V prosinci

9.6K 41 1
                                    

Tak tenhle den stál ale úplně za hovno. Teprve dva měsíce školy a teprv listopad. Při první hodině byla fyzika a učitelka vyzkoušela Viktorii. Včerejší den se ale zrovna nenaučila vůbec nic a dostala za pět a jako bonus i kázání. Se zamračeným obličejem si šla sednout zpátky do třetí lavice u okna. "To je ale kráva, vždyť jsem se jí omluvila, že jsem to nestihla a ona mě ještě zjebe" řekla směrem na Dominika, který seděl vedle ní. "Hele, jakou to Soně udělalo radost" zareagoval na ni Dominik. Viktorie se nahnula a viděla Soňu, jak se vesele usmívá. "To je svině" zareagovala Viktorie. Dominik jí na to chtěl ještě něco říct, ale učitelka je okřikla. 

O přestávce přišla před třetí lavici Soňa a vzala s sebou Kláru, která seděla vedle ní. "Tak se ti to zase nepovedlo co, no, ty jsi byla vždycky blbá" řekla Soňa na Viktorii. Klára se začala blbě smát. "Ty štětko, ty si nedáš pokoj co" zvýšila hlas Viktorie a zvedla se ze židle. "Buď v klidu Viky, těch dvou si nevšímej" ozvala se z lavice za ní Marika. Soňa se ušklíbla a nafoukaně se otočila s Klárou v zádech. "Jakoby toho nebylo dost" zareagoval na situaci Filip, který seděl vedle Mariky. 

Soňa už se předvedla jako pěkná mrcha. V říjnu si chtěla vybít zlost na Viktorii a Dominikovi. Nastrčila jim do tašky trávu a flašku vína. Oba na to sice přišli a tyto "důkazy" zlikvidovali, když na ně Soňa zavolala učitelku. Právě tenhle útok už nevydržel Radek a Soně udělal před celou školou scénu. Soňa na něj použila stejnou zbraň a tentokrát to vyšlo. Radka vyloučili ze školy a dali mu negativní posudek, což je teď v době před posíláním přihlášek na střední školy docela dost velký problém. Radek se odstěhoval daleko z města. 

Spory se Soňou už ale trvají delší dobu. Ve čtvrté třídě se stala jednou z těch, za kterou všichni chodí a svěřují se jí. Její nejlepší kamarádkou v té době byla Viktorie. Naopak většina lidí nesnášela Dominika. Viktorie přišla na to, že Soňa šíří o všech pomluvy a vše, co jí někdo svěří, okamžitě pošle dál. Pohádali se a spolu s Dominikem se Viktorie snažila tuto pravdivou informaci o Soně všem sdělit. Soňa ji předběhla a nešetřila vším špatným na Viktorii. Od té doby nikdo Viktorii i Dominika neměl rád. 

V páté třídě přišli do třídy Laura a Radek. Soně se nelíbilo, že Laura se začala bavit s Viky a Dominikem. A i Laura se hned ocitla na seznamu Soniny nenávisti, i když to byl jenom její názor, protože Laura si dokázala získat i víc přátel. Dokonce v osmičce začala chodit s Romanem, který ale zrovna nemá rád zbytek jejích přátel. 

V šesté třídě se do třídy přidali Filip a Ilona. Ilona se hned dostala do té lepší části. Ale Filip se přidal k té "horší". 

V půlce sedmé třídy zavřeli jednu ze základek ve městě a rozdělili ty, co tam chodili do různých škol. Sem přišli Zbyněk s Marikou. Marika se hned spřátelila s Viktorií i s Dominikem, později i s Laurou. Filip byl Maričin bratranec, takže nebylo pochyb, že Marika se stane dalším členem partičky. Zbyněk sice zaujal neutrální pohled, ale spíš se přidával na stranu "těch lepších". 

Samozřejmě tento stručně shrnutý průběh šesti let provázelo spoustu vzájemných naschválů a útoků. 

Když tenhle den konečně v půl druhý skončil přírodopisem, všech pět se ještě zdrželo v šatně. "Tak co říkáte dnešnímu výstupu naší Soni?" zeptal se Filip. "Co chceš, od ní se nic jinýho čekat nedá" řekla Marika. "To teda ne" přidala se do rozhovoru Viktorie a vytáhla ze své skříňky papír s nakresleným kosočtvercem. "Tak jí ho tam dáme taky" usmál se Dominik a vzal papír z Viktoriiny ruky. "Nebo ještě líp, naserem ještě někoho dalšího" dodal a hodil papír do skříňky Kláře. 

"Hele, já už půjdu, ještě na mě venku čeká Roman" řekla Laura, když si patřičně učesala svoje na ramena dlouhé blond vlasy s černým melírem. "Tak čus" 

Po chvíli, co Laura odešla se i zbytek zvedl z laviček a vydali se směrem ven. Na prosinec nebyla ještě taková zima a ani nesněžilo a venku se dalo chodit celkem "nalehko". Filip šel na autobusovou zastávku a zbytek směrem k náměstí. 

Cestou probrali nějaké dárky pro Filipa a Lauru, případně i vánoční párty. "Hele, pak ještě jak pojedeme na ty trhy, tam musíme naplánovat, kam všude půjdeme" řekla Marika. "Jasně, ale to probereme asi i s Laurou a Filipem ne?" zareagoval Dominik. "Jo, já vim" odpověděla Marika. 

"No, tak jsem tady" řekla Marika na rozcestí, kde odbočovala doprava ke svému domu. Rozloučili se a dál pokračoval Dominik s Viktorií. Po tom, co se Viktorie přestěhovala, bydleli od sebe jenom dva paneláky. Došli k nim přibližně po 5 minutách. "Tak zase zejtra" rozloučil se i Dominik a vešel do svého vchodu. Viktorie popošla kousek vešla k sobě. 

Ráno Viktorie vstala z postele v sedm. Sčesala si své černé do pasu dlouhé vlasy a nasnídala se. Oblékla si svoji bordovou mikinu a podívala se z okna. Bydlela sice až úplně nahoře v sedmém patře, ale poznala dole Dominika v tmavě modré bundě a v černé čepici, ze které koukal jen pramínek jeho doprava zčesaných tmavě hnědých vlasů, jako každé ráno.  Rychle na sebe hodila svoji bundu a sjela výtahem dolů. 

Hned když přišla dolů, po pozdravu jí Dominik oznámil, že před chvíli viděl kolem jít Soňu. 

"Kde se tady jako vzala, vždyť bydlí někde na druhým konci města"
"No právě, nešla sama"
"Tady někdo od nás bydlí?" 
"Víš jak je naproti ten oranžovej barák?"
"No"
"Tak tam bydlí ta holka z céčka, Leona myslim"
"S ní šla ona?"
"Přesně tak a čuměli na mě opravdu moc mile, jak to Sonička umí"
"To víš musí mít někoho, kdo jí tu její černou hřívu chválí"

Oba se zasmáli a šli do školy. 



Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat