Vztahy

453 6 0
                                    

"Lauro ale já s tebou potřebuju mluvit" řekl Jáchym a doběhl pěti členou skupinku. 

Viktorie, Marika, Filip a Dominik se mu postavili do cesty. 
"Řekla, že s tebou mluvit nechce" řekla Viktorie. 
"Lauro, potřebuju jenom chvíli" řekl Jáchym. 
"Dobře chvíli" řekla Laura a přišla blíž. 
"Můžeme sami?" zeptal se Jáchym. 
"Ne, oni můžou slyšet všechno" řekla Laura. 
"Dobře, takže potřebuju se tě zeptat, jestli to všechno byla jenom hra, aby jsi mohla vydírat mojí sestru?" 
"Hele, zase tak moc toho mezi náma nebylo"
"Jak nebylo?"
"Asi jsi to už Báře řekl co?" 
"Nic neví, nejdřív jsem si s tebou chtěl promluvit, zapřel jsem, že jsi to byla ty, ale teď vím, že to byla chyba"
"Počkej, tvoje sestra a zbytek třídy, co nás nemají rádi na nás takhle chtěli zaútočit, neměli jsme jinou možnost jak tomu zabránit"
"Bára o tom se mnou nemluví, nevím co se u vás děje, ale použít tohle je opravdu hnusný a nejhorší je, že jsem k tobě opravdu cítil něco víc než jenom něco na jednu noc" řekl Jáchym a odešel horní cestou. 

Laura se otočila zpět. 
"Nelituju toho, pomohla jsem našemu týmu proti těm sviním, ale je mi ho líto, kdyby to nebyl Báry bratr, určitě bych to taky neviděla takhle" řekla Laura. 

Všichni doprovodili Lauru domů a pomohli jí uklidit batohy. 

Další týden byl už tím posledním před přijímačkami. Byl už duben a počasí se venku zlepšilo. Laura ale do školy nepřišla. 

"Myslíte, že Báře to Jáchym řekl?" nadhodila Marika. 
"Podle mě ne, asi by tady už byla a vynadala by nám jaký jsme intrikáři" řekl Dominik. 
"Jako ona si moc vyskakovat nemůže, ví že na ní máme ten deník" dodala Viktorie. 
"Mě je spíš líto Laury, udělala to kvůli nám a asi ho i měla ráda" řekl Dominik. 
"Uvidíme až přijde do školy, měli bysme to nějak napravit" doplnila Marika. 

"Takže Laura se asi bojí sem přijít, asi ví, že bych jí dal přes držku" řekl Roman, který přišel k jejich lavici. 
"Abys nedostal přes držku ty" řekla Viktorie a zvedla se ze židle. 
"Tebe se fakt nebojim" zareagoval Roman. 
"To bys měl" řekla Viktorie. 
"Jste fakt neuvěřitelný, musíte v tom mít prsty vy, protože Lauru by to nenapadlo" řekl Roman. 
"Nevim o čem mluvíš" vložil se do diskuze Dominik. 
"Jak nevíš, o tom, že jste se mi vloupali do bytu, ty Dominiku, Viktorie, Marika a Filip. 
"Ukaž mi mobil" řekla Viktorie a Roman znejistěl. 
"Tenhle trik znam, snažíš se z nás něco dostat a nahráváš si to" řekla Viktorie. 
"Jsi naivní" řekl Roman a odešel pryč. 

"Jak jsi to poznala?" zeptala se Marika. 
"Jednoduše, snažil se nás vyjmenovat a bylo vidět, že chce, abysme řekli, že jsme u něj byli" odpověděla Viktorie. 
"Zajímavý je, že nejmenoval Lauru" poznamenal Dominik. 
"Tohle je taky zajímavý" zasmál se Filip a ukázal směrem k Soně. 

"Tak jseš dement, já ti dohodim takovou super holku a ty jí odkopneš?" řekla Soňa Romanovi.
"A ti jdi taky do hajzlu Soňo, za všechno můžeš ty"
"Co si to dovoluješ, takhle se ke mě chovat nebudeš" řekla Soňa a chytla Romana za ruku. 
"Leona se do všeho moc pletla" zareagoval Roman a vytrhl se
"Zkusíš mě podrazit a nechtěj si ani představit co s tebou bude" řekla Soňa a šla si sednout na místo. 

Po hodině češtiny, která se pro potřebu přijímacích zkoušek přesunula na první hodinu přišla na chvíli třídní s oznámením, že v pátek deváťáci půjdou do kina a pak odpadá zbytek hodin. 

Po konci dalšího náročného dne se na cestě domů ozvala Laura na mobil Marice. 
"No ty vole, co je s tebou?" zeptala se Marika Laury. 
"Já nevim, nějak jsem dneska prostě nemohla jít"
"Hele, tak v pátek jdeme do kina prej"
"Já asi už do konce asi nepříjdu"
"Jsi v pohodě?"
"Asi jo, ale nějak to na mě teď všechno sedlo"
"Máme se zastavit?"
"Jak chcete ale zvládnu to sama"

"Tak se asi ještě dneska zastavíme u Laury" řekla Marika, když položila telefon

Viktorie, Dominik a Marika se vydali směrem k Lauře. Dole bylo odemčeno a šli rovnou do jejího pokoje. 

Laura seděla na posteli zamotaná v dece. 

"Tak co je s tebou, v tom telefonu jsi zněla hrozně" řekla Marika a sedla si vedle Laury. 

"No, když jsme vzali ty Romanovo věci, tak na mě tak nějak dolehla síla toho rozchodu" řekla Laura. 
"Neber si to tak, vždyť je to kretén" řekla Viktorie, která si spolu s Dominikem přisedla na postel. 
"Chtěla by jsi ho zpátky?" zeptala se Marika. 
"Proboha jen to ne, za tohle může on" odpověděla Laura.
"Prostě tenhle týden už se ve škole neukážu, potřebuju si to srovnat v hlavě a všechno to co se stalo vstřebat" dodala
"Myslíš i Jáchyma?" zeptal se Dominik
"I toho" zasmála se Laura
"Dobře, tak se uvidíme v pondělí po přijímačkach" řekla Marika
"Uvidíme a ještě před nima se určitě ozvu" řekla Laura

Další dny rychle utekli a v pátek ráno po prvních dvou hodin, které ještě probíhaly normálně se většina třídy shromáždila v jejich třídě. Jako tradičně chyběli Jan a Alena a navíc i Aleš s Klárou. 

"Tak, nechte si věci klidně tady ve třídě, zamknu" řekla Balcarová a šla spolu se svou třídou směrem do kina. Díky rezervaci na hodně dlouhou dobu se povedlo získat místa až v poslední řadě, ve které je nejlepší výhled. Film trval přibližně hodinu a půl a před ním byl ještě krátký půlhodinový dokument. Po ukončení programu dala třídní volný rozchod, ale všichni se měli zastavit ve škole pro věci. 

"Já jsem tak ráda, že je konečně volno" řekla Marika, když se spolu s Filipem, Viktorií a Dominikem vrátila do třídy, kde už zbyly jenom jejich tašky. 
"Akorát škoda, že zrovna nebylo otevřený občerstvení, něco bych u toho filmu vypila i snědla" řekla Viktorie a vytáhla si svoje pití. 
"Taky  si řikam" řekl Filip a vyndal si lahev, jejíž obsah ale hned šel vyplivnout do umyvadla. 
"Do prdele, to je to pití, co jsem tam nechal ještě od minulýho pondělka a je fakt hnusný" zasmál se a vylil zbytek. 
"Tak jo, já jsem spokojenej, zvládli jsme to až k přijímačkam, tak se uvidíme v pondělí na hotelovce" řekl Dominik. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat