Po ukončení návštěvy aqua centra a společné fotce byla na programu návštěva nějakých termálních pramenů a po nich cesta do ubytovacího zařízení.
Kvůli požadavkům většiny ze třídy - nebudeme spát v nějaký špíně, se jako místo pro přenocování vybral hotel Ametyst. Jednalo se o menší hotel na okraji města, nejčastěji využívaný lyžaři z nedalekých svahů, které byly ale v létě nevyužité.
Celkový pronajatý prostor zahrnoval šest pokojů, jednu společenskou místnost, tři koupelny a jednu místnost s výhledovým sklem. Všichni se vydali do svých pokojů, ke kterým jim recepční dala klíče. Dominik s Filipem měli malý pokoj ve druhém patře, v každém rohu byla jedna postel a mezi nimi okno. Naproti nim měli pokoj Aleš a jeho skupinka a na konci chodby byla společenská místnost. Ve třetím patře byly pokoje ostatních a v mezi patře za schody do čtvrtého patra byly dveře do vyhlídkové místnosti.
"Fajn, tak já beru tu horní postel" řekla Viktorie a vylezla na horní část palandy.
"Tak doufam, že na mě v noci nespadneš" řekla Laura a zabrala si dolní část.
"Mě se tahle i líbí" řekla Marika a sedla si na postel naproti.Po pauze na sprchu a vybalení věcí se všichni sešli ve společenské místnosti, kde bylo celkem pět stolů.
"Tak jo, jsem moc ráda, že jsme to takhle zvládli, chovali jste se všude slušně, to je super, takže teď máme připravenou večeři, kterou nám za chvíli přinesou a pak máte volno, bylo by dobré, kdyby byl klid tak po 11 hodině, abyste pak taky šli spát, protože zítra brzy ráno odjíždíme, ještě si řekneme, v kolik budeme chtít snídani a sejdeme se zase tady" řekla třídní.
Po večeři, kterou přinesl hotelový personál již většina chtěla mít svůj program.
"Takže, máme půl deváté, vyhlašuji volno a kdo chce, tak tady máme nějaké společenské hry, tak si můžete s námi něco zahrát" řekla Kralovecká a sedla si zpět a židli.
Magda a Alice zřejmě něměli nic vymyšleno a šli hrát s učitelkami člověče nezlob se. Aleš, Robert, Roman a Zbyněk šli hned do pokoje, kde ze svých batohů vyndali rum, vodku, griotku a jiné flašky včetně již namíchaných koktejlů.
"Tak co, taky si něco dáme ne" řekla v pokoji Laura a vyndala zelenou, pomerančový džus, vodku a becherovku.
"Tak jo, kde to rozjedeme?" zeptala se Viktorie.
"Asi tady ne" zasmála se Laura a vyndala plastové kelímky.
"Tak já dojdu dolů pro Dominika s Filipem a ještě se chci podívat na tu vyhlídku" řekla Marika.
"Fajn, tak já půjdu s tebou" řekla Viktorie.
"Ale rychle, tady to bude za chvilku hotový" řekla Laura a začala rozlívat.Ve společenské místnosti mezitím Milan s Robinem dopili večerní kafe a šli se přidat k Alešově párty. Učitelka Kralovecká si objednala víno a vesele vyhazovala figurky Magdy a kolegyně Balcarové.
Marika s Viktorií šli říct Dominikovi a Filipovi, aby šli do jejich pokoje a ony se zatím šli podívat na vyhlídku. Tato místnost již ale byla obsazena Soňou, Bárou, Klárou, které si dělali selfie, a Albínou, která seděla v rohu na gauči.
"Bože, co to sem přišlo, jestli nás jdete poprosit, abysme vás vzali na párty, tak nasrat čubky" řekla Soňa a mobil podala Kláře.
"Kam jsme to vlezli, ona tady má sraz tahle fetka" řekla Marika.
"Tak já jsem podle tebe fetka jo, co seš ty ty socko" řekla Soňa a popošla blíž k Marice.
"Mariko klídek, zase půjdeme" řekla Viktorie a snažila se Mariku odtáhnout pryč.
"Svině hnusná, závistivá, nebudu se tajit tim, že bych byla nejradši, kdybys tu nebyla" řekla Marika.
"Závistivá, já?" zasmála se Soňa.
"Co bych tak tobě mohla závidět, že jsi hnusná, blbá nebo to, že chodíš s takovým lůzrem jako je Dominik?" začala se smát Soňa, jejíž smích doplňovala Klára.Na to Marika neřekla nic, ale vytrhla se Viktorii a dala Soně facku, po které spadla na zem.
"Já tě zabiju" zakřičela Soňa a vyskočila ze země.
"Pojď zpátky" řekla Klára a spolu s Bárou drželi Soňu za ruce.
"Tak kde jste, jdeme" řekl Aleš, který přišel pro Soňu.
"Pojď, ser na tu pizdu" řekla Viktorie a s Marikou odešli pryč z místnosti.Laura už v jejich pokoji měla připravené koktejly a vše nalito do kelímků. Pošoupla stůl, který byl u okna mezi svojí a Mariky postel.
"Tak jo, jdeme si to užít jako nikdy" řekla Marika, když spolu s Viktorií, Dominikem a Filipem přišla.
Mezitím se dole rozjela párty, na které nejvíce dominovali Aleš a Soňa. Albína zůstala sama v prosklené místnosti a Magda s Alicí začali hrát s učitelkami karty.
Dominik s sebou přinesl slané tyčinky, které byly k zakousnutí k nalitému alkoholu. Na dveře jim po chvíli spadla nalitá Klára, která se snažila dojít na záchod. Marika otevřela dveře a podívala se, jak to ve společenské místnosti učitelka Kralovecká silně posilněná vínem umí pěkně rozjet.
"Ty vole, ona tam pustila nějaký techno z rádia a tancuje tam na stole" zasmála se Marika a šla si dopít džus ze svého kelímku.
"Zamkni, ať nám sem nikdo neleze" řekla Laura.Kolem desáté hodiny večer byla párty Aleše a Soni v plném proudu a učitelka Kralovecká v sobě měla už druhou láhev vína a začala hrát twister, který si sebou přivezla Alice.
"Došli nám ty tyčky co" řekl Dominik, když se podíval na okraj stolu.
"Tak pro ně dojdeme ne" řekla Viktorie.
"Jo a ještě máme tady s Viky takový malý překvapení - koupili jsme takový ty dobrý čokoládový sušenky, tak pro ně taky skočíme" řekl Dominik a s Viktorií odešel do jeho pokoje.
"No ty vole" řekla Viktorie, když sešli schody a podívala do společenské místnosti, kde učitelka Kralovecká stála na všech čtyřech na hrací ploše a dostala pokyn levou nohu do vzduchu.
"Tady to taky jede" řekl Dominik a ukázal na dveře od Alešova pokoje."Tak jo, tady jsou tyčinky a já beru sušenky" řekl Dominik, když vše vyndal ze svého batohu.
"Dominiku" řekla Marika, která se objevila ve dveřích.
"Jo, už jdeme" řekl Dominik.
"Ukaž já to vezmu" řekla Viktorie, vzala od Dominika sušenky a zavřela dveře od pokoje.
"Chtěla bych taky nějakou chvíli jenom s tebou" řekla Marika a sedla si na Dominikovu postel.
"Proč ne" usmál se Dominik a přisedl si.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...