Dopis

237 6 0
                                    

"Tak počkej, tohle je divný" řekla Viktorie a šla k seznamu třídy H1. 
"Je za 15 minut osm, asi jsme měli hledat dřív" řekl Dominik, který si stoupnul spolu s Marikou ke dveřím
"Já jsem tady Dostálová Viktorie" řekla Viktorie a ukázala na svoje jméno na papíru. 
"Tohle je ale divný, protože já i Dominik nejsme napsaný ani na jednom seznamu" řekla Marika. 
"Ale nesli jste sem přihlášku osobně ne?" zeptala se Viktorie. 
"Ne, já jsem jí posílala poštou" řekla Marika. 
"No já taky, ale doporučeně" řekl Dominik. 
"No tak asi nedošla, já jsem tady byla osobně a dávala jsem to ve druhém patře, kde je kancelář školy, tak tam jděte a zkuste se zeptat, tohle bude mít rozumný vysvětlení" řekla Viktorie. 
"Ty vole, proč se to musí stát zrovna nám a zrovna když je tak důležitej den" řekla Marika silně nervózním hlasem a jako reakce se jí dostalo Dominikova objetí. 
"Tak tam jděte, za deset minut osm, já zatim zkusim najít místo a pokusim se to tady zdržet" řekla Viktorie a šla dovnitř. 

Dominik s Marikou vyběhli schody do následujícího patra a pokusili se najít školní kancelář. 

"Tady to bude, Ing. Marie Tošenovská - kancelář školy" řekl Dominik a zaklepal na dveře. 
"Vstupte" ozvala se odpověď. 

Paní Tošenovská se sice nedívala zrovna příjemně, ale byla docela ochotná, i když neměla radost, že se jí po škole potulují cizí lidi. 

"Dobře, můžu se podívat, jestli jsme vaše přihlášky dostali, ale pokud je posíláte poštou, tak je tady vždycky riziko" řekla Tošenovská a začala se přehrabovat v červených deskách. 
"Jak jste říkali ty jména?" zeptala se
"Procházková Marika a Černý Dominik" řekla Marika a na to jim paní Tošenovská předložila obě jejich přihlášky na stůl. 
"Tyto dvě byly až v zadních fóliích, dostali jsme tyto přihlášky a zařadili vás na seznam uchazečů, ale pak nám přišli od každého z vás tyto dopisy" řekla Tošenovská a k přihláškám položila dva papíry. 

Mezitím do třídy H1 přišel učitel, který měl zrovna na starost jejich zkoušku. Viktorie byla hned na začátku seznamu a když přišla ke stolu, aby podepsala nějaké papíry a vzala si příslušenství ke zkoušce se snažila zjistit, jestli má učitel Mariku a Dominika v seznamu nebo na záznamovém archu. 
"Dobrý den, po dlouhém uvažování jsem se rozhodla, že svoji přihlášku na vaší školu beru zpátky, našla jsem si lepší obor, omlouvám se za komplikace Marika Procházková, co to má sakra znamenat" řekla Marika, když přečetla část dopisu. 
"A já to mam celkem podobný" přidal se Dominik. 
"Volala jsem na tohle číslo a ta osoba mi vždycky řekla, že to je pravda a na naši školu nenastoupíte" řekla Tošenovská
"Ale tohle neni moje číslo, na tý přihlášce neni stejný a já ho neměnila, navíc jsem ten dopis nepsala ani nikdo z mojí rodiny" řekla Marika. 
"Já taky a to číslo taky neni stejný" řekl Dominik a ukázal na kontakt na jeho přihlášce. 
"To je zvláštní, tomu nerozumím, z naší strany určitě chyba není" řekla Tošenovská. 
"Já bych řekl, že asi tušim, kdo by za tim mohl stát" řekl Dominik a podíval se směrem na Mariku. 
"Soňa?"

Dominik s Marikou vysvětlili paní Tošenovské situaci. Ta kontaktovala základní školu a rozhodla po poradě s vedením, že Marika s Dominikem můžou dělat zkoušku v termínu, který byl vyhrazen jako náhradní - 16. května. 

Viktorie už stihla napsat zkoušku z matematiky. Když vyšla z učebny, na chodbě už čekali Dominik s Marikou, kteří ji seznámili s problémem. 

"To si děláš prdel" byla Viktoriina první reakce
"Podle mě to byla Soňa a ta její sebranka" řekla Marika. 
"Shodli jsme se na tom, že neznáme nikoho zákeřnějšího než je ona" doplnil Dominik.
"Ale jedno mi nejde do hlavy, pochopila bych kdyby to udělala Dominikovi, ale proč tobě, mě nesnáší víc" řekla Viktorie
"To je mi taky divný, ale možná proto, aby nebylo nápadný, že útočí na ty, který nenávidí nejvíc" řekl Dominik. 
"Hele, tam jde Zbyněk, zeptam se ho, jestli něco neví" řekla Marika a odběhla kousek dál. 
"Za tohle se jí pomstíme a když ne vy tak já to takhle nenecham" řekla Viktorie. 

"Zbyňku, nevíš o něčem, co by Soňa připravovala?" zeptala se Marika po tom, co Zbyňkovi vysvětlila situaci. 
"Mě se nesvěřuje, ale podle mě to byla ona" řekl Zbyněk
"Tobě by něco říct mohla, udělal bys to pro mě prosím" 
"Pro tebe cokoliv, ale něco za to budu chtít" řekl Zbyněk a chytil Mariku kolem pasu. 
"Co děláš?" řekla Marika a vytrhla se
"Nejdřív ty a pak pomůžu já tobě"
"Na takovou pomoc ti seru" řekla Marika a odešla zpátky

"Dobře, tak nic neví a pomoc od něj nechci" řekla Marika. 
"Fajn, tohle dam těm zmrdům sežrat, teď půjdu napsat češtinu a zejtra nakopu Soňu do prdele" řekla Viktorie a šla si sednout zpátky do třídy. 

Marika vyšla s Dominikem před školu a obvolala Lauru s Filipem, jestli se jim nestala ta samá událost. Od obou dostala zápornou odpověď. 

Další den se ve třídě sešli skoro všichni. 
"Hlavně klid, nebudeme se s nima teď pouštět do konfliktu" řekla Marika, když přišli Soňa, Klára a Aleš. 
"Hele jak se ta čubka směje, já jí nakopu" řekla Viktorie a chtěla vstát ze židle a Dominik jí musel znovu posadit. 
"Klid Viky, potom si to s nima vyřídíme" řekl Dominik
"Fajn, jdu se podívat jestli nejde Laura" řekla Viktorie a odešla ze třídy. 
"Jdi za ní ať neudělá nějakou blbost" řekla Marika Dominikovi. 

Viktorie šla směrem do šatny, kde viděla Báru, jak si v automatu kupuje kakao. Přišla k ní blíž a zatlačila jí ke stěně, kam nebylo dobře vidět z okolí. 

"Co děláš ty mrcho?" řekla zvýšeným hlasem Bára
"Jen se tě chci na něco zeptat" odpověděla Viktorie a pustila vrchní díl Bářiných růžových šatů. 
"Víš něco o těch dopisech za kterýma nejspíš stojí Soňa?" zeptala se Viktorie
"Nevim o čem mluvíš"
"Nedělej, že nic nevíš, myslim, že bys mi to měla říct, nezapomínej, co můžu použít"
"Ty jsi hrozná svině Viktorie"
"Jenom na ty, co si to zaslouží"
"Viky nech jí" řekla Dominik
"Ty jsi mě sledoval?" zeptala se Viktorie
"Nechci aby jsi udělala nějakou blbost" řekl Dominik
"Ale já chci zjistit pravdu a Bára mi jí řekne, že"
"Právě od tý doby, co ví, že máte ty stránky z deníku mi přestala říkat o čemkoliv, co se týká vás, bojí se, že bych to prokecla" řekla Bára
"Nech toho, je jasný, že Soňa tuší, že máme na Báru vliv a ona jí nic neřekne" řekl Dominik
"Doufam, že nic nevíš, jinak víš co" řekla Viktorie a chtěla odejít
"Dobře, o něčem bych věděla, ale je to asi nepodstatný" řekla Bára. 
"Takže" řekla Viktorie. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat