Obvinění

219 6 0
                                    

"Je pravda, že se mi Soňa nesvěřuje už s ničím, ale Ilona mi říkala, že po ní chce Soňa namíchat něco, co způsobí člověku nevolnosti, bolest hlavy a aby mu prostě nebylo dobře" řekla Bára. 
"Dobře, díky" řekla Viktorie a spolu s Dominikem odešli. 

"Takže myslíš, že to namíchala Ilona pro nás a proto nám všem bylo špatně a Filipovi ne, protože to vylil?" zeptala se Viktorie Dominika, když šli zpátky do třídy
"Asi jo, ale je pro mě záhada, jak se jim podařilo nám to do toho pití dát, protože jsme tam ty tašky měli jenom chvíli a to nemohli stihnout, protože si pamatuju, že když šli pro tašky, tak zase brzo běželi dolů a ostatní by si toho všimli"
"Otázka je, jestli by nám to řekli, protože si myslim, že ne" pokračovala Viktorie
"Hlavně o tomhle nic neřikej, až bude třídní vyšetřovat ten dopis, Soňa nebo Ilona by to svedly na to, že se je náhoda, že se nám udělalo špatně všem a akorát budeme za blbce" řekl Dominik. 

Ve třídě už byli skoro všichni a po chvíli přišla třídní. Seznámila všechny se situací a vzala si Mariku a Dominika na chodbu. Ta si za chvíli zavolala Soňu. 

"Soňo, Marika i Dominik říkají, že mají podezření na tebe" 
"To snad nemyslíte vážně" zvýšila hlas Soňa
"Já tě z ničeho neobviňuji, ale musím se zeptat, jestli je to pravda" zareagovala Balcarová. 
"Není to pravda, souhlasím s tim, že se nemáme zrovna rádi, ale tohle bych neudělala" obhajovala se Soňa
"Bože, jak někdo dokáže být tak falešným člověkem" řekla Marika. 
"Já jsem podle tebe falešná a co jsi pak ty" bránila se Soňa
"Klid, důležité je, že tady něco takového proběhlo a je to velmi závažný přestupek, který budeme řešit následující hodinu v ředitelně, v případě potřeby si vás zavoláme pomocí rozhlasu" řekla třídní a poslala všechny tři do třídy. 

Po chvíli přišla Soňa v doprovodu Kláry, Aleše a Báry k lavicím u okna. 

"Jestli si opravdu myslíte, že za tim stojim já, tak můžu říct, že ne, za určitou hranici bych nešla" řekla Soňa. 
"Je až směšný, jak tady ze sebe děláš andílka" uchychtla se Laura. 
"Ty jsi schopná všeho a teď se tady evidentně snažíš zachránit, ale to ti nepomůže" řekla Viktorie. 
"Vy dvě do toho nemáte vůbec co mluvit" okřikla Viktorii a Lauru Klára. 
"Ty taky ne, pokud v tom teda nejedete společně" řekl Filip

"A když je někdo schopnej skoro někoho otrávit nějakým xindlem, kterej mu hodí do pití, tak někdo takovej dokáže i tohle" řekla Viktorie
"Jak jsi přišla na tohle?" zeptala se zaraženě Soňa. 
Viktorie se podívala na Báru "Tušim, že nám nebylo špatně jen tak, o tom sama určitě něco víš" řekla. 

Soňa na to chtěla zareagovat, ale z rozhlasu se ozvalo "Prosíme Soňu Válkovou, aby přišla do ředitelny". 

V ředitelně už bylo vedení školy, paní Tošenovská i třídní Balcarová. 

"Soňo, ještě se tě jednou zeptám, máš něco společného s těmi dopisy?" zeptala se třídní. 
"Opakuji, že ne" řekla Soňa. 
"Dobře, pan učitel Jakubec nám poskytl složku posledních slohových prací, z předpokladu, že ty dopisy mezi sebou mají spojitost, jsme porovnali písmo na tom psaném rukou, na tom vytištěném na počítači se nedá autor určit. Přišli jsme na to, že písmo se s tím tvým neshoduje, takže víme, že ty jsi to nebyla" řekla Balcarová. 
"Můžu jít?" zeptala se Soňa a dostala kladnou odpověď. 

Mezitím Dominik šel na záchod a na cestě zpátky potkal Soňu vracející se z ředitelny. 

"Dobrej pokus, ale opět se vám to nepovedlo" řekla
"Co jako?" odpověděl Dominik
"Svést to na mě"
"Nevěřim tomu, že v tom nemáš prsty"
"Ne, podle našich slohovek ne, to písmo je úplně jiný než moje, takže smůlu máš ty i ta tvoje Marika"
"Ale doufám, že před přijímačkama vám nebylo špatně a snad jste nezvraceli" pokračovala Soňa. 
"To si děláš prdel" zareagoval Dominik. 
Na to se Soňa jen usmála
"Takže to jsi byla ty, kdo nám dal to pití ten hnus?" 
"Já ne, ale mám spoustu lidí, kteří to udělali za mě, myslela jsem si, že bude podezřelý, že Klára s Alešem nejsou na tom představení, ale asi jste tak tupý, že vám to nedošlo" řekla Soňa. 
"Ty nejsi normální ty svině špinavá"
"Pozor na slova"
"Ty jsi dávej pozor"
"Už se bojim" řekla Soňa a odešla zpět do třídy. Dominik se sebral a šel směrem k ředitelně. 

"Dále" ozvalo se, když zaklepal na dveře. 
"Ano, Dominiku" řekla Balcarová. 
"Soňa za to všechno může, vím, že to byla ona" řekl Dominik
"Žádný důkaz jsme proti ní nenašli a to písmo je jediným důkazem a s tím jejím se neshoduje" řekla třídní. 
"Tak zkuste ostatní, mohla to nechat napsat někoho jinýho, Kláru, Aleše, Báru, Ilonu, Romana, Roberta, kohokoliv od nás" řekl Dominik. 
"Dominiku, tohle už je hodně, obviňováním nic nedokážeš, místo toho, abyste se konečně usmířili a fungovali jako třída, protože jste tady spolu už devět let a to se nedá jen tak zapomenout a to chceš opravdu vzpomínat jen na tohle?" řekl ředitel. 
"Já jsem si nezačal, ani Laura, ani Marika, ani Viktorie a ani Filip" obhajoval sebe i ostatní Dominik. 
"Ale jste jen malá skupinka, kteří mají problém, nikdo jiný proti Soně nikdy nic špatného neřekl" pokračoval ředitel. 
"Protože se jí bojí" namítl Dominik. 
"Už dost, je mi jasné, že problémem bude asi vás pět, protože zbytek třídy spolu normálně komunikuje a náhodou se mi doneslo, že na loňském focení jste jasně dali najevo vaší povahu, když jste se postavili skoro metr od ostatních" dokončil svůj proslov ředitel. 
"Ale" 
"Dominiku, v klidu, už jdi do třídy" řekla třídní. 

Když Dominik přišel zpátky a sedl si ke zbytku své partičky, Soňa si neodpustila krátký monolog. 

"Jestli si šel do ředitelny, tak je to fakt ubohý, jako nechápu to, ty tady o mě řikáš, že jsem nějaká intrikářka a pak se podívam na tyhle tvoje hry, moje vina se nemůže prokázat i když nepopírám, že někdo ten dopis určitě napsal, ale až se přijde na to, kdo budu po tobě požadovat omluvu před celou třídou, doufám, že tě to pak dostatečně poníží a přestaneš si dovolovat" řekla Soňa a otočila se na cestu ke svému stolu. 
"Já ti už fakt natáhnu ty kurvo" stoupla si Viktorie a zavinila Sonino zastavení. 
"Jak si mi to řekla?" zeptala se Soňa
"Slyšela jsi správně" řekla Viktorie a rychlým krokem se rozešla proti Soně a natáhla ruku, kterou chtěla dát Soně facku. Její ruku ale zastavil Roman z vedlejší lavice. 
"Viky ser na to" řekl Filip a postavil se mezi Soňu a Viktorii. 

Najednou se ale v rozhlase ozvalo "Prosíme Moniku Adamczykovou, aby se dostavila do ředitelny"

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat