Následující dva týdny Laura nechodila do školy. Roman se začal oficiálně prezentovat s Leonou a Soně to nejspíš udělalo velkou radost.
Po jarních prázdninách, první týden v březnu Marika přišla ráno do šatny, kde se zrovna převlékal Zbyněk. Pozdravil jí, ale když chtěla Marika odejít, postavil se jí do cesty.
"Tak co Mariko, jak je?"
"No, dobrý, co potřebuješ?"
"Musím něco potřebovat, když si k tobě stoupnu?"
"Nemám moc času, musím jít nahoru"Marika se chtěla rozejít, ale Zbyněk ji zastavil. "Přece teď neodejdeš" řekl a chytl jí za ruku. "Mám tě rád už dlouho, myslím, že teď je ta správná chvíle" pokračoval. "Pusť mě kurva" řekla Marika.
Po chvíli přišly do šatny Monika s Albínou. Zbyněk trochu uvolnil, ale pořád ruku držel. "A ještě jsem ti chtěl říct tohle, chci být s tebou navždy, my k sobě patříme Mariko a proto jsem si taky podal přihlášku na hotelovou školu" řekl Zbyněk a konečně Maričinu ruku uvolnil.
"Já tě tam ale nechci" řekla Marika a odešla.Zbyněk se usmál a přišel blíž k Monice. "Moni, nemáš chuť na něco z bufetu, pozval bych tě" řekl jí. Monika se usmála a kývla.
Ve vedlejší uličce se Soňa bavila s Leonou.
"Skvělá práce holka, Roman je teď tvůj"
"Ani jsem to nedělala kvůli tobě, mě se vždycky líbil"
"Prostě, potěšila jsi mě"Potom Leona odešla a Soňa přišla blíž k Báře, která před chvílí otevřela svojí skříň.
"Báro, tohle se skvěle povedlo, teď je řada na tobě"
Po chvíli, co Marika přišla do třídy se objevili i Dominik s Viktorií. Laura už měla přijít, ale pořád se neobjevovala. Dokonce dřív přišli i ti, co dojíždějí. A protože bylo venku na začátek března docela hezky, přijeli bez zpoždění.
Po minutě, co zazvonilo se ve třídě Laura objevila vešla a vypadala celkem vyrovnaně. "Tak co, jak ti je,jsi už v pohodě?" zeptala se Marika.
"Už jsem to vstřebala a až na to, že jsem slyšela po cestě několik lidí, jak říkají hele to je ta kurva, tak jsem v pohodě" řekla Laura.
"A co to tetování, půjdeš si ho nechat odstranit?" zeptal se Dominik.
"Samozřejmě, přece nebude chodit s nápisem toho šmejda na krku, že jo" řekl Filip.
"No vlastně si tetování nechám, jen jsem byla v tom salónu, vysvětlila jsem situaci a dokonce mi udělali tohle jen za polovinu ceny" řekla Laura a sundala si mikinu. Na krku, který byl teď skvěle vidět měla místo Roman, Die Roman.Přijímačky se už blížili a měli být už za měsíc, takže příprava se ve škole ještě víc zintenzivnila.
Cestou z učebny, kde se hodina přípravy konala se Laura rozpovídala o tom, jak se chce Romanovi pomstít za vše, co jí udělal.Do cesty se jim postavila Soňa, Bára a s nimi byli i Aleš a Robert.
"Můžete na chviličku" řekla Soňa a ukázala na prázdnou učebnu po její pravici."Co chcete?" zeptal se Filip, když za sebou Robert zavřel dveře.
"Báro" podívala se na Báru Soňa
Bára vytáhla mobil a pustila nahrávku "Chápeš to, že ona poslední hodinu zamrdá všem náladu svýma dementníma pokusama a pak se ještě diví, že to někdo nedělá předposlední den před Vánocema, tak co od ní čekáš, a pak ještě dostanu přednášku, že s takovým přístupem skončim někde na pracáku, nejlíp na zapadlým učilišti, no a stejně se nám pomstila za to, že jsme při hodině čuměli dozadu, tahle úča, ta je fakt strašná, tak co chceš od takový vyschlý babky""Tuhle nahrávku jsem pořídila po vánoční hodině chemie, určitě si vzpomínáš Mariko a ty taky Dominiku, že jste přesně tohle říkali o Dalmové" řekla Bára.
"A co chceš, chceš jí to dát?" řekl Dominik.
"Zatím ještě ne, ale je to pro vás varování, abyste si moc nevyskakovali, protože se to může kdykoliv objevit na jejím stole a všichni velmi dobře víte, že ona dokáže všem hodně zavařit, určitě byste to nechtěli" řekla Bára.
"Svině jedna, jdeme" řekla Laura a ze třídy odešli."Co teď budeme dělat, tímhle nás zaručeně dostane, Dalmová nás zničí" začala panikařit Marika.
"Samozřejmě, že jí to neprojde,tu nahrávku dostaneme zpátky a pak plně zaútočíme" řekla Viktorie.
"Jak to chceš udělat?" zeptala se Laura.
"Jednoduše, dneska máme odpoledku a to jsme tu poslední třída, takže stačí, aby dva zní šli dřív a venku počkali na Báru. Potom jí nahrávku sebereme" řekla Viktorie.
"A co zbytek?" poznamenala Marika.
"To bude úkol tří zbývajících, musíme zajistit, aby se Klára,Soňa, Ilona, Aleš, Robert nebo kdokoliv, kdo by jí pomohl nedostal ven" řekla Viktorie.
"To zní dobře, takže na Báru půjdu já a Viky, mám chuť se jí pomstít" řekla Marika.
"No jo, ale myslíte, že Bára si někde neudělala kopii?" řekl podezřívavě Dominik.
"Musíme doufat, že Bára je na to moc blbá" řekla Viktorie.Před odpolední hodinou ukradla Marika klíče od jejich části šatny, které se nejspíš nikdy nepoužili a předala je Filipovi, který měl za úkol v případě potřeby šatnu zamknout.
Marika s Viktorií si zajistili omluvenku, že můžou jít o 5 minut dřív a dali jí jejich učitelce. Při hodině šla Marika na oko na záchod, aby připravila boty pod lavičku a bundy na věšáky. Po cestě zpátky nahoru ji potkal Zbyněk, který šel na záchod doopravdy.
"Odkud až jdeš?" zeptal se Mariky.
"Co je ti potom" řekla a chtěla jít.Zbyněk ji opět zadržel a přitiskl ke zdi.
"Teď tady neni nikdo, kdo by ti pomohl ani nikdo, kdo by nás vyrušil" řekl a vtáhl Mariku na záchody.
"Já tady s tebou nebudu" řekla Marika.
"Budeš muset" řekl Zbyněk a Mariku povalil na zem.
"Když tady můžou šukat ostatní, my můžeme taky" řekl Zbyněk a sundal si mikinu.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...