Ráno v 7 hodin vstala učitelka Balcarová, která nemohla najít svoji kolegyni. Sešla dolů schody a u personálu hotelu objednala snídani na půl osmou. Ve společenské místnosti našla pod oknem spát Alici s Magdou, které se po probuzení posadily ke stolu spolu s třídní a odpověděli na některé její otázky ohledně toho, co se dělo, když šla spát.
Kolem čtvrt na osm se probudila Klára, která kolem sebe měla z jedné strany Robina a z druhé Milana. Oba nechala spát, oblíkla se a sešla dolů po schodech.
"No Kláro, pojď za chvíli bude snídaně, kde jsou Soňa s Klárou?" zeptala se Balcarová.
"Nevim, nespaly u mě, nemáte kafe?" zeptala se Klára.
"Myslela jsem si, že ho budete po ránu potřebovat, tak jsem objednala ke snídani celou konvici, ale znepokojuje mě, kde teda ty dvě máš" řekla třídní.Mezitím už dolů přišla i Albína, která zatím spícímu Zbyňkovi uvolnila ruce a nohy a opatrně utekla z pokoje pryč. Dolů přišla i Viktorie, která zabrala stůl u okna a ještě víc znepokojila třídní, když řekla, že Marika s Laurou nespali u ní. V půl osmé bylo doneseno spoustu rohlíků s máslem, plus nějaká obloha a slíbená konvice s kávou.
Ve vyhlídkové místnosti se mezitím probudil Filip se spící Laurou na sobě.
"Vstávej, asi už spíme moc dlouho" řekl Filip a zatřásl s Laurou.
"Do prdele, my jsme tady usnuli" řekla Laura, když vstala a sedla si vedle Filipa.
"No a já tu mam SMS, nevim kde jste, ale pojďte na snídani od Viky" řekl Filip a z gauče vstal.
"Kdy jsem vlastně usnula já?" zeptala se Laura.
"No řikala si něco o zdrávce, Jáchymovi a Báře a pak sis na mě lehla a usnula" odpověděl Filip, který už stál u dveří, protože chtěl na jídlo.Po tom, co Laura konečně vstala, pokračovali spolu dolů na snídani.
"Vy jste byli celou noc tam na vyhlídce?" zeptala se Viktorie.
"Jo, nějak jsme tam usnuli" zasmál se Filip.
"No, koukala jsem, jak to asi bylo zajímavý, když jste šli, Klára se nemohla vynadívat, zrovna ona" řekla Viktorie.
"Proč zrovna ona?" zeptala se Laura.
"No, náš pokoj měl společnou zeď s tim jejím, no a včera jsem nemohla usnout a viděla, jak za Klárou do pokoje jdou Robin s Milanem, no a přeslechnout se to pak taky nedalo, jako kvůli nim jsem usnula snad ve tři v noci" řekla Viktorie.
Prosím vás, jděte někdo vzbudit ostatní, potřebujeme pak vyrazit" řekla Balcarová.Klára se zvedla a šla se podívat do pokoje, kde přenocovaly Soňa a Bára. Obě ještě spali, stejně tak Roman, Aleš a učitelka Kralovecká. Roberta její příchod probudil a společně pak zkusili probudit zbytek.
Kromě Aleše všichni hned šli na snídani. Ten ještě rychle musel vyběhnout na záchod, protože mu bylo špatně. Následovala ho Kralovecká, která ho využila, aby jí podržel vlasy. Po chvíli přišli ke snídani i Milan s Robinem. Kolem osmé přišel i Zbyněk, který vrhl vražedný výraz na Albínu a Filip vstal, aby šel probudit Mariku s Dominikem.
"Halo" řekl Filip, když zaklepal na svůj a Dominikův pokoj.
"Sakra, kolik je" trhla sebou Marika.
"Dobrý, je čas, ale taky snídaně, tak pojďte" řekl Filip a vrátil se do místnosti vedle.
"Nějak jsme zaspali co" řekla Marika a vstala z postele.
"To sice jo, ale zato jsem se takhle dobře nikdy nevyspal" řekl Dominik a usmál se na Mariku.Kolem čtvrt už byli taky v jídelně a Viktorie jim popisovala noční události. V devět hodin když se všichni převlékli, učesali a připravili, nasedli do autobusu, který se rozjel směrem k Citrínovým skalám. V autobuse někteří hned usnuli a i díky tichu Viktorie poslouchala co se děje vzadu.
"Soni, mně je strašně špatně" řekla Klára a opřela se o Sonino rameno.
"Tak si neměla tolik chlastat, vypila si toho fakt hrozně" řekla Soňa.
"To my všichni, je mi na blití" řekl Aleš a chytl se za břicho.
"Ještě tě sere ta facka od Mariky nebo už si to přebila tim chlastem?" zeptala se Bára.
"Nezapomněla, akorát odložila, přijde čas, kdy se jí to vrátí" řekla Soňa.
"No a ty Kláry, ještě jsem ti nestihla poděkovat, taky sis mohla na tu noc vlézt třeba na ten gauč u vyhlídky, musela jsem spát na posteli se Soňou a ta hrozně chrápala" řekla Bára.
"To je pravda" řekl Robert, který už napůl spal.
"Tak se hned neposerte, stejně jste byli tak namol, že jste museli usnout hned" řekla Soňa.
"O tom mi taky nemluv, mam takovej divnej pocit, připadam si jako slunečnice" řekla Klára a podívala se doprava, kde seděli Milan s Robinem.Viktorie vepředu vybuchla smíchy, ale i když si hned dala hlavu do mikiny, kterou držela na kolenou, probudila napůl spícího Dominika.
Kolem jedenácté hodiny dorazili do Citrínových skal, kde je čekala prohlídka kolem skal a i vnitřní prohlídka jeskyně. Celá třída, která byla z většiny rozespalá vylezla z autobusu ven a vydala se do kopce přes les.
Průvodce jim ukázal kusy skal, které byli na vrcholu kopce. Uvnitř jedné větší skály byl i vchod do jeskyně. Všichni šli po schodech dolů, kde byla větší moderně zařízená expozice se spoustou výukových tabulí a uprostřed byly i tři vitríny. Napravo byl i nějaký obchod se suvenýry a hned vedle i vchod do expozice. Součástí prohlídky byli rozchod po všech třech ramenech skal.
Většina se hned rozešla do ramene, kde bylo nalezeno několik gramů diamantu. Marika chtěla do první chodby, kde byla studánka a kolem ní spoustu žlutě se lesknoucích kamenů.
"Už pojď, Filip se chce kouknout na ty diamanty a v tý poslední chodbě je nějakej dělnickej vozík a koleje nebo co" řekla Viktorie Marice, která si fotila stěny.
"Tak jděte napřed, jenom to tady dofotim" řekla Marika a začala fotit pramen vody.Zbytek mezitím šel do chodby s vozíkem, čehož si všimla Soňa a šla do chodby, kde zůstala Marika.
"Takže ty mrcho, využiju toho, že si tu sama, neměli jsem včera dost času si promluvit" řekla Soňa, když přitiskla Mariku ke stěně a chytla jí rukou pod krkem.
"Pusť mě sakra" řekla Marika.
"Za tu facku, kterou si mi včera dala si si zadělala na hodně problémů, co si to vůbec dovoluješ" řekla Soňa.
"Jakoby si nám mohla dělat ještě větší problémy" řekla Mariky a snažila se Soňu odstrčit, na což reagovala silnějším stiskem ruky.
"Totálně si podkopla mojí autoritu před ostatníma, nejradši bych tě tady nechala zasypat tim kamením, aby si tady zdechla, ale neudělám to, chci aby to trvalo dlouho, aby si dlouho trpěla" řekla Soňa.
"To můžeš zkusit, ale počítej s tim, že tentokrát tě to zničí" řekla Marika.
"Nezkoušej mi vyhrožovat" řekla Soňa.
"Jestli se o něco pokusíš, tak končíš, protože znám tvoje tajemství a klidně ho pošlu dál" řekla Marika.
"Prosimtě, na co si přišla?" zeptala se ironicky Soňa.
"Vim, že si spala s Tylšarem, myslim, že nepotřebuješ, aby se to někdo dozvěděl" řekla Marika.Na to Soňa pustila Mariku a uskočila stranou.
"Mariko, co se děje?" zeptal se Filip, když se přišel podívat, jestli už má nafoceno.
ČTEŠ
Sex ve škole
Fiksi RemajaProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...