Po hodině přírodopisu o velké přestávce šla Laura za Romanem, ale ten jí řekl, že dnes taky nemůže.
"Tohle je už fakt dost divný, proč mě nechce vidět, udělala jsem mu něco?" řekla Laura směrem k ostatním. Dominik se podíval na Viktorii a zakroutil hlavou. "Neboj, to bude v pohodě" řekl jí Filip. "Nechceš se se mnou projít nahoru na změny?" zeptala se Marika. "Tak jdi, za chvíli za tebou přijdu" souhlasila Laura, která si zrovna rozbalila oplatku.
Po tom, co Marika odešla to Viktorie nevydržela a řekla Lauře pravdu o tom, kam Roman chodí.
Marika, která šla nahoru do patra B, kde byly na nástěnce změny v týdenním rozvrhu čekala na Lauru u okna naproti třídě 9C, v označení učeben B5. K nástěnce se šel projít i Zbyněk, který se hned po ofocení přidal k Marice.
"Mariko, jsem rád, že jsi taky jednou sama"
"Proč jako?"
"No, jsi tady přece jenom tou, kterou znam nejdíl"
"Rozhodně se tak nechováš"
"Možná k těm, co se kolem tebe furt motají, ale tobě bych nikdy nic špatnýho neudělal"
"To, že se známe dlouho neznamená, že k tobě cítím nějaké přátelství"
"Ale Mariko" řekl Zbyněk a chytil Mariku za ruku a snažil se ji k sobě přitáhnout.
"Cítím k tobě víc, než přátelství" pokračoval a druhou rukou se posunul až ke krku."Pusť mě" ohradila se Marika a snažila se Zbyňkovi vyvlíknout.
"Co se děje, všechno v pohodě?" řekla Laura, která přišla na smluvenou schůzku.Zbyněk Mariku pustil a rychle odešel. Laura řekla Marice vše o tom, co se dozvěděla. "To je divný, vždyť tě měl vždycky tak rád a už je to něco kolem dvou let, co jste spolu" řekla Marika. "Teď nebudeme řešit mě, spíš ty jsi celá rozklepaná, co tě tady ten zmetek ošahával, mu rozbiju hubu" řekla Laura a Mariku objala.
O patro níže v jejich třídě (A6) se už vše o Romanovi a Leoně dozvěděl i Filip, který předtím mluvil s učitelkou Mojdlovou. "Tak tohle ne, prostě se ho na to na rovinu zeptáme, ať nám sám řekne, co se děje" řekla Viktorie a rozešla se před třídu najít Romana. "Počkej Viky" řekl Dominik a vyběhl za ní. "Já tu počkám" řekla Filip a vytáhl si z tašky nějaké obálky.
Napravo od jejich třídy byly schody, které vedly k další chodbě doprava. Tam byla už jenom jedna učebna spolu s kabinetem a učebna počítačů. U okna, které vedlo do školního dvora stál Roman spolu s Robertem a Alešem a něco si ukazovali na mobilech.
Viktorie následovaná Dominikem k nim přišla a začala na Romana s dost zvýšeným hlasem mluvit.
"Co si myslíš, že děláš, Laura je úžasná a bylo by milion dalších, který by byli pro ni lepší než ty, ale vybrala si tebe, tak proč lezeš za Leonou a Laury si nevšímáš?"
"Se necháš od takový píči seřvat?" řekl Romanovi Aleš.
"Samozřejmě, že ne, Viktorie, to, co tady předvádíš je úplně zbytečný" řekl Roman.
"To mi nestačí" reagovala Viktorie.
"To toho, co je mezi mnou, Laurou a Leonou ti nic neni" pokračoval Roman.
"A Laura je normální kurva" dodal Roman a zasmál se směrem k Alešovi a Robertovi.
"Co jsi to řek, to snad nemyslíš vážně ty svině špinavá" zvýšila hlas Viktorie.
"Neztrapňuj se tady, pravda je ta, že Laura je prostě kurva, když jsem s ní začal chodit, bylo jí čtrnáct a teď po dvou letech se ukázala, že jsem určitě nebyl její první, prostě se mi kurvila s někým jiným" řekl Roman.
"Tak to určitě neni pravda, to ty jsi normální děvkař" ozval se Dominik.
"To ať si každý vezme jak chce, důležité je, že to teď všichni ví, všude jsem to řekl"Viktorie se proti Romanovi chtěla rozběhnout, ale Dominik ji zastavil.
V horním patře už chtěla Marika s Laurou jít dolů, ale na chodbě se objevila Leona. "To je ona" pošeptala Marika Lauře. "Co to má ..." řekla Laura a podívala se na Leoniny náušnice.
"Ty couro" zařvala Laura, když se nečekaně rozběhla od okna. Leona se na ní jen podívala a chtěla jít dál. Laura jí chytla za ruku a otočila k sobě.
"To jsou moje náušnice děvko jedna" řekla Laura a ohnala se po Leonině pravém uchu.
"Vypadni ode mě" řekla Leona a Lauru odstrčila.
"Nech to" řekla Marika a chytla Lauru kolem ruky.
"Co máš s Romanem?" zakřičela Laura.
"Když už to musíš vědět, ale neni ti nic do toho s kym chodim"
"Vypadá to, že ty chodíš s každým" poznamenala Marika.
"Jak s kym chodim, s Romanem chodim já, jestli jsi si toho nevšimla"
"Bejvávalo holka, teď je se mnou a asi ti to chudinko zapomněl říct, šuká mě už od silvestra" řekla Leona a sundala si náušnice, které hodila na zem. Laura se vytrhla Marice a Lauře vlepila facku.
"Lauro" zakřičela Marika, když Laura rychlým krokem odcházela pryč.Laura šla hned dolů do chodby, kde Roman vždycky byl i s ní. Sice už zazvonilo, ale Laura přišla k Romanově skupince, kde pořád ještě byla Viktorie s Dominikem.
"Co to má znamenat s tou čubkou" zakřičela Laura na Romana přes celou chodbu.
"Co jako" řekl Roman.
"Kurvíš se mi a nedokážeš mi to ani říct?"
"To spíš ty jsi někde lezla za jinýma"
"To neni pravda"
"I kdyby, tak už to ví všichni"Po tom se Laura rozeběhla a další facku schytal Roman. Marika s Dominikem se pokusili Lauru odtáhnout, ale ta udeřila potřetí - tentokrát to schytal Aleš, když se snažil facku za Romana vrátit.
"Pusťte mě, zvládnu to" řekla Laura. "Tohle ti nikdy neodpustim" dodala směrem na Romana. "O nic se hlavně nepokoušej, mám spoustu materiálů, který tě dokážou dostat" řekl Roman. Na to Laura nijak nereagovala a jenom odešla pryč s ostatními. Viktorie se na ně ještě podívala a ukázala prostředníček.
Učitelka angličtiny zahájila hodinu, na kterou všichni, co se zúčastnili hádky u okna přišli pozdě. Po pěti minutách do hodiny začal mluvit ředitel přes rozhlas. "Prosím žákyně Lauru Fialovou, Mariku Procházkovou a Leonu Janákovou z devátých tříd, aby se ihned dostavily do ředitelny".
Učitelka je pustila a Marika s Laurou, hlavně Laura si vyslechly přednášku o napadání. Navíc jim ředitel pohrozil, že jestli se to bude ještě jednou opakovat, tak z toho budou mít postih.
ČTEŠ
Sex ve škole
Teen FictionProstě klasická základka v devítce. Kniha popisuje průběh devátého ročníku základní školy od prosince až do závěrečného výletu a školní olympiády v červnu. Příběh plný vztahů, nepřátelství, lásky, spojenectví, intrik a nečekaných zvratů. PS: Už z...