Akce

153 6 0
                                    

Soňa po chvíli vyběhla sama, ale uviděla Lauru, jak běží k hřišti. 

"Zastav" zakřičela Soňa a chytla Lauru za vlasy. 
"Pusť pizdo" řekla Laura a chytla za Soniny vlasy. 
"Vrátíš to nebo tě tady před všema zabiju"
"Jde ti o všechno, tak už je ti to jedno co" řekla Laura a vytrhla se. 

"Máš smůlu, nic nemam" řekla Laura. 
"Takže je to jasný, předala si to Marice" řekla Soňa. 
"Proč bych to dávala Marice, viděla si mě s ní snad" řekla Laura. 
"Ne, ale vim, že tam byla, takže nelži" zakřičela Soňa. 
"Soni, Aleš před chvílí viděl Mariku, jak vyběhla z areálu a běží směrem ke škole" řekla Bára, která přiběhla k dolnímu hřišti. 
"Si děláš prdel" řekla Soňa a rozeběhla se směrem ke Kláře, která stála před halou. 

"Co teď?" zeptala se Klára, když Soňa s Bárou přišly k ní. 
"Teď jde o všechno, čekejte tady" řekla Soňa a šla do tělocvičny. 

"Průser" řekla Soňa, když přišla k žíněnkám, kde stál Tylšar. 
"Co je?" zeptal se Tylšar. 
"Marika Procházková mi ukradla mobil" řekla Soňa. 
"A co já s tim, jdi za třídní ne" 
"To si fakt tak debilní?"
"Hele nedovoluj si, nevíš, jestli nás tu někdo neslyší"
"To už bude jedno, pokud nezabráníš tomu, aby došla k Viktorii a Dominikovi"
"Nechápu"
"Je tam to video, jak jsme na tom gauči" řekla Soňa hodně nervózním hlasem. 

"Si děláš prdel ne" zareagoval Tylšar. 
"Proto potřebuju, aby si dojel do školy, máš tady přece auto" řekla Soňa. 
"Já odtud teď nemůžu a pokud vim, ty taky ne" odpověděl Tylšar. 
"Asi ti nedochází o co jde, zničí to nás oba a nepochybuj o tom, že oni to použijou" 
"No, můžu to udělat, že musim jet pro papíry"
"Bezva, tak jeď horem ať tě Marika nevidí"
"A co jí chytnout na cestě?"
"Ne, chceš, aby tě někdo viděl, jak jí bereš věci, tohle se musí udělat ve škole"
"Tak jí chytim tam"
"Ne, ty pojedeš do školy a zabráníš, aby se potkala s Viktorií a Dominikem, já zařídim Mariku a seberu jí mobil" řekla Soňa. 
"A hni sebou, ztrácíme tady čas" dodala. 

Tylšar následně sedl do auta a horní cestou se rozjel do školy. Soňa doběhla před halu, kde čekal zbytek její sebranky. 

"Teď to vezmu tou cestou přes zahrádky, abych tam byla snad dřív" řekla Soňa. 
"Vy zatim hlídejte Lauru s Filipem, aby taky nešli do školy" dodala Soňa a rozeběhla se směrem ven. 

Mezitím Marika byla kousek od školy. Ohlédla se, jestli za ní někdo nejde a zavolala Viktorii. 

"Viky, mam to video, potřebuju pomoc, běžim do školy, jste tam?" zeptala se Marika. 
"Cože máš?" 
"To video, co si se ho pokoušela získat na výletě, kde jste?"
"No, já jsem teď dole u automatu, tak jenom hodim nahoru kafe Dominikovi a pak pro tebe seběhnu dolů" 
"Jo dobře, budu tam za chvilku" řekla Marika a pokračovala v cestě do školy. 

"Co se vlastně stalo?" zeptal se Robert Kláry. 
"No prostě Laura ukradla Soně mobil a dala ho Marice" odpověděla Klára. 
"Hele, neseděli támhle Laura s Filipem na tý lavičce?" zeptal se Aleš. 
"No do prdele, jste je měli hlídat" řekla Bára. 
"Jak měli, ty si tady taky" řekla Klára. 
"No jo, ale já jsem zády ty píčo" odpověděla Bára. 
"Co teď?" zeptal se Robert. 
"Musíme jít taky, na Soňu je jich moc" řekla Klára. 
"Fajn, tak jdeme" řekl Aleš. 
"Ne všichni, Roberte, ty tady zůstaneš a budeš hlídat, kdyby si někdo všimnul, že tady nejsme, pak až to bude bezpečný, tak pudeš za náma přes zahrádkářskou cestu, víš kde to je ne" řekla Klára. 
"Dobře, tak rychle jděte" řekl Robert. 
"Dobře, já a Aleš poběžíme taky přes zahrádky, ty jdi normálně, kdyby si je stihla doběhnout, tak zavoláš a my jim zablokujeme cestu" řekla Klára Báře. 

"Myslíš, že tam budeme včas?" zeptal se Filip, který běžel po boku Lauře. 
"Musíme doufat, že si ještě nevšimli, že jsme pryč, jinak za náma poběží" odpověděla Laura. 
"Dementi a to dělali jak na nás čumí" poznamenal Filip. 

Mezitím Viktorie odnesla kafe do horního patra a vysvětlila Dominikovi situaci. 

"Tak já jdu taky dolů" řekl Dominik. 
"Ne, v pohodě, buď tady a hlídej z okna, jestli neuvidíš Soňu" řekla Viktorie a vyšla ze dveří na chodbu. 

To už Marika otevřela čipem dveře od šaten a vešla dovnitř. Viktorie šla dolů po schodech, ale ve druhém patře se musela zastavit. 

"Dostálová" ozval se Tylšarův hlas. 
"Teď nemůžu" odpověděla Viktorie. 
"Pojď sem hned" řekl Tylšar stojící u svého kabinetu. 

Viktorie neochotně přišla ke dveřím. 

"Co potřebujete, potřebuju dolů" řekla Viktorie. 
"Půjdeš, ale až potom" řekl Tylšar, chytil Viktorii a zatáhl jí do kabinetu. 

"Tak, tady budeš a nezkoušej křičet" řekl Tylšar a zamkl dveře. 

Marika chvíli čekala v šatnách na Viktorii, ale po chvilce se rozhodla jít nahoru. Vyšla schody z šatny, ale u nich jí do cesty vstoupila Soňa. 

"Kohopak to tady máme" řekla Soňa. 
"Jak si mě mohla předběhnout" řekla Marika. 
"Ty si ale debílek, nezapomeň, že dneska je otevřenej učitelskej vchod" řekla Soňa. 

Marika se rozeběhla po schodech nahoru, ale Soňa jí chytla ve druhém patře a odtáhla až do zadní chodby. 

Viktorie uslyšela v chodbě kroky a využila příležitosti pro zavolání o pomoc. 

"Ty svině, řekl jsem, že křičet nebudeš" řekl Tylšar a dal Viktorii facku, po které musela zůstat sedět na židli. 

Laura s Filipem už doběhli do šaten, kde už ale stáli Aleš s Klárou. 

"A sakra, jsou nějaký rychlý" řekla Laura. 
"Si piš" řekla Klára. 
"Tušim, že nás nepustí nahoru, co myslíš?" řekl Filip. 
"Myslim, že ne, asi si budeme muset cestu vybojovat" řekla Laura. 
"Tak pojď svině" řekla Klára Lauře. 
"Vytrham ti vlasy ty pizdo" řekla Laura. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat