Další den už se celá třída vrátila do školy. Po první hodině zeměpisu měla být čeština, ale místo toho přišla jejich třídní Balcarová.
"Jsem domluvená s panem Jakubcem, že s vámi projednám dvě důležité záležitosti" řekla.
První se týkala ještě nějakého placení a pár informací k výletu. Druhá byla o tričkách, které si deváťáci pořizují na konci základky.
"Dostala jsem tyhle dva katalogy, tam si můžete vybrat barvu, vzor nebo fotku, kterou byste chtěli na vaše tričko, domluvte se a objednejte si je, abysme pak měli krásnou závěrečnou fotku" řekla třídní.
Odešla a následoval zbytek hodiny češtiny. O velké přestávce byl katalog u Soni a Kláry na lavici.
"No jo, koukejte, jak tam je celá ta její sebranka" poznamenal Filip. Většina třídy se po chvíli k Soně přidala a diskutovali o výběru. Vybrali celkem tři různá provedení o kterých se mělo hlasovat. První bylo žluté tričko s černým nápisem "Jsme ti nejlepší" s obrázky hvězd. Druhá varianta bylo tmavě zelené triko s bílým nápisem "Jsme super parta" a s obrázkem spojených rukou a třetí bylo černé triko s červeným nápisem "Všichni jsme se učili" a pod ním drobným písmem "Ach ta ironie".
Klára začala s papírkem, kde byly sloupečky pro volbu obcházet lavice. Laura si přisedla k Marice a čekali až Klára přijde k nim.
"Tak si něco vyberte i když vaše hlasy nic neznamenají" řekla Klára a hodila papír na Filipovu a Maričinu lavici. Pro druhou variantu bylo už 12 hlasů, pro první 4 a třetí varianta zůstala zatím prázdná.
"No, mě je to vlastně jedno, co tam dam, protože vy byste si stejně vybrali to co se vám líbí i kdyby bylo nejvíc hlasů pro něco jinýho" řekla Viktorie a napsala se k poslední možnosti.
"Aby ty jsi neměla kecy, dělejte nechce se mi u vás pořád stát" zareagovala Klára.
"Já se přidam k Viky" řekla Marika a spolu s Filipem zaškrtli stejnou volbu"
Tuto možnost zvolili i Dominik s Laurou. Klára si sbalila svůj bezcenný papír a konečně odešla."Víte co, něco mě napadlo" řekla Marika a šla směrem k Albíně, která zrovna měla oba katalogy.
"Můžeš mi je dát až si to potom prohlídneš?" zeptala se
"Jo jasně, vezmi si je hned, já už si to jednou prolistovala" řekla Albína a Marice katalog dala.
"Proč jí to jako dáváš?" slyšela Marika když odcházela směrem od Moniky.Marika schovala katalogy do lavice.
"No, co tě napadlo?" zeptal se Filip.
"Potom vám to ukážu, ale teď přijde Dalmová, takže bych jí s tim nedráždila" odpověděla Marika.Po hodině, při které se jejich chemikářka rozhodla všechny potěšit testem vyndala Marika katalog a začala listovat stránky.
"Tak nám to teda řekneš?" zeptala se Laura, která si klekla vedle její lavice.
"No takhle, co kdyby jsme si udělali vlastní tričko" řekla Marika.
"A já bych to ještě trochu vylepšila" řekla Viktorie a od Mariky si katalog vzala. Otočila dvě stránky a ukázala na jeden obrázek.
"To si udělali oni" řekl Filip.
"No právě, místo "Jsme super parta" si tam dáme "Jsme super pětka" a místo spojených rukou si tam dáme tuhle rozevřenou dlaň" řekla Viktorie.
"Viky, tohle je dobrý" řekl Dominik.
"Tak já to zařídim, tohle bude super" řekla Marika.Po další hodině přišla Laura s návrhem
"Pamatujete si ještě jak jsem říkala, že bych ráda zpátky nějaký svoje věci, co mám u Romana a on mi je nechce dát?" zeptala se
"No" ozval se souhlas od Dominika
"Chtěla bych je mít ještě do přijímaček, nechtěli byste jít se mnou dneska večer?"
"Proč zrovna dneska?" zeptala se Viktorie
"Klidně zejtra mě to je jedno ale do těch přijímaček to chci mít" řekla Laura.
"Jako v pátek asi podle mě někam Roman chodí, takže bysme měli větší šanci" řekl Filip.
"A co jeho rodina?" zeptala se Marika.
"Jeho rodiče dělají v Německu a vrací se v sobotu ráno, takže bysme to stihli" řekla Laura.
"Tak fajn" řekla Laura.Další den byla jako každý úžasný pátek hodina tělocviku. Učitel Tylšar měl nejspíš dobrou náladu a zařadil na program jeho oblíbenou činnost - lezení po tyči. A pro větší záživnost to udělal jako soutěž. V pátek chyběli Jan, Alena a Alice, takže rozdělil náhodně celou třídu na tři týmy po šesti. Zajímavé bylo také nadržování týmu, kde byla Soňa spolu s Ilonou, Magdou, Robertem, Romanem a Milanem. Další tým se skládal z Laury, Dominika, Mariky, Viktorie, Albíny a Kláry. Filip neměl štěstí a musel být s Alešem, Bárou, Zbyňkem, Monikou a Robinem. Navíc mu lezení moc nešlo a to dalo vzniknout trochu většímu konfliktu před tělocvičnou.
Po Viktoriině urážce, že pro Soňu to bylo místo lezení po tyči lezení do prdele se Aleš naštval a začal jí i Filipovi nadávat. Určitě i proto, že jeho tým nevyhrál. K Alešovi se přidal i Roman a společně chtěli napadnout Filipa. Marika a Dominik ještě řešili něco v šatně a ven se přidala jen Laura, která podkopla nohy Romanovi, když chtěl dát Filipovi pěstí. Viktorie schytala facku od Aleše a Filipa hodil na plot. Vše ukončil až školník, když na všechny přiběhl s lopatou.
"Tak po tomhle se chci Romanovi pomstít ještě víc, asi tady přespim, abych mohl jít s váma večer k němu" řekl Filip Lauře.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...