Další týden přišla do školy zásilka s třídními tričky. Magda s Alicí přebraly zásilku a začaly rozdávat.
"Takže v nejbližší době budou u mě i ty naše" řekla Marika potichu Viktorii a ta Lauře, na jejíž stůl se dostavilo pět zbývajících triček. Laura je poslala dozadu a to svoje hodila do tašky. Marika tričko rozhrnula a zkontrolovala velikost.
"Na co to kontroluješ?" zasmál se Filip
"Tak může se hodit ne"
"V tomhle bych se styděl jít i k popelnici" řekl Filip následovaný smíchem."Mě osobně se třeba líbily i ty půllitry, jak si na ně můžeš něco nechat vyrýt" řekl Dominik, když svoje triko uložil do tašky.
"Za mě byly super i ty klíčenky nebo ty řetízky, jak tam byly ty přívěšky" řekla Laura.
"Tak počkej, teď mě něco napadlo, jestli ještě budou brát nabídky a bude možnost udělat jeden šperk na přání, tak se o to pokusim a pak vám to předam, Mariko, máš ještě ten katalog?" zeptala se Viktorie.
"No bude u mě"
"Tak mi ho potom hoď domů až nám půjdeš odnést ty trička, budu asi u Dominika, ať nemusíš jít víckrát"Po hodině angličtiny si Marika šla do automatu koupit pití. Do automatu vhodila 23 korun a zmáčkla na tlačítko, které uvolnilo flašku s pomerančovou vodou. Stejný nápad měla ale i Albína, která se postavila kousek dál a čekala, až bude u automatu volno.
Marika uvolnila místo a chtěla odejít.
"Sakra" řekla si Albína pro sebe, když jí už potřetí propadla pětikoruna.
"Zkus tuhle" řekla Marika a natáhla k Albíně ruku s mincí.Albína opatrně vzala pětikorunu a zkusila ji dovnitř hodit.
"Díky, tahle funguje, tady je ta špatná" řekla Albína.
"Jak je Monice?" zeptala se Marika.
"Věděla jsem, že využiješ příležitost" řekla Albína a vytáhla flašku.
"Tak jsi určitě připravená a něco mi řekneš ne"
"Monika to nechtěla udělat, Zbyněk jí donutil, celou dobu jí měl jenom jako hračku, někoho, kdo ho má rád, ale on k němu nic necítí, celou dobu chtěl jenom tebe Mariko"
"Ale já jeho ne"
"To ale Monika nevěděla, doufala, že když Zbyněk přišel s tim přijímačkovým nápadem, tak, že se ti chce pomstít a konečně tě odstřihnout, ale on jí podvedl, oba měli napsat dopis, aby nebylo poznat, že je to od jednoho člověka, samozřejmě Zbyněk v tom nechal jen Moniku a pojistil si to dopisem napsaným na počítači"
"Zbyněk by tohle sám nevymyslel, musí za tím stát Soňa"
"To ho podceňuješ, cílem toho všeho bylo, aby Monika byla ta špatná a on se na ní jako vykašlal, protože ublížila někomu, koho on miluje a aby tě to s ním sblížilo""Už zvoní, doufam, že je ti už teď všechno jasnější" řekla Albína a obešla Mariku
"Počkej ještě" řekla Marika a chytla Albínu za ruku
"Děkuju ti"
"Ráda jsem řekla pravdu, o Zbyňka se postarám, zničil mojí nejlepší kamarádku a teď zničim já jeho" řekla Albína
"Tak jdem, můžem jít nahoru spolu" usmála se Marika a šla směrem ke schodům.Odpoledne přišla Marika s Filipem a Laurou k Dominikovi, aby jim předala jejich trička.
"Chtěla jsem přijít jenom s Filipem, ale Laura řikala, že půjde taky, když jsme byli u ní" řekla Marika.
"Takže budem dneska všichni spolu" zasmála se Laura.Marika otevřela igelitku a vyndala dvě trička.
"Ty jsou super" řekl Dominik a hned si ho vyzkoušel.
"A rozhodně máme hezčí než ty dementi" řekla Viktorie.
"Tak jdem, připravili jsme nějaký pití a tyčinky" řekl Dominik."Tak, můžeme tenhle čas ještě využít k tomu, abysme se poradili co dělat dál" navrhl Filip, když položil sklenici s dopitou colou.
"A co přesně myslíš?" zeptal se Dominik.
"No přece to všechno, co se poslední dobou stalo nenecháme jen tak" pokračoval Filip.
"To je pravda, Soňa se tak nějak přiznala, že to s tim pitím udělala ona" řekl Dominik.
"Samozřejmě to tak nenecháme, něco vymyslíme" řekla Laura.
"Ráda bych vrátila Zbyňkovi ty přijímačky, ale zatím bych to nechala, Albína se rozhodla, že ho zničí, nerada bych, abysme něco udělali a ona to pak odnesla" řekla Marika.
"I na Zbyňka dojde čas, Albína neví do čeho jde, jak se ukázalo, Zbyněk je hodně zkušenej" řekla Viktorie.
"Dobře, tak máte nějakej plán?" zeptala se Laura
"Něco mě napadlo, když proti nám využili Dalmovou, tak jí využijeme i my proti nim" řekl Filip.
"Tak tohle musíš mít sakra dobře promyšlený, zahrávat si s Dalmovou neni zrovna dobrej nápad" zareagovala Viktorie.
"Je to celkem jednoduchý, ale musíme do toho jít všichni" řekl Filip
"Samozřejmě" řekla Marika.
"Dalmová často před hodinou, kdy dělá pokusy posílá do kabinetu službu, aby jí pomohla s náčiním, na jejím stole je většinou spoustu věcí, teď když její šestá třída jede na exkurzi do národního muzea, tam určitě bude i obálka s penězma, takže je stačí nenápadně vzít a nastrčit někomu do tašky.
"Myslim, že chceš využít i toho, že tenhle týden mam službu já, že jo?" řekla Laura
"Přesně tak" řekl Filip
"Ale co s Alešem, ten má přece službu s Laurou" poznamenal Dominik.
"To se právě hodí, chci to hodit na něj, takže hned jak Laura s Alešem přinesou pomůcky a něco nahoře náhodou zapomenou, tak se Lauře udělá špatně a půjde na záchod a Dalmová pošle pro zbytek Aleše" řekl Filip
"A to už já budu mít tu obálku" řekla Laura.
"Správně, potom už jenom dostat tu obálku do Alešovo tašky, to bude ten největší problém" dokončil návrh svého plánu Filip.
"To už nějak zvládnu" řekla Viktorie a dolila ostatním minerálku.Po další diskuzi ohledně triček, plánovaných nákupech a výletu všichni kolem deváté večer šli domů. Viktorie přešla ulici a Marika s Filipem se s Laurou vydali směrem k Marice.
"Nechceš, abysme šli s tebou, přece jenom už je dlouho" navrhla Marika.
"Prosimtě, už jsem tady dost dlouho a nikdy se mi nic nestalo" řekla Laura a po rozloučení se rozešla směrem k sobě.Laura už byla skoro u svého domu. Blízko místa, kde jsou popelnice a hřiště za tújovým plotem uviděla proti sobě někoho s kapucou na hlavě. Přešla na druhý chodník, ale ten samý pohyb udělala i osoba naproti. Laura si dala klíče do ruky, pro případnou sebeobranu. Když se dostatečně přiblížila, rozpoznala podle hlasu o koho jde.
"Ahoj Lauro, čekam tu na tebe"
"Co chceš Romane?"
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...