Školy

170 6 0
                                    

Za půl hodiny Filip odešel na autobus a Marika, Viktorie a Dominik šli domů. 

"Tak jak se připravujete?" zeptala se Viktorie. 
"No já se učim hodně, vim, že konkurence je velká" řekla Marika. 
"Oficiálně to máme příští týden taky v pátek" řekl Dominik. 
"To znamená, že ale nebudete na tý schůzce, co bude ve středu, tam můžou podat odvolání ti, který nepřijali" řekla Viktorie. 
"No, místo nám tam držet musí a odvolání je jenom žádost, že tam opravdu chceš, neni to, že přehazuje výsledky nebo tak" zareagovala Marika. 

Mezitím Laura dopila flašku vína a otevřela si tequilu. Zhasla světlo, zapálila si svíčku a začala popíjet. Když upila půl skleničky, uslyšela zvonek. Otevřela balkonové dveře a na ulici uviděla Filipa. 

"Co se děje, proč si neodjel?" zeptala se Laura, když seběhla schody a šla otevřít. 
"Z těch spojů se zbláznim, prostě si to jezdí jak chce a když jsem došel na zastávku, jenom jsem viděl autobus, jak už jede na kopci" 
"A proč si nešel k Marice, ale ke mně?"
"No, když se mi to stalo minule, tak tam byl i Dominik a asi jsem je vyrušil"
"Aha"
"No a myslim, že dneska po těch výsledkach asi budeš ta nejlepší společnost"
"Dobře, tak pojď dál" řekla Laura a zavřela za sebou dveře. 

"Mam tady něco načnutýho, tak si můžem dát spolu" řekla Laura, když přinesla skleničku a Filipovi nalila. 
"Tak ať se to všechno povede" řekl Filip, když si sedl na gauč a ťukl si s Laurou. 

"Tak jo, uvidíme se v pondělí" řekla Marika, když se s Dominikem a Viktorií loučila. 
"Měj se" řekla Viktorie. 
"Budu se těšit" doplnil Dominik. 

"Tak jaký máš pocity z toho, že jsi tak dobrá?" zeptal se Dominik Viktorie. 
"Se teď cítim, blbě, jsem jediná, kdo má zatim školu jistou"
"Já bych řekl, že i FIlip s Laurou se tam dostanou, nejsou zase tak daleko v pořadí a uvidíš, všechno bude dobrý"
"Tak hlavně, aby i ty s Marikou jste se tam ke mně dostali, nechci tam zůstat bez vás"
"Nevíš, jestli se tam dostal i Zbyněk?"
"Tak Filip je nečetl všechny, bysme se mohli podívat, ale fakt nechci, aby tam byl s náma"
"Tak, co kdyby si šla ke mně a kouknem se i na ostatní, zajímalo by mě, jestli se dostali tam, kam chtěli" 
"Proč ne, pokud víš, kdo se kam hlásil" řekla Viktorie a nahodila škodolibý úsměv. 
"No, některý z nich to vykřikovali hodně nahlas, takže jsem si dost jistej" zasmál se Dominik. 

"Ty vole, já jsem zlitá" řekla Laura, když se začala smát na celý obývák. 
"Hele a víš, co by bylo dobrý, kdyby jsme po těch odvoláních byli těsně pod čarou" začal se smát Filip. 
"Ty máš už taky dost, to bysme byli úplně v prdeli" řekla Laura a při stálém smíchu dolila oboum skleničku. 
"Došlo to, co budeme dělat?" zeptala se s předstíraným smutným pohledem. 
"My už za chvíli nebudeme mít ani na chlast, hlavně až skončíme na tom pracáku" řekl Filip, následovaný výbuchem smíchu obou dvou. 
"Tak já se jdu podívat do skříně, myslim, že jsem tam viděla ještě nějakou flašku" řekla Laura a zamotanou chůzí a s jedním naražením o skříňku šla do kuchyně. 

Viktorie už s Dominikem došla k němu domů a otevřeli notebook. 

"Tak jsem zvědavá, otevři gympl, tam chtěla jít Soňa, tak jsem zvědavá" řekla Viktorie. 
"Tak počkej, najdu to, gymnázium čtyřletý obor - Soňa Válková tady neni napsaná, je až čtyřicátá pátá" zasmál se Dominik a s Viktorií si dali pěstičku. 
"Dál tady mam, že přijali Magdu, Alici, Robina a pod čarou je tady Roman a ještě Klára" pokračoval ve čtení Dominik. 
"Tak tohle je zajímavý, přeju jim, aby tam se Soňou a jejíma poskokama nemuseli strávit další čtyři roky" usmála se Viktorie a do noteboku zadala Střední školu agroekonomickou. 

"Tak víme, že na oboru životního prostředí neni nikdo než Filip, tak kouknem ještě na obor obchodní akademii" řekla Viktorie a na stránkách školy rozklikla kolonku oboru. 
"Tak tady máme úspěšné zkoušky - 30 lidí, hele je tady přijatá Albína, jinak tu nikoho známýho nevidim a na obory agropodnikání a veřejnosprávní činnost se od nás nikdo nehlásil" řekla Viktorie a nechala Dominika napsat stránky střední průmyslové školy. 
"Tak, na oboru elektrotechnika je tady přijatých 30 lidí a hele tady, Jančar Aleš je až číslo 58" usmál se Dominik
"To je předposlední ne" zeptala se Viktorie
"Je" řekl Dominik s následovaným výbuchem smíchu. 
"Je tady strašně moc oborů, pak je tady Robert, toho přijali na strojírenství" dokončil průzkum průmyslovky Dominik. 
"Kdo nám ještě schází?" zeptala se Viktorie
"Kromě učňáků už asi jenom Bára, ta chtěla na zdrávku, tak tam kouknem" řekl Dominik a zadal příslušné údaje. 
"Tak Báru tady máme na zdravotním lyceu, stejně jako Lauru, taky jí nepřijali" přečetl Dominik výsledek. 

Později ještě dohledali, že Alena a Jan byli přijati na obor kuchař-číšník, Milan na obor pekař-cukrář a Ilona na kadeřnici. 

Laura už načnula archivní víno, které bylo z roku 2009. 
"Nám bude ráno blbě" zasmála se, když dolívala skoro prázdnou láhev do obou sklenic. 
"To bude a pořádně" řekl Filip a přisunul se blíž k Lauře. 
"Tak na co si připijeme?" zeptal se
"Na to, že jsme super" nepřestávala se smát Laura. 

Filip do sebe nalil zbytek skleničky, odložil jí stranou a podíval se na Lauru. 
"Co je?" zeptala se Laura, když i svoji skleničku odložila na stůl. 
"No, víš co, dívam se na tebe a koukam"
"Co je na mě?" zeptala se s udiveným pohledem Laura. 
"Koukam, že si pěkně nalitá" řekl Filip a nastal další výbuch smíchu. 

"Ukaž dopijeme to, kde máš tu flašku" řekl Filip a natáhl se přes Lauru za gauč
"Počkej, mě zalehneš" 

Filip našel flašku, ale když jí držel v ruce, uvědomil si, že má Lauru pod sebou. Krátce se na ni zadíval a následně ji políbil. Laura se na něj podívala a následně ho chytla oběma rukama za hlavu a oplatila mu to. Laura vytrhla Filipovi flašku vína z ruky a hodila jí na zem, sundala mu triko a položila ho na záda. 

"Počkej, je to vhodný tady?" zeptal se Filip
"Tak jdem do postele" řekla Laura a sundala si svoje triko. 
"Odnes si mě" dodala

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat