Po několika již dokončených sportech musel Filip jít na své stanoviště a Laura na šplh. Marika už dokončila vrh koulí a šla se podívat na průběh Lauřiny soutěže.
Dominik s Viktorií mezitím odešli do své třídní učebny, která byla ale zamčená, takže museli do jiné třídy až na konec třetího patra. Viktorie vyndala z tašky závin a Dominik došel do automatu pro kafe.
"Asi se tam pak budeme muset vrátit, Kralovecká v tom kabinetu nebude věčně" řekla Viktorie.
"To bych neřekl, když jsem šel s tim kafem, tak jsem šel schvalně k jejímu kabinetu a ona tam spí" řekla Dominik s následným Viktoriiným výbuchem smíchu.
"Ta zas chlastá ty vole" řekla Viktorie."No, hele ani si mi moc neřekla jak se ti to povedlo s tou nahrávkou, jak si jí hledala na výletě" řekl Dominik.
"No blbě, nemam jí a řikala jsem ti, co jsem musela pod tou postelí vytrpět" usmála se Viktorie.
"No, hlavně, že tě nenašli, by byl průser"
"No to teda, ty dva by mě zabili"
"A ty bys chtěla tu nahrávku proti Soně použít?" zeptal se Dominik.
"To je jedno, protože jí nemam"
"No, kdybys měla"
"Asi jo, přece jenom si to zaslouží za to všechno, co nám udělala"
"To máš pravdu, vlastně jsem rád, že nemusim trávit čas tam nahoře"
"To já taky, přece jenom mi tam neni příjemně" řekla Viktorie a vzala si do ruky svoje vlasy.
"Myslíš to z šestý třídy?" zeptal se Dominik.
"Jo přesně to, bylo mi fakt hrozně, když mě Soňa, Klára, Šárka a Bára chytly a ostříhaly mi moje vlasy, trvalo dlouho než mi zas narostli" řekla Viktorie.
"Vždyť já vim, využili nepřítomnosti Filipa a Laury a mě přece napustili do tašky vodu, takže všechno bylo v prdeli, knížky, mobil i sešity" řekl Dominik.
"A pak nás zmlátili" doplnila smutně Viktorie.
"Je to za náma, v pohodě, pojď se bavit o něčem veselejším" řekl Dominik.
"Jo, jenom jsem to ze sebe musela dostat, zrovna předevčírem jsem o tom mluvila s Laurou, ani jsem nevěděla, že jsme jí to řikali jenom jednou"
"Ani nevim, ser na to teď a pojď mi říct třeba něco o tom, jak se těšíš na hotelovku" zasmál se Dominik.V tělocvičně už skončil první zápas fotbalu a Filip měl čas si na chvíli sednout do stínu pod stromy. Laura se ještě zdržela při zapisování výsledků a Marika zatím šla za Filipem.
"Tak už máš dneska volno?" zeptal se Filip.
"Konečně, Jakubec už mě nepotřebuje a nikdo jinej po mně naštěstí nic dalšího nechce" odpověděla Marika.
"Tak by tě mohli nechat jít ne" zasmál se Filip.
"Mě tady nechceš?" zeptala se s úsměvem Marika.
"Tak jasně, že jo, ale ve škole máš Dominika"
"Hele nerej jo, co ty a Laura, koukala jsem, že jste se tady k sobě nějak tulili"
"Mariko, ty si šmírovala"
"Vůbec ne"
"Jenom mi řikala o tom, jak na ní byla Bára hnusná"
"Jo to mi řikala taky, kdybys jí viděl, jak běhala tu šedesátku, to byl pohled ty vole" řekla Marika s jemným uchychtnutím.
"By si to měl zkusit ne, doufala jsem, že se třeba dáte dohromady na výletě" pokračovala Marika.
"To teď nebudeme probírat, protože jde sem" řekl Filip a podíval se na přicházející Lauru."Tak mě konečně pustili, ten Tylšar je hroznej, prej nemá několik těch seznamů, takže si to musel psát někam bokem a bylo to strašně na dlouho" řekla Laura.
"Tak si sedni ne" řekla Marika.
"Jo, za chvilku, teď jenom jestli bys se mnou šla dovnitř, hned se vrátíme Filipe" řekla Laura a spolu s Marikou odešla do tělocvičny."No, tak co je, že si mě sem vytahla?" zeptala se Marika, když jí Laura dotáhla do vnitřní haly.
"Soňa, Bára a Klára stojí támhle a lezou Balcarový do prdele, Soňa za chvíli běží vytrvalost, kterou má na starosti ředitel a o tom je známo, že nesnáší, když má někdo při běhání mobil v kapse, no a při šplhu by to asi Tylšarovi nevadilo, ale vim, že ho neměla, protože by byl v těch jejích elasťákach, který měla vidět, takže její mobil bude ležet v šatně" řekla Laura.
"Dobře, ale nechápu, proč by mě mělo zajímat, kde je Soni mobil" řekla Marika.
"Protože Viky se nepovedlo sebrat to video, tak teď máme možnost to udělat my" vysvětlila Laura svůj plán.
"Ty chceš sebrat Soně mobil?" zeptala se Marika.
"Přesně tak, předevčírem mi volala Viky a nějak jsme o tom mluvily, tak mě napadlo zajít za Ilonou do nemocnice" řekla Laura.
"A Ilona mi řekla spoustu věcí, třeba, že jí takhle zmlátila právě Soňa a dokonce znam i Soni kód na mobil" pokračovala.
"A jakej má?" zeptala se Marika.
"Ta piča si tam dala číslo občanky a tu přece vyfotila na facebook, aby se pochlubila"
"Takže jestli to dobře chápu, tak sebereme Soně mobil a video si přepošleme na některej náš mobil"
"Přesně tak, akorát to vezmu já, potřebuju, aby si hlídala" řekla Laura a nechala Mariku stát, aby viděla na Soňu.
"Kdyby něco, volej mi" dodala Laura a odešla směrem do šatny.Laura vešla do prázdné šatny a našla Soninu tašku. Začala prohledávat přední kapsy a boční kapsu na svačiny.
Marika ale viděla, že Soňa s Klárou se rozešly jejím směrem. Marika vytáhla z kapsy mobil a počkala až projdou okolo ní.
"Kurva, kde to má" řekla si pro sebe Laura, když našla kapsu, kde měla Soňa klíče.
"Dělej" řekla si potichu Marika a zavolala Lauře."Konečně" řekla Laura, když jí zazvonil mobil a našla ten Sonin.
Laura strčila Sonin mobil do kapsy a vyndala svůj, na který jí volala Marika. Vyšla ven ze šatny, ale tam už zrovna přicházely Klára a Soňa. Laura se na ně podívala a rychle odešla zpátky do haly, kde už čekala Marika.
"Sakra, já to posrala, viděly mě" řekla Laura, když přišla k Marice.
"Ony tě při tom chytly?" zeptala se Marika.
"Ne, v pohodě, ale viděly, že vycházim z šatny, asi jim došlo, co jsem tam hledala, protože pak tam skoro úplně vběhly" řekla Laura.
"Co teď?"
"Mariko, teď to bude na tobě, budou si myslet, že mobil mam já, takže budou hledat mě, ty už teď nikde nemusíš zapisovat ne?"
"Ne, pokud si mě někdo nezavolá tak ne"
"Dobře, musíš se vypařit a tohle odnést do školy" řekla Laura a předala Marice Sonin mobil s žlutým krytem.
"Dobře, já se poradim s Dominikem a s Viktorií, dam to jim, aby to přetáhli a zase se sem pak vrátim" řekla Marika a rozběhla se k východu.Laura vyběhla dalším vchodem směrem k hřišti na volleybal.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...