Z párty už odešli Magda s Alicí, kterým se chtělo spát, ale dveře od jejich pokoje už předtím zamkla Albína, když tam dotáhla Zbyňka. Obě se tedy rozhodli přespat ve společenské místnosti.
"Dobrý, už jsou pryč a máme to teď jenom pro sebe" řekla Albína a stoupla si k posteli, na které ležel Zbyněk.
"Dobře a co teď?" zeptal se Zbyněk.
"To přece víš ne" řekla Albína a rozepla si modrou košili.
"Ty pod tim nic nemáš?" zeptal se překvapeně Zbyněk.
"Přesně tak, ale teď je řada na tobě" řekla Albína.Zbyněk si sundal triko a kalhoty, obojí odhodil na Magdinu sousedící postel a znovu si lehl. Albína si rozpustila vlasy a sedla si Zbyňkovi na klín. Vzala Zbyňkovy ruce, natáhla je k čelu postele a přiblížila svojí hlavu k té jeho. Albína ale Zbyňka překvapila a vzala jeho ruce, které připoutala k čelu postele díky předem připraveným poutům.
"Albí, co to děláš, počkej" začal se bránit Zbyněk.
"Nemel sebou, přece výlet je od toho, aby se něco pořádnýho zažilo ne" řekla Albína a přesunula se k nohám, které obě přivázala provazem.
"Tak jo, ale už si sundej ty kraťasy" řekl Zbyněk.
"To jsi uhád, to sis fakt myslel, že bych s tebou něco měla?" uchychtla se Albína.
"Co?" zeptal se lehce zděšeným hlasem Zbyněk.
"Já pořád nemůžu uvěřit, že si mi na to skočil, tohle je totiž něco na oplátku za to, co si udělal Monice" řekla Albína.Mezitím v místnosti s výhledem si Laura šla sednout k Filipovi na gauč.
"O čem si vlastně celou dobu přemejšlela?" zeptal se Filip.
"O všem možným, abych ti řekla pravdu"
"Povídej, máme čas"
"Nejvíc o tom, že nám vlastně zbývají už jen dva týdny a celých devět let bude pryč, už to nikdy nebude jako dřív, vim, že se budeme scházet pořád, ale závidim Marice, Dominikovi a Viktorii, že oni budou pořád spolu, ale my dva jdeme do neznáma" řekla Laura smutným hlasem.
"Já taky, radši bych byl, kdyby to bylo tak, jako to je teď" řekl Filip.
"Nejhorší navíc je, že já budu na škole s Bárou, ty tam aspoň nikoho znát nebudeš, ale já budu muset od začátku čelit jejím útokům"
"By si měla dávat pozor ne, když chodíš s jejím bráchou"
"To taky, v sobotu jsem byla u Jáchyma a Bára mi vyhrožovala, že jestli neztáhnu přihlášku ze školy, tak ať se těšim na čtyři roky pekla, sice jsem jí řekla, aby si tolik nevyskakovala, protože přece jenom máme ten její deník, ale nevim jestli jí to zastaví" řekla Laura a rukou si otřela stékající slzy.
"Buď v pohodě" řekl Filip a chytl Lauru kolem ramen.
"Je mi trapně, že to musíš poslouchat, zrovna ty, ale jsem ráda, že jsem to nikomu mohla říct a taky oceňuju, že tady vůbec se mnou sedíš, čekala bych, že se po tom, co se stalo se ani nebudeš chtít bavit" řekla Laura.
"To už neřešim, jsme přece v pohodě"
"Děkuju, koukam, že už je půlnoc, ale spát se mi prostě nechce" řekla Laura a opřela se o Filipovo rameno.
"Můžeme si klidně povídat i do rána, budu tady s tebou"
"Děkuju" řekla Laura a zavřela oči."Albíno, okamžitě mě pusť, nebo uvidíš" řekl Zbyněk a začal sebou cukat.
"Hlavně nezkoušej křičet, asi nechceš, aby tě takhle někdo viděl" řekla Albína a stáhla Zbyňkovi i zbytek oblečení co měl na sobě.
"Albíno, ty mrcho"
"Pokud já jsem mrcha, co si potom ty, Zbyněčku" řekla Albína a svými umělými nehty přejela po Zbyňkovi.
"Budeš mě muset pustit a pak uvidíš"
"Myslim, že ne" řekla Albína a otevřela si v mobilu foťák.
"Co děláš?" začal nervózním hlasem jemně křičet Zbyněk.
"Takovou malou pojistku" řekla Albína a začala Zbyňka fotit ze spousty úhlů.Mezitím si Viktorie udělala kafe a sedla si na svojí postel. Dolní párty už ubrala na síle a Viktorie se chystala lehnout. Na její dveře ale někdo zaklepal.
"Konečně, Lauro, kde si byla tak dlouho" řekla si pro sebe Viktorie a vstala z postele.
"Lauro" ozval se ale hlas za dveřmi.Viktorie v hlase poznala Romana a přiblížila se blíž ke dveřím.
"Odemkni, chtěl bych za tebou dovnitř" řekl Roman.
Viktorie otevřela dveře, ale předtím zhasla světlo od lampičky.
"Lauro, to jsem rád, že si otevřela, jsi tady sama že jo, řikal jsem si, že když se nám to tady všechno tak páruje, že bych zašel k tobě a " řekl Roman.
"Ty dobytku" řekla Viktorie a dala Romanovi facku.
"Co to" řekl Roman, ale schytal další, tentokrát na druhou stranu.
"Ty zmrde, co sem lezeš, vypadni nebo schytáš další" řekla Viktorie po tom, co rozsvítila hlavní světlo.
"Se neposer hned, kde je?" zeptal se Roman.Na to Viktorie neodpověděla a do Romana vrazila rukama a on spadl na záda ke schodům.
Na Alešově párty už byla většina unavena a hodně opita. Robin začal svádět nalitou Kláru a ta naopak zase Milana. Po hodně opileckých řečích chtěla jít na pokoj, ale Milan s Robinem jí následovali. Robin zamkl dveře a nakonec spolu měli trojku. Díky tomu Soňa s Bárou do pokoje nemohli a usnuli na Milanově posteli. Roman nemohl najít Zbyňka ani Lauru, a proto šel taky spát. Učitelka Kralovecká usnula na Alešově posteli a když se jí Robert s Alešem pokoušeli vzbudit a donutit odejít, spala tvrdě a pokus o odtáhnutí zablokovala kopáním. Magda s Alicí se ani nepokoušeli dostat do pokoje a usnuli na zemi ve společenské místnosti. Kolem půl druhé v noci už ale byl klid.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...