Následovalo ještě pár atrakcí, všichni se odhodlali na crazy surf lavici, Laura s Viktorií šli z legrace na řetězový kolotoč a Marika, Dominik a Filip vyzkoušeli bobovou dráhu.
"Tak, co byste řekli tomu, kdybysme si šli něco vystřelit" navrhla Viktorie.
"To zní jako výzva" řekl Dominik
"Si piš" řekla Viktorie a rozešla se následovaná ostatními ke střelnici.Všech pět se postavilo k okénku a Viktorie s Dominikem si vzali pistole.
"Tak jdem na to" řekla Viktorie a zamířila na srdce tvaru perníku.
"Tak jo" řekl Dominik a vystřelil na květinový věnec.Po několika střelách se Dominikovi povedlo vystřelit věnec na šesti špejlích a Viktorie dostala po sestřelení deseti špejlí perníkové srdce a dva plyšáky za dalších patnáct špejlí.
"Viky dobrý" řekla Laura.
"Tak Mariko, to je pro tebe" řekl Dominik a dal Marice věnec kolem krku.
"Díky moc" řekla Marika a Dominika políbila na tvář.
"Tak si zajdem pro pití" řekla Viktorie.
"Jo, vezmeme ho" řekl Dominik a s Viktorií a Marikou odešel k nějakému stánku."Tak co Jáchym?" zeptal se Filip Laury.
"Co by mělo?"
"No jak si tam za nim šla"
"Jo, byl tu s pár lidma"
"Aha"
"A zeptal se, jestli sem s nim nechci večer"
"A půjdeš?"
"Ještě nevim"
"Fajn, ale to s tou Klárou to bylo super, ukaž mi to ještě jednou ať se můžu zasmát"
"Dobře" řekla Laura a vyndala mobil."Tak jo, dvě malinovky, jednu colu, jeden pomerančovej džus a jedno nealko mojito" objednala Viktorie u stánku pití.
"Hej, tak tohle je dobrý" řekla Marika a podívala se na nedaleko stojící atrakci.
"To je ten volnej pád ne?" zeptal se Dominik.
"Přesně tak, Goldmine tower, možná si ještě zajdu na jednu atrakci" řekla Marika."Nechceš něco vystřelit?" zeptal se Filip Laury, když mu ukázala obrázek Kláry.
"Tak jako proč ne" řekla Laura.Filip si koupil tři náboje a povedlo se mu vystřelit jednu modrou růži.
"Tak ta je pro tebe" řekl Filip a Lauře růži předal.
"Jej, díky moc" řekla Laura.
"Je tu dost lidí celkem" řekl Filip.
"To jo, kde jsou s tim pitím?" řekla Laura a podívala se směrem, kam zbytek odešel.
"Ještě bysme mohli jít na něco ne?" zeptal se Filip.
"Filipe, otoč se" řekla Laura.
"Elena, co tady dělá?" zeptal se sám pro sebe Filip.
"Já myslela, že jsi říkal, že je někde v zahraničí se školou" řekla Laura.
"No, asi se za ní kouknu, pohlídej mi to" řekl Filip a Lauře dal do ruky jeho vak."Ahoj, tak si se sem přišla podívat?" zeptal se Filip Eleny.
"No nazdar, no víš, jako taky tady bydlim, tak je logický, že se přijdu podívat" řekla Elena naštvaným tónem.
"Proč si tak nasraná?"
"Proč, jako já se tě ještě včera ptam, jestli jdeš na pouť a ty, že ne a pak tě tu vidim" pokračovala Elena.
"Hele, byla si pryč dva měsíce, tak by to taky nějakej ten den vydrželo" řekl Filip.
"Jasně, takže já se těšim, že se s tebou zase uvidim a ono by to vydrželo a co tohle, to je nějakej tvůj novej objev?" zeptala se Elena a podívala se na Lauru.
"Ne, to je Laura, řikal jsem ti o ní"
"Jasně, takže si radši šel s ní než se mnou"
"Nejsem tu jenom s ní"
"Jasně a to ti mam věřit, když jí tady dáváš kytky?"
"Nevim proč tak vyjíždíš, žádnej úžasnej vztah jsme spolu neměli, jediný co bylo, že jsme se párkrát sešli, jinak si to byla ty, pokud si dobře pamatuju pořád neměla čas se scházet, protože si měla moc učení" řekl Filip
"Seš hajzl" řekla Elena, dala Filipovi facku a odešla pryč.Filip se vrátil zpátky ke střelnici, kde čekala Laura.
"Co se stalo?" zeptala se.
"No, tak klasika, je nasraná, že jsem nechtěl jít s ní"
"Jsi neřikal, že chtěla jít s tebou"
"Tak já hlavně chtěl s váma a s Elenou to nefungovalo"
"To je mi líto, takže jste se rozešli?"
"Jo, ale sešli jsme se párkrát, takže bych tomu vztah neřikal"
"Ale taky kvůli ..." chtěl pokračovat Filip, ale Laura mu do toho skočila.
"Si děláš prdel, podívej se támhle" řekla a ukázala na nedalekou Goldmine tower.
"To je Marika?" zeptal se Filip.
"Jo, jdem tam" řekla Laura a s Filipem se rozeběhli směrem k atrakci."Ty vole, co tam dělá?" zeptal se Filip Dominika a Viktorie, když s Laurou doběhl k atrakci.
"Na to chtěla jít i s náma, ale to bysme se pobleli" řekla Viktorie a podívala se na Mariku, jak stoupá po obvodu atrakce ještě s několika pár odvážlivci.Po několika otáčkách ve výšce 80 m se začala odpočítávat časomíra, po které se několik sedaček rozjelo dolů velkou rychlostí. Po ukončení jízdy Marika slezla a běžela za ostatními.
"Tak na tohle musíte jít příště se mnou, wow, to je sakra bomba" řekla Marika a napila se malinovky, kterou držel Dominik.
Následně navštívili ještě zvonkovou dráhu, 4D simulátor a pro zasmání i dům hrůzy, kde párkrát vybafl nějaký drát zabalený do kostýmu čarodějnice.
"Když jsme u toho, nechceš na labutě Mariko?" zeptal se Dominik.
"Proč jako? zareagovala Marika.
"No, já vim, že jsme na to už starý, ale proč ne jen tak z prdele" zasmál se Dominik.
"Tak jestli chceš" usmála se Marika a šla s Dominikem pro lístky.Dominik s Marikou si sedli do jedné labutě a všechny se následně začali točit.
"Tak jdem na to" řekl Dominik a přitáhl páčku k sedadlu.
"Hej, uděláme si taky prdel" řekl Filip, když se vrátil od stánku s bramborovými spirálami.
"Jakou?" zeptala se Laura.
"Mam tu lístky na ruský kolo a na to, když půjdem, tak jim můžeme zamávat, protože budeme tak stejně vysoko" řekl Filip a nabídl sáček se spirálami.Na labuti Dominik přendal páčku do levé ruky a druhou vzal Mariku kolem zad. Ta si k němu přisedla ještě blíž a položila si hlavu na jeho rameno. Následně Marika uvolnila Dominikovi ruku z páčky, převzala řízení a chytla volnou rukou tu Dominikovu.
"Jsem sem nechtěl jít jenom pro prdel, ale chtěl jsem někde chvilku sedět s tebou a když mi za chvilku odejdeš, tak jsem tohle viděl jako poslední příležitost" řekl Dominik.
"No já to pak pochopila, neřikam, tohle je takovej oddych od těch ostatních atrakcí" řekla Marika.
"A je to tady jenom pro nás" řekl Dominik a Mariku políbil.
"Tohle byl super nápad" řekla Laura, když s Viktorií a Filipem vyjeli na ruském kole na předposlední výšku.
"Mariko" zakřičel Filip a začal mávat.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...