého byl zajímavý pohled na celý areál a Laura se podívala z okna, kam bylo vidět i do vedlejší budovy, ve které byly skokanské můstky různých velikostí a hluboký bazén. 

"Hele čumte, Soňa si vystoupala na nejvyšší můstek" řekla Laura, která se dívala, jak se Soňa připravuje na velký skok. 
"Relaxuješ?" zeptal se Dominik, který se přidal k Viktorii. 
"Ty vole, tohle je super" řekla Viktorie, když zavřela oči. 

Po sjetí topogánu se do vířivky přidali i Filip, Marika a Laura a užívali si zbylou půlhodinku. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat