Nápad

635 8 0
                                    

"Fajn, ale rychle, ten autobus potřebuju stihnout" řekl Filip a začal si oblíkat svojí bundu. 
"Dnešní rozhovory mě inspirovali a možná bych něco zkusila" řekla Laura. 
"Tak povídej" řekla Marika. 
"Nejdřív bych vás ještě chtěla požádat, jestli byste šli někdy se mnou k Romanovi, mám tam ještě pár věcí a prostě je chci" řekla Laura a usmála se. 
"Proč ne" souhlasil Dominik. 
"Tak a teď to hlavní, to co řekla Soňa, že Bára je jediná, která má nahrávku mi vlastně potvrdila, že Bára je jediná, komu jde nahrávku sebrat" řekla Laura
"Prosim tě, zrychli to, chci stihnout ten autobus" řekl Filip, který si už obul i boty. 
"Prostě pak ještě jak na mě Roman pořád křičí, že jsem kurva, tak když už jsem zapsaná jako kurva, no nechci vám tady řikat nějaký nedomyšlený plány, ještě bych potřebovala zjistit, jak vypadá ten Bářin bratr, co chodí na gymnázium a něco bych zkusila" řekla Laura. 

Filip už musel odejít na autobus a Viktorie našla na internetu fotku Bářina bratra Jáchyma. Laura si jí zkopírovala do mobilu a začala se rychle oblíkat. 

"Večer vám dam vědět" řekla Laura. 
"Takže co chceš přesně dělat?" zeptala se Viktorie. 
"Takhle, zkusila bych ho najít v klubu, myslím, že do toho na náměstí chodí většina lidí a třeba budeme mít štěstí a najdeme ho tam" řekla Laura. 
"Myslíš, že zrovna tam večer bude?" řekla Marika. 
"No každopádně, je to naše jediná šance" řekla Laura. 
"To je pravda, když nahrávku nezískáme, v pondělí jí dají Dalmové na stůl" poznamenal Dominik. 
"No dobře, i kdyby jsme ho tam našli, myslíš, že nám pomůže tu nahrávku sebrat a donese nám jí?" zeptala se nedůvěřivě Viktorie. 
"No to ne" odpověděla Laura. 
"A co chceš teda dělat?" zeptal se Dominik. 
"No prostě doufám, že se mi povede ho sbalit a dostanu se k Báře domů a nahrávku v noci vezmu" dovysvětlila svůj plán Laura. 
"No dobře, ale to budeš večer potřebovat doprovod" řekl Dominik a podíval se na Viky a Mariku. 
"No jasně, děláš to taky hlavně kvůli nám, takže tě tam doprovodíme" souhlasila Marika. 
"Já večer nemůžu, ale užijte si to" řekla Viktorie a nepozorovaně mrkla na Dominika. 
"Tak fajn,  v devět večer vás vyzvednu před Mariky barákem, tak tam na mě počkejte" řekla Laura a odešla se připravit. 

"Dobře, já taky půjdu" řekla Marika. "Těším se večer" dodala a odešla. 

Viktorie šla do skříně pro minerálku a nalila sobě i Dominikovi, který u ní ještě zůstal. 
"Doufám, že to vyjde, musí" řekl Dominik. 
"Věřim, že jo a pak chci vidět Báry obličej, když přijde do třídy seřvaná od Dalmový, že jí obtěžuje" uchychtla se Viktorie. 
"Viky, proč jsi nechtěla jít taky?"
"Já myslim, že ty a Marika bohatě stačíte"
"A proč jsi na mě mrkla, když si odmítala"
"No přece, aby až se Lauře povede sbalit Jáchyma a já věřim, že se jí to podaří, tak ty můžeš jít s Marikou za tmy domů a třeba jí u jejího domu požádat, jestli u ní nemůžeš přespat, protože se ti nechce jít tou tmou sám domů"
"Viky, ty jsi super" usmál se Dominik
"Tak musim ti pomoct využít všechny příležitosti" 

Před půl devátou si doma Dominik oblíknul novou tmavě modrou košili a černé džíny a pomalu se chystal na sraz. Viktorie, která s ním byla od odpoledne mu ještě trochu upravila hlavu a popřála hodně štěstí.

Dominik se pomalým krokem vydal k baráku Mariky. Bylo něco před devátou a Marika vyšla ven. Na březnový večer bylo hodně hezky, a tak stačila jenom mikina nebo lehká bunda. Marika si vzala bordovou sukni, která byla vepředu kratší než vzadu a měla přes sebe modrou bundu. 

"Moc ti to sluší" řekl Dominik po pozdravu. 
"Díky" 

Za několik málo minut se dostavila i Laura v šedé mikině zpod které bylo vidět červené kalhoty. 

"Tak jdeme na to" řekla a vydali se směr náměstí. 

Kolem půl desáté přišli do baru, kde už hrála hudba a několik lidí tancovalo. Sedli si k jednomu stolu u zdi, u kterého byl dobrý výhled na zbytek podniku. Netroufli si objednat nic alkoholického, a tak zvolili colu. 

"Jsem ráda, že nás sem pustili, ten co byl u dveří se nějak divně díval" řekla Marika. 
"No co by mohl dělat, všem nám už šestnáct bylo" řekla Laura a začala se rozhlížet, jestli někde neuvidí Jáchyma. 

Po třech colách si šel Dominik s Marikou zatancovat a Laura dál vyhlížela. Očekávání se zanedlouho naplnilo a Laura uviděla Jáchyma, jak jde k baru koupit pití. Přelila svoji colu do Maričiny skleničky a vydala se pro "novou". Schválně to udělala tak, aby o ní Jáchym při odchodu zavadil. Povedlo se jí to ještě líp a Jáchym dokonce zakopl a trochu vodky s džusem jí vylil na její černé triko. Hned se jí začal omlouvat a nabídl jí, že jí pozve na pití. 

"Dobře, dám si to, co jsi na mě vylil, vezmu si to třikrát,  nejsem tady sama" řekla Laura a kousla se do rtu. 
"Tak tady to máš, nechceš si jít zatancovat?" 
"No dobře, ty se sakra činíš" řekla Laura a odvedla si Jáchyma na parket. 

Marika s Dominikem přišli ke stolu, na kterém už byla vodka s džusem. 

"Podívej se támhle, Laura jede" poznamenal Dominik, když začal upíjet. 
"Tohle vypadá velice dobře" zareagovala Marika. 

Jáchym po chvíli odvedl Lauru ke svému stolu, kde jí představil svoje dva spolužáky z gymnázia. 

"Takže já budu za chvíli maturovat a kam chodíš na školu ty?" zeptal se Jáchym, když dokončil řeč o svojí škole. 
"Na zdrávku, obor lyceum" zalhala Laura. 
"Vážně jo, tam chce jít příští rok i moje ségra" 
"Fakt?"
"Víš, že jsi mi nějaká povědomá, nechodila si s Bárou na ten záchranářskej kroužek?"
"Kdo je Bára?" dělala blbou Laura
"To je ségra"
"Ne, určitě ne"
"No, dobře, tak já ještě skočím pro pití"
"Počkej, počkej, teď půjdu já a namícham ti něco fakt dobrýho" řekla Laura a odešla k baru. 

"Lauro" zakřičela Marika od stolu
"Tak co, jak se daří?" zeptal se Dominik. 
"Je to na skvělý cestě, já už teď zmizim, tak pak klidně jděte domů, myslim, že dneska večer doma spát nebudu" usmála se Laura a sbalila si svoje věci. 

Blížila se půlnoc a Laura přinesla k Jáchymově stolu koktejl, který si na baru nechala umíchat. 

"Laury, někdo ti vzal židli" řekl Jáchym, když si Laura ke stolu odložila věci. 
"To nevadí" řekla Laura a sedla si Jáchymovi na klín. Po chvíli si ještě rozpustila vlasy a dala Jáchymovi ruku kolem krku. 

Kolem půl jedné si Jáchym Lauru odvedl pryč z baru a Marika s Dominikem je po chvíli následovali. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat