Boj

116 7 0
                                    

"Myslela sis, že mě tak lehce porazíš, zase si to posrala, takže teď mi dej ten mobil a třeba tě nezlikviduju úplně" řekla Soňa Marice. 
"Já už se tě nebojim" odpověděla Marika. 
"Tak to bys měla" zareagovala Soňa. 
"Nedam ti nic" řekla Marika. 
"Ale dáš, naval" zařvala Soňa. 
"Pojď si pro to" řekla Marika. 

Mezitím v šatně Laura skočila po Kláře a začala jí trhat vlasy. Aleš srazil Filipa na zem a natlačil ho na skříňky. Do toho přišla Bára. 

"Co se děje?" zeptala se. 
"Tak si blbá" řekla Klára. 
"Jdi nahoru pomoct Soně" řekl Aleš. 

Bára a odešla a Laura využila příležitosti, když se Klára dívala na Báru a dala jí pěstí. Laura se chtěla rozběhnout, ale Aleš jí chytl za nohu a srazil na zem. Na to ho Filip kopl do zad a Aleš spadl vedle Laury. 

Dominikovi bylo podezřelé, že Viktorie s Marikou nejdou, a tak vyšel na chodbu. Na schodech ale potkal Báru, která hledala Soňu. 

"Uhni" řekl Dominik, když se mu Bára postavila do cesty. 
"Zapomeň, dolů nepůjdeš" řekla Bára. 

"Chcípni" řekla Soňa, když srazila Mariku na zem.

Soňa se sehla k Marice zkusila v její kapse najít svůj mobil. Marika skrčila nohu a kopla Soňu, která následkem toho sebou sekla o stěnu. 

Viktorie zkusila vzít Tylšarovi z kapsy klíč, ale ten zareagoval několika fackami, po kterých Viktorie spadla ke stolu. 

"Tohle nebudeš dělat" zakřičel Tylšar. 
"Asi máte hodně nahnáno co, cítím z vás hodně strachu, jinak byste takhle nevyváděl" řekla Viktorie. 
"Drž hubu" reagoval Tylšar. 
"Myslíte si snad, že po tomhle Soňa to video smaže, bude to pokračovat dál, jenom jí takhle pomáháte" pokračovala Viktorie. 
"Sklapni" zařval Tylšar a s Viktorií hodil na dveře od skříně. 

Do školy už přišel i Robert, kterému přišla SMS od Báry, že má dorazit. Vešel učitelským vchodem a začal hledat Soňu. 

Viktorie se posadila ke skříni, na kterou jí Tylšar odhodil. Ten se otočil zády, aby dal klíč do šuplíku. Viktorie si všimla vedle sebe krabice, ve které byla prázdná flaška od vína. Potichu vzala flašku do ruky a zvedla se. Tylšar se zrovna chtěl otočit, ale Viktorie mu flašku rozbila o hlavu. 

Rychle vzala klíč ze šuplíku a vyběhla ke dveřím. Mezitím Robert přešel dveře kabinetu, protože slyšel Sonin hlas na konci chodby. Viktorie otevřela dveře a zase je hned zamkla. Robert se otočil a rozešel se směrem k Viktorii. 

"Tak jo, nejdřív vyřídim tebe" řekl Robert. 
"Neni problém, jen pojď" řekla Viktorie. 

Robert se rozešel a chtěl Viktorii odstrčit ke stěně. Viktorie udělala otočku a hodila Roberta na nástěnku. Mezitím na schodech Dominik odstrčil Báru na zeď, ale ta ho chytla za nohu a Dominik spadnul. 

Dominik se na schodech postavil, ale Bára se proti němu rozeběhla s nastavenou pěstí. Dominik uhnul a Bára spadla ze schodů až do druhého patra, kde probíhal boj Viktorie a Roberta. 

"Báro co je" zařval Robert a chtěl se rozejít, v čemž mu zabránila Viktorie, která mu skočila na záda. 
"Viky" zakřičel Dominik a rozeběhl se směrem do chodby. 
"Sakra" řekl Robert a přimáčkl Viktorii ke zdi. 

Dominik se rozběhl k němu svalil Roberta na zem. Viktorie se zvedla, ale na zem jí zpátky shodila Bára, která se do bitvy přidala. Všichni čtyři následně uviděli Mariku, jak se pokusila vyběhnout ze zadní části chodby, ale spadla na zem, protože jí Soňa chytla za nohy. 

"Mariko, už jdeme" řekla Viktorie a nakopla Báru. 
"Zkus se přiblížit a bude to hodně špatný" řekla Soňa a hodila s Marikou k radiátoru. 
"Jdeme, už jsme tady" ozvalo se ze schodiště, odkud vyběhla Laura následovaná Klárou. 

Bára pustila Viktoriiny ruce a postavila se Lauře do cesty. U schodů se objevili Filipovi ruce, které se drželi zábradlí. Viktorie se zvedla a chtěla jít pomoct Marice. Robert jí chytl za vlasy a přitáhl zpátky. Filip s Alešem už doběhli a přidali se do hlavní bitvy. Dominik vstal a podkopl Alešovi nohy, za což schytal facku od Kláry a ta byla sražena na zeď Viktorií. Filip chytl Roberta a snažil se ho svojí vahou svalit k zemi. Bára a Laura se začaly prát na zemi. Aleš chytil Dominika s Viktorií a snažil se je udržet na zemi. Díky tomu se Kláře naskytla příležitost jít za Soňou, ale Filip držený Robertem chytl Kláru za nohy. 

"Tak dost" řekla Soňa a z kapsy vytáhl nůž. 
"Dej mi mobil nebo za sebe neručim" dodala Soňa. 
"Nedam, na tohle nemáš" odpověděla Marika. 
"Mě už o nic nejde" řekla Soňa. 

Marika udělala rychlý pohyb rukou a chytla Soninu ruku, ve které nůž držela. Soňa se pokusila Mariku odstrčit svojí druhou rukou, ale Marika ještě silněji stiskla. Soňa uvolnila svoji volnou ruku a zabralo tou, kterou držela Marika. Tím Soňa dala Marice pěstí přes její ruku. Marika spadla na zeď a Soňa jí dala nůž na krk. 

"Teď už radši nic nezkoušej, takže kde je ten mobil" řekla Soňa. 
"Naser si" odpověděla Marika. 
"Já tě zabiju" zakřičela Soňa a napřáhla ruku s nožem. 

Její ruku vzadu ale někdo chytil. Soňa se vyděšeně otočila a uviděla učitelku Kraloveckou. 

"Kde ta se tady vzala" řekla Soňa a cukla rukou. 
"Soňo, já se nestačim divit" řekla Kralovecká. 
"Co je mi po tom ty vožralá krávo" řekla Soňa a odstrčila učitelku Kraloveckou na zem. 

Díky tomu, že v sobě měla tak jednu flašku vína to šlo lehce a Kralovecká se vyválela pod hasicím přístrojem. 

"Teď to dokončíme" řekla Soňa a otočila se zpátky k Marice. 

Marika Soňu překvapila a praštila jí o hlavu obrazem z puzzle, který visel na stěně. Soňa trochu zakopla, ale rychle se zas přiblížila k Marice. Zezadu se ale přiblížily dvě učitelky, které zůstaly ve škole a školník, které zavolala Kralovecká SMS zprávou. 

"Ne, jděte ode mě" zakřičela Soňa. 
"Válková, polož ten nůž" řekla jedna z učitelek. 

Soňa začala panikařit, čehož využila Marika a Soninu ruku chytla a přitlačila ke zdi. Učitelky se školníkem rychle přiskočili a Soňu odvedli pryč. Stejně tak Kralovecká rozehnala všechny ostatní, kteří byli v souboji na chodbě. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat