Po tom, co Filip odešel na svůj autobus se Marika jako klasicky neoddělila na křižovatce, ale pokračovala spolu s Dominikem.
"Tak jo Viky, my se určitě ještě uvidíme" řekl Dominik.
"Vždyť se uvidíme na přijímačkach" zasmála se Marika.
"Přesně, tak se zatim měj Mariko a já se ještě večer zastavim Dominiku" řekla Viktorie a pokračovala ke svému paneláku.
"Ty taky" rozloučila se Marika a šla spolu s Dominikem k němu."Tak jak se těšíš na přijímačky?" zeptala se Marika, když si sedla na Dominikův gauč.
"No nevim, necháme se překvapit co tam bude"
"A jsi připravenej?" zeptala se Marika a postavila se před Dominika
"Na přijímačky?"
"Přesně na ty"
"Myslim, že jsem na ně připravenej dobře, ale jsem připravenej i na spoustu dalších věcí" řekl Dominik a nečekaně vzal Mariku do náruče a odnesl si jí do svého pokoje.Dominik položil Mariku na postel a začal jí líbat na krku. Ta po chvíli chytla Dominika a otočila ho na záda a sundala si tričko. Sedla si na něj a začala mu rozepínat košili. Najednou ale silně zakašlala.
"Jsi v pohodě?" zeptal se Dominik
"Jo, je mi fajn" polkla Marika a začala se přibližovat zpátky k Dominikovu obličeji."Do prdele" řekla a rychle odběhla na záchod kde začala zvracet. Dominik se rozběhl za ní a podržel jí vlasy.
"Sakra, mě je taky nějak blbě" řekl Dominik když šel nalít pití a běžel zpátky na záchod."Co to bylo, nic špatnýho jsme podle mě nejedli" řekl Dominik, když přinesl džus ke gauči, kde už seděla Marika.
"Tohle je divný, myslíš, že to může souviset se stresem?" řekla Marika.
"Myslíš z přijímaček, je to možný, ale proč zrovna když jsme ..." řekl Dominik, ale začal zvonit mobil od Viktorie."Dneska večer už nedorazim, udělalo se mi hrozně blbě" řekla Viktorie
"Tak to nejsi sama" odpověděl Dominik
"Vy taky?"
"Jo"
"Tak tohle je divný a hlavně podezřelý"
"Tak přijď, jestli chceš a jestli to zvládneš"Po chvíli Viktorie přišla k Dominikovi a přinesla s sebou i nějaké prášky, co doma našla.
Po víkendu přišlo osudové pondělí. Dominik si sbalil věci do malého vaku. Vzal si dvě propisky, malý notýsek, svačinu a pití. Po chvíli zazvonila Viktorie, že už je připravená. Měla na sobě lehkou fialovou bundu a na zádech malý baťůžek.
"Tak co, ještě ti je blbě po tom pátku?" zeptala se když vyrazili směrem k hotelovce.
"V neděli večer to přešlo, ale už jsem si myslel, že nebudu ani dneska moc jít"
"Fajn, Marika čeká u školy, že jo?" zeptala se Viktorie
"Jo, řikala to"Cesta k střední škole potravinářství a hotelnictví, jak zněl její celý název byla ještě nějaký ten kus od základky. Cesta sice vedla přes náměstí a i kolem základní školy, ale pak tu byl kopec nahoru směrem k nedávno postavenému obchodu s nábytkem, kde byla i vietnamská restaurace a vinotéka. Přes ulici od těchto zařízení byl menší park, kde bylo ještě dětské hřiště, jídelna a hřiště na basketbal a s tím vším tam stála i hotelová škola.
Po výšlapu kopce a SMS od Laury ať se drží došli ke škole. Její vchod měl po každé straně jeden sloup s točeným zdobením a na nich držela střecha s nápisem "Hotelová škola".
"Tak prej máme jít zadním vchodem" řekla Viktorie, když přečetla nápis na hlavních prosklených dveřích, které se Dominik marně snažil otevřít.
"Tahle škola má zadní vchod" zasmál se Dominik
"Nejspíš jo" řekla Viktorie a podívala se na celou třípatrovou budovu, kterou následně obešli.Na druhé straně školy už na ně čekala Marika.
"Tady se to už schází" zasmála se po pozdravu Marika.
"No vidim, takže se má jít dovnitř tudy" poznamenal Dominik.
"Jinak jsem před chvílí volala s Filipem, tak vám přeje hodně štěstí a ať se to všem povede" řekla ještě Marika.
"Tady je fakt jako sakra dost lidí" poznamenal Dominik.
"Tak asi půjdem dovnitř, tušim, že tam máme být na osmou hodinu" řekla Viktorie a vzala za dveře.Chodba za dveřmi vedla doprava, kde byly záchody a kumbál uklízečky a dolů po schodech, kde se skrz šatny vyšlo uvnitř budovy.
"Přijímací zkoušky v 1. patře" přečetla nápis Marika.
Po vyšlápnutí schodů se první patro dělilo na krátkou chodbu doleva a dlouhou doprava, která vedla až za roh. Naproti schodům byla cedule s šipkou obor Hotelnictví doleva a obory Gastronomie, Ekonomika a podnikání a Cestovní ruch měli šipku doprava.
"Tak jdem doleva" zasmála se Viktorie.
V levé chodbě byly jen tři učebny a jeden kabinet. Z jedné z nich, z té která měla dveře přímo na konci vyšel Zbyněk.
"Takže jste taky tady, vypadáš dobře Mariko"
"Táhni" řekla Viktorie
"Copak, ty už nemáš Moniku?" zeptala se Marika.
"No mam, ale kdybys chtěla tak ona pro mě přestane existovat"
"Ty jsi hnusnej, nevim jak jsem se s tebou vůbec mohla bavit" řekla Marika a s ostatními šla blíž ke dveřím."Jestli to teda dobře chápu, tak zkoušky budou v tadytěch dvou třídach" řekla Viktorie a podívala se dovnitř třídy na pravé straně. Lavice byly rozděleny do třech řad po sedmi. Ve třídě, ze které vyšel Zbyněk bylo lavic víc. Čtyři řady po osmi lavicích.
Na chodbě už začal být celkem velký nával a Dominik začal hledat jména v seznamu na dveřích.
"Jo, takže tahle třída se jmenuje H2 a tahle H1" řekla Marika, když se podívala na cedule na dveřích.
"No, podle těch čísel by jsi měla hledat svoje jméno v tom seznamu" řekla Viktorie.
"Jak podle toho čísla?" zeptala se Marika.
"No, že nemusíš prohledávat oba ty seznamy a stačí mít to číslo učebny"
"A jak poznam číslo učebny?"
"No v tom papíru, jak přišel"
"Cože?" přidal se do diskuze Dominik, který nenašel jména na seznamu učebny H2.
"No na tomhle papíru" řekla Viktorie a ze svého baťůžku vyndala papír, kde byl rozepsán termín zkoušky a učebna, ve které se má zkouška konat.
"Tak moment, ty si dostala tenhle papír přímo odsud?" zeptal se Dominik.
"No, přišlo mi to poštou minulou středu" odpověděla Viktorie.
"Tak to je něco špatně, protože mě nic nepřišlo" řekla Marika.
"Mě taky ne" přidal se Dominik.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...