"Cože?" zeptala se Klára Ilony a Báry, když jí řekli, proč Soňa nepřišla. "Hele, já na vás seru, jdu domů" řekla Ilona a šla pryč.
"Takže co přesně chce Soňa udělat?"
"Já nevim, asi ..."Klára vykulila oči a rozběhla se za plot pozemku školy, kde z boku byly okna do šaten a i do zmiňovaného kabinetu. Bára za ní.
Okna byla celkem vysoko, takže Kláru musela Bára vysadit. Klára se postavila na Bářina ramena a podívala se do okna. Přes záclonu bylo sice špatně vidět, ale Klára dokázala rozeznat jednotlivé postavy.
"Tak co se tam děje?"
"Ty vole, on jí tam normálně nakládá na gauči" řekla Klára a vytáhla z kapsy mobil. Bára se posunula o kousek doleva, kde byl kousek záclony odhrnutý a Klára mohla vše pečlivě zdokumentovat.Odpoledne se u Laury doma sešli Filip, Marika, Viktorie i Dominik. "Tak jdem na to lidi" řekla Laura a přinesla cukroví, pití a dárky. Po rozdání dárků došlo i na hraní Twisteru a na horor, při kterém Laura zatáhla závěsy a zapálila svíčky.
Po desáté večer si udělali kafe a dojedli cukroví. "Hele a co myslíte, zaútočí Soňa po Vánocích?" zeptala se Marika. "Kašlem na ní, teď si to užijem" řekla Laura a přinesla griotku a rum. "Namícháme čerta?" usmál se Dominik a začal otevírat lahve. "To je pravda, nebudeme si kazit svátky přemýšlením i Soně a o těch dementech" řekl Filip.
Po vypití první várky měl přijít čas, kdy měl k Lauře přijít Roman. "My potom vypadnem, abyste tady měli soukromí" řekla Viktorie. "Jo, v pohodě, ještě tady neni" řekla Laura. "Lauro a plánujete něco většího?" zeptala se se smíchem Marika. Laura trochu zčervenala, ale od odpovědi se jí podařilo uniknout, když zazvonil zvonek.
Roman přišel do obýváku, kde už se ostatní chystali na odchod. Roman měl nejspíš dobrou náladu, protože se choval celkem přátelsky a dokonce měl chuť prohodit pár slov. "Ještě než půjdete, chtěla bych tady před vámi předat můj vánoční dárek pro Romana" řekla Laura a otočila se zády. Trochu sklonila hlavu a ukázala tetování, které měla na zadní části krku. "Roman" přečetl nápis tetování Dominik. "To je úžasný, miluju tě Lauro" řekla Roman. "Tak my půjdem, určitě si napíšeme a užijte si svátky" řekla Marika a spolu se zbytkem odešla.
"No a co my Romane?" zeptala se Laura
"No, můžeme si ještě dát panáka, podívat se na film ..."
"To by bylo super"
"A taky je čas, abych ti dal svůj dárek"Na to se Laura usmála a vzala Romana za ruku. Ten ji poslušně následoval až do jejího pokoje.
Viktorie, Marika, Dominik a Filip zatím šli směrem k Maričině bytu. "Určitě se ještě musíme vidět, tyhle Vánoce jsou určitě jedny z nejlepších" řekl Filip. "Já si to užila, jste skvělý a Laura taky" přidala se Marika.
Ještě chvíli mluvili o škole, budoucnosti a plánech na další rok.
"Tak jsme tady" řekla Marika, když přišli k jejímu paneláku. "Tak jo, nejspíš se rozloučíme, protože je fakt zima" řekla Viktorie a obejmula Mariku a následně i Filipa. Marika objala i Dominika a zadívala se mu při tom s úsměvem do tváře. "Tak jo, zatím ahoj" rozloučili se a Marika s Filipem zašli do vchodu.
"No a my jdeme taky" řekl Dominik.
"Nevadilo by ti, kdybych ještě na chvíli šla k tobě, nechce se mi domů"
"Jasně že ne, já budu dneska taky doma sám, takže budu rád za společnost"
"Na to, že na začátku prosince bylo tak hezky, tak teď je fakt zima"
"To máš pravdu"Dominik s Viktorií došli až ke vchodu, který Dominik otevřel. Vyjeli spolu výtahem a vešli do bytu. Rovně se došlo přes obývák do chodbičky, která vedla do Dominikova pokoje.
"Tak co myslíš, jak bude vypadat návrat do školy?" zeptala se Viktorie
"Jak přesně?"
"No jestli nás Soňa opravdu bude chtít zničit a co by nám vlastně mohla udělat, já vím, že jsme o tom nechtěli mluvit, ale potřebuju to ze sebe dostat a taky z toho mám trochu strach"
"Neboj se, my to zvládnem, třeba ty jsi skvěle zničila Soně bundu, to bylo fakt super"
"No dobře, i kdyby Soňa, tak Šárka, Klára a podle mě i Aleš by po nás taky mohli jít"
"Zvládli jsme už spoustu jejich útoků a teď při sobě držíme více, než kdy předtím, takže se vůbec nebojim o to, že by nám mohli něco udělat"
"Dobře, jsem hned klidnější, už víš, kam si budeš dávat přihlášku na školu?"
"No, dost jsem přemýšlel a asi půjdu na hotelovku jako ty a Marika"
"To je super, jsem ráda, že vás oba budu mít pořád u sebe"Po chvilce mlčení Viktorie zjistila, že už je po dvanácté hodině. "Nevadilo by ti, kdybych u tebe přespala? Teď v noci se mi už nikam nechce chodit."
"Jasně že jo, připravim ti postel" řekl Dominik a vytáhl svůj šuplík pod postelí, který následně vyšoupl nahoru a udělal ze své postele dvojlůžko. "Nespim tady poprvé, zvládla bych to sama" usmála se Viktorie a otevřela skříň, ve které bylo povlečení.Dominik vyndal polštář a deku. Viktorie si připravila postel a rozpustila si svoje vlasy. Dominik zhasl a vlezl si do postele, vedle které svítila ještě stolní lampa.
"Viky, můžu se ti s něčim svěřit?"
"Povídej" řekla Viktorie a podepřela si rukou hlavu.
"Víš, možná, že jsi si toho všimla, ale už dlouho se mi líbí Marika a ještě ti chci říct, že ty jako moje nejlepší kamarádka jsi první, který to řikam"
"Dobře, já jsem to teda trochu vnímala, ale Marika mi nic neřekla, svěřuje se spíš asi Filipovi"
"Každopádně, jsem rád, že to teď víš, jsem rád, že tě mám"
"Já taky a už spi" usmála se Viktorie a natáhla se, aby zhasla lampičku.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...