Večerní rej

516 7 0
                                    

"No čum na ně" začala se smát Marika, když se podívala ke kolu. 
"Ty jsou debilní" řekl Dominik a symbolicky zamával. 

Po skončení obou jízd se všichni dole sešli. 

"Tak jo, myslim, že už je čas" řekl Marika směrem k Filipovi. 
"To uteklo, sakra fakt musíte jít?" zeptala se Laura. 
"No takhle, my bysme tam ani nemuseli, ale víte, že babi si na ty pouťový tradice hrozně potrpí" řekla Marika a po rozloučení s Filipem odešli směrem k vilové čtvrti. 

"A co budeme teď dělat my?" zeptala se Viktorie. 
"Myslim, že jsme si to užili jak to šlo, takže asi půjdem zase na náměstí, ještě si něco dáme a půjdeme domů" řekla Laura. 

Na náměstí ještě Laura koupila trdelníky a chvíli si poslechli hudbu na náměstí. 

"Tak, jo já teda si půjdu" řekla Laura. 
"Dobře a jdeš teda ještě večer?" zeptala se Viktorie. 
"Jo, nejspíš půjdu s Jáchymem" usmála se Laura a po rozloučení odešla k sobě domů. 

"No a co my?" zeptala se Viktorie Dominika. 
"Tak já bych šel teď asi ke mně a mohli bysme si sníst tyhle oříšky, co jsem koupil" řekla Dominik. 
"Kdy si je koupil, jsem to vůbec nepostřehla"
"Si zrovna něco s Marikou a Laurou okukovala u toho vietnamskýho stánku" 
"Jo, ale to triko bylo celkem pěkný"
"Tak jdeme?" 
"Jasně"

"Hele, tak jsem si řikal, co kdyby jsme šli na tu pouť taky večer?" řekl Dominik, když dolil Viktorii kafe. 
"Tobě se chce mezi ty debily?" reagovala Viktorie. 
"Tak na nějaký tam určitě narazíme, ale bude tam tma, takže nemusíme bejt úplně viditelný"
"No, jestli se ti tam chce, tak teda jo" řekla Viktorie a osladila si kafe. 

Po deváté hodině večer se už začalo stmívat a před Lauřiným domem už čekal Jáchym se kterým se vydala rovnou k atrakcím. Dominik s Viktorií se po kafi, minerálce a večeři vydali ještě jednou na náměstí, ze kterého šli parkem nahoru. 

"Ty vole, už to začíná" řekla Viktorie, když v parku, kde už dohrávaly heligonky bylo u křoví několik ožerů. 
"Mi povídej, jsem teď málem vyšlápnul zvratky" řekl Dominik. 

"Tak jo, jsme tady, dáš si něco?" zeptal se Jáchym Laury, když po jedné jízdě došli ke stánku. 
"Dneska se chci rozject, takže začneme metaxou" řekla Laura. 
"Jasně, tak dvakrát" řekl Jáchym prodejci. 

Dominik s Viktorií se šli podívat okolo střelnic, kde už stálo několik lidí, co znali z vedlejších tříd, ale stála tam taky Ilona a o kus dál Milan s Robinem. 

"Tak jo, asi by to chtělo něčim zapít" řekl Dominik a s Viktorií šli ke stánkům s občerstvením, kde potkali Lauru a Jáchyma. 

"Co tady děláte?" zasmála se Laura. 
"No jdeme si pro něco k pití, vidim, že vy už máte" řekla Viktorie. 
"Tak objednáváme a zveme vás" řekla Laura. 
"Čtyřikrát vodku s džusem" řekl Jáchym

Když všichni měli svoje pití, šli kousek dál k lavičce pod smrkem. 

"No my už radši na nic chodit nebudeme, jsem celkem na sračky" řekla Laura. 
"Přesně tak, dopijem a půjdem domů" řekl Jáchym. 
"No my taky, už je celkem tma, takže je nejvyšší čas" řekla Viktorie. 
"Hele, koukněte" řekl Dominik a upozornil na přicházejícího Romana, za kterým byl i Zbyněk. 

"Bože, co tu zase chtějí" řekla Viktorie a vstala z lavičky. 
"No nazdar ani nepozdravíte?" řekl Roman. 
"Drž hubu a padej" odpověděla Laura. 
"Ale Laurinko, tohle mi řikat nebudeš" pokračoval Roman. 
"No tak ten je taky pěkně nadranej" řekl Dominik. 
"Chceš do držky?" zvýšil hlas Roman. 
"Ty mi nepřestaneš ničit život, nech mě už, jdeme" řekla Laura a vstala. 
"A kdo je tohle, to je ten tvůj novej, kterej tě tak všude chrání?" řekl Roman a přiblížil se. 
"I kdyby, co je ti po tom" řekla Laura. 
"Takže to jsi ty, kterej mě v noci namlátil když jsem chtěl tady s Laurou mluvit" řekl Roman
"Jo a klidně to udělam znova" řekl Jáchym. 
"Vy jste teda partička debílků, všechno se to kurví, stejně jako ta tvoje Marika Zbyňku" pokračoval Roman. 
"Co je tobě do Mariky, do tý se neser" zareagoval Dominik. 
"Nebo co, copak se stane Dominiku?" zeptal se Roman. 
"Tohle" řekla Viktorie, udělala dva kroky a dala Romanovi pěstí do oka. 
"Už toho mam dost, jdeme" řekla Viktorie, když Zbyněk sbíral Romana ze země. 

Všichni si ještě zašli na jednu becherovku a každá dvojice zvlášť se rozešla jiným směrem. 

"Hele asi dneska budu u tebe, nechce se mi ani nějak domů" řekla Viktorie Dominikovi. 
"Jasně, budu rád za společnost"
"Do prdele" řekla Viktorie, když na přechodu projelo auto
"To je debil, v pohodě?"
"Jo, jenom jsem zrovna musela pít ten džus, takže jsem zlitá no"
"Tak pojď rychle něco ti dam" řekl Dominik a přidali do kroku. 

"Tak jo, pojď dál" řekla Laura Jáchymovi, když přišli k jejímu domu. 
"Tak už jsem tu sice byl, ale pustila si mě jenom do kuchyně" řekl Jáchym. 
"No tak dneska ti určitě ukážu i víc" usmála se Laura a pověsila se Jáchymovi kolem krku. 
"A kam půjdeme?" zeptal se Jáchym. 
"Támhle je pokoj" řekla Laura a Jáchyma si odvedla k sobě do postele. 

"Tak pojď, jsme to nějak přehnali, se mi hrozně motá hlava" řekl Dominik, když s Viktorií přišel k sobě do bytu. 
"Konečně" řekla Viktorie a sundala si černé tričko od džusu. 
"No dělej, něco mi přines, potřebuju něco na spaní a už jsem celkem unavená" řekla Viktorie Dominikovi. 

Dominik vytáhl ze skříně něco na převlečení a připravil postele. 

"Nechceš se ještě podívat na web na stránky hotelovky?" zeptala se Viktorie. 
"Proč?"
"No brzy jsou ty informační schůzky, tak u by tam mohli napsat jestli jste to s Marikou udělali ne"
"No je pravda, že jsem to dlouho nekontroloval, tak to zapni, ale pak už chci taky spát" řekl Dominik a rozložil deky. 
"Tak jo, jdu na to" řekla Viktorie, když na sebe hodila deku a zapla notebook.

"Hele, je to tady, náhradní termín" řekla Viktorie po dlouhém hledání. 
"No a jak?" zeptal se Dominik. 
"Tak se drž, Procházková Marika a Černý Dominik přijati na základě písemné zkoušky, jo" řekla Viktorie a s Dominikem se obejmula. 
"To je super, budeme spolu" řekla Viktorie 
"Jo, tohle přesně jsem chtěl" přidal se Dominik. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat