Viktorie s Dominikem se do školy dostali včas a když Soňa doběhla s učitelem Tylšarem, dostalo se jim krásného Sonina výrazu.
Tylšar dal pokyn, ať si všichni dělají co chtějí a začal si něco hledat v notebooku.
V pondělí ráno přišla většina třídy v nějakém slušnějším oblečení a načesanými vlasy. Třídní Balcarová si vzala modré šaty a nechala si zčesat vlasy na jednu stranu.
"Tak dobře, můžete jít do šatny, vezměte si i vaše třídní trička" řekla třídní a směrem do sborovny.
"Máte ty naše?" zeptala se Viktorie.
"Jasně" odpověděl Filip.
"Tohle si vychutnam" přidala se Laura.
"Tak jdem" řekl Dominik a rozešel se s ostatními ke dveřím."No, vy snad ani nechoďte" řekla Klára, když chtěli vyjít ven.
"Neboj se, nejradši bysme se bez fotky s váma obešli" řekla Marika.
"Tak tady můžete zůstat, je pravda, že o vás nikdo nestojí" řekla Klára a spolu s Bárou, která na ni čekala."Mimochodem, všimli jste si té krásy pod Romanovým okem" nadhodil Dominik, když byli připraveni v parku.
"No má to pěkně modrý" řekl Filip.
"To je, to co si mi řikala, že si udělala?" zeptala se Marika Viktorie.
"Jo a celkem mě to potěšilo" usmála se Viktorie."Tak, už jsme všichni, nevidim tady Ilonu" řekla třídní, když přišel fotograf.
"No Ilona nebyla ve škole od rána" odpověděla Magda.
"Tak dobře, vyfotíme se tedy jen v tomhle počtu" řekla třídní a dala pokyn, aby všichni zaujali nějaké místo.Soňa odstrčila Laura pryč, když si chtěla stoupnout do prostřední řady a Robert shodil Dominika z lavičky, takže musel s Laurou stát hodně na kraji. Marika, která seděla na lavičce s Viktorií měla mezi sebou a Bárou mezeru, protože Bára vedle ní odmítla sedět tak blízko. Třídní se postavila do jednoho rohu a fotograf udělal několik fotek.
"Tak jo, můžete se buď teď jít převlíknout a udělat si fotky v tričkach anebo si udělejte skupinky teď" řekla třídní.
"Uděláme si fotku až potom ne" řekl Filip.
"Jasně, tak jdeme" řekla Viktorie.
"No jo, podívejte, jak se tam cpe celá Soni sebranka" řekl Dominik, když odcházeli do šatny."Tak ukažte" řekla Marika, když si oblékla speciální triko.
"Super" řekla Viktorie, když se v něm taky ukázala.
"Já myslim, že timhle je hodně naserem" přidal se Filip.
"No, neměla do mě Soňa tak strkat" řekla Laura.
"Je to super a navíc mají i stejnou barvu, takže si toho myslim ani nemusí všimnout" řekl Dominik."Bacha někdo jde" řekla Laura.
"Naházejte to oblečení a věci do mojí skříňky a padáme" řekla Viktorie.
"Jdem" řekla Marika, když bylo vše hotovo a ve vedlejší řadě už stál Milan s Robinem.Když se vrátili zpět do parku, už zde probíhalo poslední focení skupinek - Magda s Alicí. Třídní mezitím vybrala místo na focení s pozadím ke květinovému záhonu. Když bylo dofoceno, Balcarová dala pokyn k uspořádání se na fotku.
"Dobrý, nikdo si toho nevšim" řekla Laura, když se postavila na pravou stranu před záhonem.
"Aspoň víme, že na nás nečumí" uchychtla se Viktorie a postavila se bokem k ostatním ze třídy.Následně fotograf pořídil několik dalších fotek a vyzval, aby se ještě přihlásili ti, kteří se chtějí vyfotit ve skupinkách.
"Sereme na to, ať si nevšimnou těch triček, ještě by se to muselo fotit znova" řekla Marika.
"Fajn, padáme" řekl Dominik a společně se vrátili zpátky do školy."Já myslim, že to vyšlo skvěle" řekla Marika, když se převlékla zpátky.
"Náhodou skvěle, tak tady je ještě něco" řekla Viktorie a vyndala trika ze své skříňky.
"Hele, nechcete kafe, skočili bysme pro něj" řekla Laura.
"Jo, tak berem pro všechny, dneska platim" řekl Dominik.
"Tak fajn, pro všechny jako vždycky?" zeptala se Marika.
"Jasně, tak my půjdem" řekla Laura na Dominika a Mariku."Tohle je moje" řekl Filip a vytáhnul si z Viktoriiny hromady svůj mobil.
"Do prdele, Dominik tady nechal peněženku, vezmu mu jí, zamkni mi to tady a vezmi to nahoru" řekla Viktorie a s peněženkou se rozběhla za ostatními.Filip si ještě našel další svoje věci. Když chtěl zavřít a zamknout, všiml si bílého kusu látky, který vyčuhoval z Viktoriiny tašky, ve které měla schovaný balík z pošty. Když se podíval blíž, zjistil, že je to triko, které měla dnes Laura na sobě. Protože už se z focení vracela Soňa a její skupinky, Filip, zamknul Viktoriinu skříňku, Lauřino triko hodil do svojí a vyběhl do třídy.
"Tak jo, tady máš to kafe" řekla Laura Filipovi a předala mu jeho moccacino.
"Super, díky"
"Chtěli jste se domluvit na ty nákupy na výlet?" zeptala se Marika.
"No řikali jsme, že se domluvíme, co všechno nakoupíme ne" řekla Viktorie.
"Tak můžem teď, máme volno tak 20 minut a ještě to můžeme probrat s kávou" řekla Marika.První červnový týden už většina učitelů nechtěla psát žádné testy a řešili se jen otázky doklasifikace. Chemikářka Dalmová si ale neodpustila velký test na chemické rovnice spojený se závěrečnou laboratorní prací, kvůli které si dokonce domluvila hodinu navíc místo češtiny.
"Filip má štěstí, že je nemocnej, co mu vůbec je Mariko?" zeptala se Viktorie.
"No jenom trochu kašle, ale nechce to podcenit, když za dva tejdny jedem na výlet" odpověděla Marika.
"Tak to tady příští pondělí bude ne?" zeptala se Laura.
"Zítra k němu pojedu s úkolama, tak se zeptam" řekla Marika a začala házet kameny do odměrného válce.
"Ještě, že je tohle už dnešní poslední hodina" řekl Dominik, když přišel s kádinkou s kyselinou sýrovou.
"Tak pošlete jednoho z vaší skupinky ke mně pro hydroxid, ukážeme si, jak zneutralizovat kyselinu" řekla Dalmová.
"Fajn, tak já jdu pro ten xindl" řekla Viktorie a zvedla se ze židle.Stoupla si do řady a za ní Klára.
"Mam ti vyřídit, že po hodině máte přijít do šatny trochu dýl, Soňa tam na vás počká, chce s váma mluvit" řekla Klára a vzala si vzorek hydroxidu.
Viktorie na to neodpověděla a šla zpátky k lavici.
"Soňa s náma chce mluvit v šatně, půjdem tam?" zeptala se Viktorie ostatních.
"Co chce jako?" řekla Marika.
"No úplně nemam chuť s ní mluvit, ale stejně by si nás našla, takže" řekl Dominik.Když skončila únavná dvouhodinovka, Viktorie, Marika, Laura a Dominik se ještě šli podívat k nástěnce se změnami a počkali 5 minut, po kterých zamířili do šatny.
"No konečně, jen pojďte" řekla Soňa, která tu už čekala s Alešem a Klárou.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...