"Tak nesu" řekla Viktorie, když se vrátila do pokoje.
"Kde jsou Marika a Dominik?" zeptala se Laura.
"Tak taky musí bejt chvíli spolu" usmála se Viktorie a položila vše na stůl.
"Kolik je vlastně hodin?" zeptal se Filip.
"Bude půl jedenáctý" odpověděla Laura po tom, co se podívala na mobil.
"To nám nejspíš za chvíli dají učitelky noční klid ne" řekl Filip.
"No co jsem viděla Kraloveckou, tak ta se na to nechystá" řekla Viktorie.
"Co tam dělá?" zeptala se Laura.
"Na to, že je jí přes padesát, tak to umí sakra rozject" odpověděla Viktorie.
"Ale to je jedno, nejspíš je nejvyšší čas na plán" dodala Viktorie."Myslim, že se ten celej večer povedl ne" řekla Marika Dominikovi.
"Byl skvělej" odpověděl Dominik a dal Marice ruku kolem ramen.
"Ale ještě bych chtěla něco stihnout" řekla Marika a políbila Dominika.
"To neni vůbec špatnej nápad řekl Dominik a položil Mariku na postel.Mezitím Viktorie opatrně vyšla v doprovodu Filipa a Laury na chodbu a porozhlídla se, jestli někdo nejde po schodech nahoru.
"Dobrý, tak já jdu hledat" řekla Viktorie a vešla do pokoje Soni, Báry a Kláry.
"Tak jo, já jdu zkontrolovat průběh párty dole a ty zaběhneš zkontrolovat společenskou místnost a zkusíš oddálit to, aby učitelky všechny zahnaly do pokojů" řekla Laura Filipovi a společně šli do druhého patra.Viktorie prohledala Soninu postel a stolek u postele. Chystala se ještě podívat do batohu a kabelky, ale uslyšela hlasy za dveřmi. V rychlosti vlezla pod Soninu postel a uviděla Aleše s Robertem, jak vešli do pokoje.
Filip hned po tom, co vešel do společenské místnosti mu Magda dala tabulku k twisteru a přidala se do hraní. Laura zkontrolovala díky otevřeným dveřím, že Soňa, Bára i Klára tu jsou.
"Dovolíš?" řekla Albína, která se objevila za Lauřinými zády.
"Jasně, myslela jsem ale, že tam jsi" řekla Laura a ustoupila kousek vedle.
"Ne, ani nemam chuť tu strávit dlouhou dobu, jenom jdu něco zařídit" řekla Albína a šla si sednout do místnosti.Laura se ještě podívala do společenské místnosti, kde byl Filip zaměstnaný tabulkou a odešla po schodech pryč.
"Už je jedenáct, měli bysme to ukončit, abysme se taky vyspali" řekla Balcarová, když se podívala na hodinky.
"Prosimtě, je nech, vidíš, jak si to užíváme ne" začala se smát Kralovecká, která se už i motala.
"Jak chceš Maruš, ale já jdu spát, máš to tu na dozor" řekla Balcarová a odešla do svého pokoje.
"No a my jedeme dál" řekla Kralovecká.
"Já už s dovolením půjdu" řekl Filip a odešel na chodbu.
"My bysme se ještě chtěli podívat na tu párty vedle" řekla Alice a s Magdou se šli podívat do Alešova pokoje.
"Tak mi taky něco nalejte" řekla Kralovecká, když se rovněž k párty přidala a sedla si vedle Romana a nastavila kelímek."Hele, co kdybysme něco provedli?" zeptal se Robert Aleše v Sonině pokoji.
"A co chceš provést?" zeptal se Aleš, který samým alkoholem ani nemohl pořádně mluvit.
"Ukradneme Soně podprsenku, ukaž, kde má batoh" řekl Robert a šel k Sonině posteli.
"No do prdele" řekla si pro sebe Viktorie a opatrně vytáhla mobil a zapnula nahrávání zvuku.
"Ty chceš ukrást Soně podprsenku?" zeptal se Aleš.
"No jasně, hele mam jí" řekl Robert, když si zahrabal v Sonině batohu.
"Jasně a co s tim budeš dělat?"
"No ukážu jí to a schvalně, jak zareaguje, jestli po mě skočí, tak jí svalim na zem" zasmál se Robert.
"Ty chceš voject Soňu?" zeptal se Aleš.
"A ty bys snad nechtěl?"
"Já bych klidně ojel i tebe" řekl Aleš, což mělo za následek Viktoriino cuknutí, které bylo celkem dost poznat, protože se pohnula celá postel.
"Vidíš, i ta postel by souhlasila" řekl Aleš a na postel Roberta hodil.
"Seš zlitej jak prase" řekl Robert, vstal a odešel pryč z pokoje.Laura už několik minut stála v prosklené místnosti a dívala se do prázdna směrem ven.
"Myslel jsem, že budeš tady" řekl Filip, když otevřel dveře.
"Tak zase zavři, ať sem nikdo neleze.
"To ne, dole se to rozjelo, Roman nalil Kralovecký něco pořádnýho a ta teď dělá na posteli kotrmelce" zasmál se Filip a přidal se k Lauře.Dole byli všichni zaměstnáni kotrmelci a tancováním učitelky Kralovecké, které kombinace vína a rumu vykouzlili úsměv na tváři a velice dobrou náladu. Albína se na posteli přisunula blíž ke Zbyňkovi a po chvíli si mu sedla se skleničkou vodky s džusem na kolena.
"Užíváš si to?" zeptala se Albína a chytla se Zbyňkovi rukou kolem ramen.
"Jde to no" odpověděl Zbyněk a snažil se Albínu shodit dolů.
"Co děláš" zasmála se Albína.
"Nechci tě tu slez ze mě" řekl Zbyněk.
"Ale, ale můžeme jít pryč oba, ke mně na pokoj, myslim, že se ti to tam bude líbit mnohem víc" pošeptala Albína Zbyňkovi.Naproti v Dominikově a Filipově pokoji byla i přes dveře hlasitě slyšet hudba.
"Tam to pořádně rozjeli" řekl Dominik potichu Marice, která ležela vedle něho.
"To jo, jsem ale upřímně ráda, že se toho nemusim účastnit"
"Budeš už chtít spát Mariko?"
"Jo, ale asi bych měla jít k sobě, aby měl kde spát Filip" řekla Marika a chtěla se zvednout.
"Počkej, Filipovi dojde, že tu chceme zůstat spolu, podle mě bude spát s Viky a Laurou místo tebe" řekl Dominik a přitáhl si Mariku zpátky k sobě.
"Tak jo, ale chtělo by to trochu vylepšit ten polštář, mají je tady hrozně slehlý" řekla Marika.
"Tak počkej, já to vycpu" řekl Dominik a natáhl se na zem pro jejich trika a svoje kalhoty a následně tohle všechno dal pod dva polštáře.
Lepší?" zeptal se Dominik a opřel se o stěnu, na které bylo přilepené něco podobající se koberci.
"Super, tak jdeme spát" řekla Marika, otočila se k Dominikovi zády a dala si jeho ruku kolem pasu.
"Miluju tě Mariko, dobrou noc"
"Já tebe taky, dobrou"Po tom, co Aleš odešel z pokoje se Viktorie v šoku zvedla ze země a vypla nahrávání na mobilu.
"No ty vole" řekla si pro sebe a odešla z pokoje pryč.
"Je asi půl dvanáctý, neměli bysme už taky jít spát?" zeptal se Filip Laury.
"Nějak se mi ani nechce, ale klidně jdi, jestli chceš"
"No, jakoby já nemam kam, takže si budu muset něco najít" zasmál se Filip.
"Tak můžeš zůstat u nás, Viky už určitě spí a vadit jí to nebude, já zatim budu tady" řekla Laura.
"Ty vole, konečně někdo normální" řekla Viktorie, která vtrhla do místnosti.
"Co je?" zeptala se Laura.
"Jak to dopadlo v tom Soni pokoji?" zeptal se Dominik.
"Mobil jsem nenašla, ale pak jsem byla svědek toho, jak Aleš chtěl šukat Roberta, mam to nahraný, tak vám to pak můžu pustit, ale dneska toho mam dost, zatim" řekla Viktorie a z pokoje odešla."Nechceš si sednout, já si z tohodle teda sednout musim" řekl Filip a šel se posadit na gauč.
ČTEŠ
Sex ve škole
Novela JuvenilProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...