Přijímačky podruhé

141 8 0
                                    

Viktorie s Marikou a Dominikem mezitím došli k Marice domů a posadili Mariku na gauč. 

"Tak jo, něco si dáme, Marika tu někde má nějakou ochucenou vodu" řekl Dominik a odešel do kuchyně. 
"Dobrý, už je mi líp, trochu mě pořád bolí ta hlava ale jinak jsem už v pohodě" řekla Marika. 
"Ještě ti vydezinfikuju tu hlavu" řekla Viktorie a z koupelny přinesla peroxid. 

Ve škole skončilo vyučování a Filip běžel do šatny, aby mohl za ostatními. 
"Tak my taky jdem" řekla Soňa směrem k Báře a s Alešem, Klárou a Robertem odešla. 

"Tak já jdu za Mojdlovou a řeknu jí o tom" řekla Bára Iloně a chtěla jít směrem k jednomu z kabinetů. 
"Ty nechvátáš domů?" zeptala se Ilona. 
"No ráda bych už byla doma, ale přece se nemůžu vykašlat na Soňu"
"Tak jdi, já jí to vyřídim, času mam dneska dost" 
"Fakt?"
"Jo, v pohodě, běž domů, zařídim to"

Bára odešla do šatny a Ilona šla ke kabinetu učitelky Mojdlové. Před dveřmi od kabinetu bylo okno, na které si Ilona sedla a pozorovala, kdy Bára odejde z dvora. 

Když Bára odcházela pryč, Ilona odešla dál od okna a zhluboka se nadechla. Poté zamířila ke kabinetu třídní Balcarové. 

Filip hned po škole šel rychlým krokem k Marice domů. 

"Filipe" zavolala na něho Laura, která měla stejnou cestu. 
"Co se vlastně stalo, v tom telefonu si mi toho moc neřekl" 
"No uvidíš až přijdem k Marice, prostě je to další pokus, jak zkazit Marice přijímačky, divim se, že nic neudělali Dominikovi"
"Tak to možná chtěli, akorát se jim to nepovedlo" řekla Laura a spolu s Filipem mířili k Marice. 

"Tak co, jak je?" zeptala se Laura hned, jak vešla do obýváku, kde seděla Marika s Dominikem. 
"Už je v pohodě viď" řekl Dominik a chytil Mariku za ruku. 
"Tak když už jste tady, tak se posaďte" řekla Marika. 
"Můžeme ještě probrat tu pouť, na jakej den se domluvíme" navrhl Dominik. 
"No asi teda v sobotu, přece jenom v pátek to začíná a bude to bez stánků a v neděli už to budou odpoledne uklízet" řekla Viktorie.
"Tak teda předběžně v sobotu" řekl Filip. 

Následující den měla ve třídě mimořádný proslov Balcarová, když rozdávala seznam míst, které při výletě navštíví. 

V pátek nastal den, kdy se měli konat přijímací zkoušky. Dominik se ráno sešel s Marikou a společně šli k hotelovce. 

"Hele, tak tady to je" řekl Dominik, když viděl nápis "Přijímací zkoušky, náhradní termín" na dveřích. 
"Tak jdeme" řekla Marika a chytla Dominika za ruku. 

Ve třídě je přivítala ještě s jedním uchazečem z jiného oboru učitelka Brázdová. Nechala všem podepsat seznam přítomných, na kterém už tentokrát byla jména Mariky i Dominika. První učitelka rozdala testy z matematiky a po čtvrthodinové pauze i z češtiny. 

Deset minut před ukončením testování se před školou sešli Laura, Viktorie i Filip. 

"A jak to teda vypadá s váma?" zeptala se Viktorie. 
"Jak to myslíš?" trhl sebou Filip. 
"No jak ty odvolání?" doplnila otázku Viktorie. 
"No samozřejmě jsme si je podali, že jo Filipe" řekla Laura a trochu upravila svůj výraz, aby Filip pochopil, že vše málem řekl. 
"A to vám příde poštou?" ptala se dál Viktorie. 
"No asi jo a pak budou nějak ty informační schůzky, tak to už to budeme vědět" řekla Laura. 
"Jo přesně tak, věřim, že nám to vyjde" řekl Filip. 
"Hele, myslíte, že to, co včera řikala třídní je kvůli tomu, co se stalo s Marikou?" zeptala se Viktorie. 
"Já nevim, jsem tam nebyla" řekla Laura. 
"Ty myslíš to s tou Ilonou?" řekl Filip. 
"No to, jak třídní řekla, že Ilona nepojede na ten výlet" pokračovala Viktorie. 
"No a taky to bylo naposled, co Ilona byla ve škole, od tý doby se tam neukázala" řekl Filip. 
"Tak to asi bude mít spojitost s tou událostí" přidala se Laura. 
"Co tady děláte?" zeptala se s úsměvem Marika, když spolu s Dominikem vyšla z budovy. 
"No přece nebudeme čekat doma jak vám to dopadlo" řekla Viktorie. 
"No snad dobrý ne" zasmál se Dominik. 
"Jsem ráda, že tentokrát to vyšlo bez problémů" řekla Marika. 
"Hele, něco jsem pro vás zjistila" řekla Laura. 
"Povídej" zareagoval Dominik. 
"Ředitelku z gymnázia odvolali a vyhodili, nevim teda proč, ale nastoupí právě na hotelovku, protože tady ředitel šel do důchodu" řekla Laura. 
"Tak to bude ještě sranda" poznamenala Viktorie. 

Další týden rychle uběhl a přiblížila se doba pouťových slavností. Už od pátku se na náměstí připravovali trhy a pódium pro představení. V parku, kde bylo i hlediště se připravovalo vše na dechovky a heligonky a na Akátovém náměstí se začaly stavět první atrakce. V sobotu už bylo od desíti hodin možno vidět davy lidí směřující na různé akce. Součástí tradičních akcí bylo nově i zadarmo zpřístupněné muzeum, výstava chovatelů nebo veletrh v kulturním domě. 

V půl dvanácté přišla Viktorie k Dominikovi v černém triku a bordové sukni. 

"Co to máš s vlasama?" zeptal se Dominik, když viděl Viktorii s vlasy zapletenými do copu. 
"No nechci, aby všude lítali a jestli půjdem na nějakou tu novou atrakci, tak mi je nemusí někdo poblejt" zasmála se Viktorie. 
"Fajn" zasmál se Dominik. 
"A co si vezmeš ty?"
"No ještě nevim, možná tohle co mam na sobě"
"To hnědý triko?"
"Nebo ne?"
"Tohle je tak na doma, tam musíme trochu reprezentovat" řekla Viktorie a Dominkovi triko sundala. 
"No a co teda?" zeptal se s úsměvem Dominik. 
"Tak si vezmi to tmavě modrý to je pěkný a to hnědý už nenos" řekla Viktorie a odešla s Dominikem do jeho pokoje.
"Viky, hlavně musíme pořádně fotit" řekl Dominik. 
"Tak tady máš, tohle bude perfektní a k tomu si vem ty černý džíny s děravýma kolenama" řekla Viktorie a podala Dominikovi další kousek z jeho skříně. 
"Tak teď je to perfektní, myslim, že můžeme jít" řekla Viktorie, když si Dominik oblíkl celý outfit. 
"Fajn a sraz máme s ostatníma na náměstí?" zeptal se Dominik. 
"Jo u cukrárny" odpověděla Viktorie a následovala Dominika po schodech dolů. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat