Pouť

138 6 0
                                    

Na náměstí už bylo postaveno spoustu stánků a hudba z pódia se nesla až do okolních uliček. U cukrárny už stáli Filip a Marika. Filip si vzal modré kraťasy a k tomu světle zelené triko. Marika měla petrolejové triko a černou sukni. 

"Tady to pěkně hraje" řekla Viktorie, když přišli na místo. 
"No teď, ale před chvílí to byla samá dechovka, jsme chtěli jít jinam" zasmál se Filip. 
"Něco si ještě nakoupíme než pudeme nahoru ne" řekla Marika. 
"Já bych se i najedl" řekl Dominik. 

Po třech minutách na místo srazu přišla i Laura. Ta si vzala minulý týden koupené béžové triko a džínové kraťasy, které sahaly trochu nad kolena. Společně vešli do davu lidí, kteří se tlačili v uličkách mezi stánky. Viktorie s Marikou se dívali na nějaké náušnice a Laura na domácí šampóny. Dominik s Filipem zkoušeli řetízky a následně vybírali místo na jídlo. 

Filipovi se povedlo najít volný stůl, ke kterému si stoupl a hlídal, než ostatní přinesou svůj oběd. Marika s Dominikem si přinesli dva bramboráky a Filipovi sekanou. 

"Vypadají pořádně mastně" řekla Marika a vzala si bramborák přes ubrousek do ruky. 
"Hele, tak jsem stála tu frontu a přede mnou si bral jídlo Zbyněk, je jasný, že tu bude možná ještě s někim" řekla Laura, která si od jednoho stánku přinesla nějaké nudle. 
"No, tak s tím jsme počítali, že tu nějakej xindl potkáme, položim si sem ty hranolky a ještě skočim pro pití" řekla Viktorie a od stolu opět odešla. 
"Tak Zbyněk tu nejspíš bude s Romanem" řekl Dominik.
"Tak jsou tady, viděla jsem z dálky Kláru, takže Soňa bude blízko" řekla Viktorie, když přinesla pití. 

Na pódiu brzy začaly hrát nějaké soubory. Náměstí se stále plnilo větším počtem lidí, kteří obsazovali okolní stoly. 

"Tak asi půjdeme ne" řekla Laura a od stolu se zvedla. 
"Jasně, vyrazíme na atrakce, byl teda blbej nápad se předtim najíst no, ale proč ne" řekla Marika s úsměvem. 
"Takže půjdem nahoru přes park?" zeptal se Filip. 
"Jo proč ne" řekla Viktorie

Cesta k Achátovému náměstí přes park byla zdlouhavá, protože zde byly řady důchodců poslouchající dechovky. Za parkem byla cesta lemována stánky s cukrovinkami a vietnamskými stánky. Místy se nacházely i stánky s oříšky, sýry, balónky a indiánskými píšťalami. U jednoho stánku blízko náměstí s atrakcemi si Viktorie koupila cukrovou vatu. Už od těchto stánků byla slyšet hudba a řev směrem od atrakcí. 

"Tady je to super, ještě lepší než posledně" řekla nadšeně Marika. 
"Tak na co půjdeme?" zeptala se Laura. 
"Asi bych to prošel a když na cestě narazíme na něco super, tak na to vlezem" řekl Dominik. 
"Tak co když půjdem hned na tohle" řekl Filip a ukázal na atrakci, vedle které zrovna stáli. 
"To je break dance, to tu loni nebylo ne" řekla Viktorie. 
"Právě proto to vyzkoušíme" řekl Filip. 
"Tak jo, ale já nejdu, jsou tam místa po dvou, tak půjdu na něco dalšího, zatim podržim věci" řekla Marika. 
"Teď se teprv ukáže jestli jsme neměli jíst to jídlo" zasmála se Viktorie, když přišla od pokladny s lístky. 

Laura si sedla s Dominikem a Viktorie s Filipem a atrakce se po chvíli rozjela. I když to byla jedna z těch mírnějších, i tak rychlost byla celkem vysoká. Marika dole hlídala věci a uviděla procházet Soňu, Kláru, Báru, Aleše a Roberta okolo. 

"Hej, o co, že tohle nedáte" řekla Soňa a ukázala na atrakci vedle break dance - mixér. 
"Tak na tohle ti fakt nepudu" řekl Robert. 
"No já taky ne, jsem měl hranolky" přidal se Aleš. 
"Ty na to snad chceš jít?" zeptala se Bára. 
"No jasně že ne, jenom zkoušim vás" odpověděla Soňa. 
"Tak já na to klidně vlezu" řekla Klára a šla si koupit lístek. 

Mezitím se už dokončila jízda na break dance. Laura, Dominik, Viktorie a Filip sešli z plošiny a připojili se zpátky k Marice. 

"To byla jízda" řekl Dominik. 
"A víš co bude ještě větší, teď naseru Soňu a Kláru" řekla Marika a kývla hlavou směrem k místu, kde stála Soňa. 
"Hele to se podívejme, kdo to je" řekl Robert a pohrdavě se podíval. 
"Kláro, tak se ukaž" řekla Bára a Klára nastoupila do jedné z částí mixéru. 
"Teď bude čumět" řekla Marika, která přišla s lístky a šla si nastoupit ke Kláře. 

"Na tohle bych nelezla" uchychtla se Klára
"Když na to můžeš ty, nevim proč bych nemohla já" odpověděla Marika. 
"Těšim se, až se pobleješ" řekla Klára. 
"Myslim, že spíš ty" zareagovala Marika a atrakce se do několika sekund rozjela. 

Laura zahlédla za mixérem, který se už rozjel na nejvyšší rychlost.  Jáchyma v partičce asi pěti lidí a šla se tam podívat. 

"Ty vole, to je síla" řekla Marika, když jízda skončila. 
"A dobrý?" zeptala se Viktorie. 
"No já jo" zasmála se Marika a kývla hlavou směrem ke Kláře, která běžela někam za mixér. 
"Je jí blbě co?" začal se smát Dominik. 
"Jako asi pořádně, kde je Laura?" zeptala se Marika. 
"Támhle, už jde" řekl Filip. 
"Ty vole, Klára na tu atrakci asi lézt neměla co?" zasmála se Laura. 
"Proč myslíš?" zeptal se Dominik. 
"No viděla jsem jí, jak se vyzvracela" zasmála se Laura. 
"A ještě jsem jí i vyfotila, aby jsme se měli čemu smát"

"Pojďte jdem dál" řekla Viktorie. 
"Tak si debilní, to si se musela vyblejt před nima, když na to nemam tak na to nelezu" začala řvát Soňa na Kláru. 
"No tak stalo se no" řekla Bára a podala Kláře papírové kapesníčky. 
"Kdyby se to stalo jindy, kdykoli jindy, ale ona se musí předvádět zrovna když jsou tady tyhle paka" řekla Soňa. 
"Sonička je nasraná, Mariko dobrá práce" řekla Laura. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat