Útok

1.2K 12 1
                                    

Vánoční svátky proběhli skvěle a stejně tak i Silvestr a oslavy nového roku. Do konce pololetí zbývaly jen tři týdny a třídní Balcarová začala rozebírat návrhy na poslední výlet základní školy. Několik návrhů jako stanování nebo bungee jumping neprošli. Většina třídy se shodla na návrhu třídní - jet na dva dny a objet pár měst a navštívit venkovní verzi aqua parku, navštívit nějaké skály a i největší obchodní dům v republice. 

Odpoledne se před odpoledkou sešla Soňa s Klárou a Alešem. 
"Teď začneme s našim plánem" řekla Soňa a vyndala svůj telefon. 
"Ty to ještě nevíš, takže před Vánocemi se mi povedlo získat pro nás Tylšara, on o tom sice ještě neví, ale brzy se to dozví a povedlo se mi to i díky tady Kláře, takže děkuju" pokračovala Soňa. "Díky mojí pohotovosti se to podařilo i natočit" řekla Klára a podívala se směrem na Soňu, která Alešovi pustila důkazní materiál. "A kolikrát si s nim spala?" zeptal se Aleš. "Jenom jednou, máš mě za kurvu nebo co?" zvýšila hlas Soňa. "Každopádně, potřebuju, aby jsi se mnou šel za Tylšarem jako ochrana, protože on by se určitě pokusil zničit to a ty Kláro, ty budeš čekat před dveřmi, kdyby někdo šel" prozradila svůj plán Soňa. 

Odpolední hodina příprav na přijímací zkoušky rychle utekla a Soňa se svým týmem šla za Tylšarem. Po zaklepání vstoupila dovnitř spolu s Alešem a Klára počkala venku, jak bylo domluveno. 

"Ahoj, udělal by jsi si na mě chvíli?" zeptala se Soňa Tylšara. 
"Co chceš Soňo?" řekl Tylšar trochu zvýšeným hlasem. 
"Proč na mě řveš, přece po tom, co máme za sebou se to nehodí"
"Říkal jsem ti, že to nemáš nikde říkat, proč je tu Aleš?"
"Jako doprovod a on ví všechno"
"Tak co chceš?"
"Jednoduchou věc" řekla Soňa a ukázala Tylšarovi nahrávku, která byla teď už kombinací zvuku i obrazu. 

Tělocvikář se pokusil Soně vytrhnout mobil z ruky, ale ta ho pohotově dala za záda. Navíc si k ní blíž stoupl Aleš. 

"Nic nezkoušej, venku je Klára a když budu chtít, svolá o hodně víc lidí a i kdyby jsi zničil můj mobil, myslíš, že mám jenom jednu kopii?"
"Co chceš ty malá svině?"
"Jen malou laskavost, pomůžeš mi proti mým nepřátelům"
"Jak to jako chceš udělat?"
"Jednoduše, jde mi o to, aby jsi a ně byl hodně nepříjemnej, aby jsi jim dával těžký úkoly a hlavně potřebuju zkazit jejich vysvědčení, aby měli těžší dostat se na jejich vysněné školy"
"To nemůžeš myslet vážně, já učim tělocvik"
"To jsem si všimla, ale to ničemu nepřekáží"
"Ty jsi strašná mrcha"
"Já vim, takže nezapomeň, budeš mě teď poslouchat, jinak se tahle nahrávka všude objeví a na všech školách už nikdy neseženeš práci a protože neumíš nic jinýho, tak by to s tebou asi bylo hodně špatný"

Po tomhle Soňa s Alešem odešli pryč. 

"A tohle je jenom první hřebík do rakve" poznamenala vznešeně Soňa, když se připojili ke Kláře. "Co chceš dělat dál?" zeptal se Aleš. "Pro tebe budu mít brzy taky úkol, neboj se" odpověděla mu Soňa. 

Odpolední cesta ze školy obsahovala líčení Vánoc, opíjení se na Silvestra a celkového pocitu z návratu do školy. Filip musel běžet na autobus a Viktorie s Dominikem se rozhodli projít se s Marikou a Laurou a doprovodit je domů. 

"Tak co Lauro, jaký to bylo s Romanem?" zeptala se Viktorie. "Úžasný, dvakrát v mojí posteli a pak ráno ještě na gauči"odpověděla Laura. "A všimla jsem si nových náušnic, ty ti dal?" zeptala se Marika. "Jsou krásné, akorát teď nemůžu najít svoje starý náušnice, sundala jsem si je u Romana, když mi dával tyhle, musím je najít, je to jak říkají rodiče rodinný šperk" řekla Laura. 

Poslední týden před uzavřením známek byl pro pár lidí hodně náročný. Nejtěžší bylo změnit známky z matematiky, fyziky nebo chemie. Tělocvikář Tylšar byl kvůli Soně nucen Viktorii, Dominikovi, Filipovi i Marice snížit známku na dvojku. Laura byla tak dobrá v lezení po tyči, na hrazdě nebo při hodu koulí, že u ní by to bylo podezřelé.

Poslední den přišla konečně ta největší úleva za posledních devět let školy. Poslední důležitá vysvědčení ležela v deskách na stole jejich třídní. Jejich rozdání předcházel proslov, ve kterém chválila většinu žáků. Potom přišla ta všemi očekávaná chvíle, kdy svoje vysvědčení dostali. Marika, Dominik i Laura měli vyznamenání a Viktorie s Filipem jednu trojku z fyziky. Na druhé straně Šárka a Milan propadli z matiky. 

Další hodinu jim učitelka Mojdlová rozdala přihlášky na střední školy. Vyplnila s nimi základní údaje a ukázala, kam se mají vyplnit názvy škol a co k tomu. Dominik, Marika i Viktorie si vybrali hotelovou školu, Filip si napsal životní prostředí a Laura se rozhodla pro zdravotnické lyceum. Pět lidí od nich - Šárka, Alena, Jan, Milan a Robert si vybrali nějaký učební obor. 

Po škole šla Viktorie navštívit Dominika a oslavili úspěch colou s rumem. "Ještě zvládnout ty přijímačky" řekl Dominik. "To nebude asi problém, nejsme zase tak blbý" zasmála se Viktorie. Už se začalo stmívat a Dominik šel k oknu, aby zatáhl žaluzie. 

"Viky, můžeš sem?"
"No" řekla Viktorie a zvedla se. 
"Neni to Roman?"
"No jo, co tady dělá?"
"Počkej, tam bydlí ta z céčka - Leona"
"Tak je pravda, že Laura mi řikala, že Roman se s ní už týden nechtěl vidět, myslíš že jí podvádí?"
"No, spíš mě děsí, že jsme je tuhle viděli se Soňou spolu"

Roman se u dveří podíval kolem a rozběhl se směrem, kde bydlel. 

"Tak tohle vůbec nevypadá dobře, co když je to Soni práce, pamatuješ, jak říkala, že nám zničí život, co když začala tím, že rozvrátí Lauře vztah?" řekla Viktorie. 
"Tentokrát už ale nebudeme jenom stát a doufat, že to přejde, teď po ní musíme jít taky" řekl Dominik. 
"Ale Lauře bych to zatím neříkala, ať jí zbytečně nestresujem"

Po pololetních prázdninách, hned první hodinu šla Soňa za tělocvikářem Tylšarem. 

"Ty debile, to jsi se teda předved"
"Co si to dovoluješ, vypadni odtud"
"Co ty si dovoluješ, jenom dvojky a proč si nezařídil i špatný známky z ničeho jinýho, teď jdou na svoje školy, co chtěli"
"A jak jsem to měl asi udělat, říkal jsem ti, že z tělocviku nemůžu dát čtyřku, bylo by to podezřelý"
"Tak si se měl vyspat třeba s angličtinářkou, je jí tak jako tobě"
"Si myslíš, že kvůli tobě tady někoho ohrabávat"
"Ty jsi schopnej všeho, jsi vyhlášenej kurevník, takže ještě jednou mě takhle podrazíš a všude se dozví tohle" řekla Soňa a ukázala mu flashku. Následně odešla a bouchla dveřmi. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat