Tajemství

156 7 0
                                    

"Soňo co se stalo?" zeptala se Klára
"Já nevim, prostě jsem jí hodila na ten sloup, z toho může bejt průser"
"Co budeme dělat?"
"Jdi zpátky do třídy, řekni Alešovi a Robertovi, že Dominik, Viktorie ani Filip nesmí vyjít ze třídy a dostat se sem a zavolej mi sem Ilonu a ať si vezme s sebou trávu, něco mě napadlo" řekl Soňa a Klára běžela zpátky. 

"Kde je Marika tak dlouho?" řekl Filip. 
"Je mi podezřelý, že tam šla Klára a předtim Soňa, asi bych tam měla jít" řekla Viktorie. 
"Hele, Klára je zpátky" poznamenal Dominik. 

Klára ihned potom, co vešla šla za Alešem a Robertem a potom za Ilonou. Té něco pošeptala a šla si sednout na místo. 

"To vypadá podezřele" řekl Dominik po tom, co Ilona vytáhla nějakou krabičku z tašky a šla na chodbu. 
"Jdu tam" řekla Viktorie a zvedla se ze židle. 
"Čau dementi, kampak" řekl Aleš, který se objevil u lavice. 
"Co je ti po tom" řekla Viktorie a chtěla se rozejít, ale zastavil jí Robert, který do ní strčil zpátky k lavici. 

"Co se tady stalo?" zeptala se Ilona po tom, co vešla na záchody. 
"Dělej, prostě jsem jí hodila na ten sloup" řekla Soňa.
"A co chceš po mě?" 
"Samozřejmě nepotřebuju, abych z toho měla průser, proto si tady"
"Prostě uděláme z Mariky fetku a bude to vypadat, že si něco dala a třísklo to tady s ní jasný" pokračovala Soňa. 
"Fajn" řekla Ilona a z krabičky vytáhla ubalený joint. Zapálila ho a dala Marice k nosu. 
"Dělej, nemáme už moc času" řekla Soňa. 

"Neser se tady kolem našich lavic a vypadni zpátky do vaší VIP řady" řekl Dominik Alešovi. 
"Ty mi nebudeš řikat, kde se mam srát, protože já se můžu srát kam chci a speciálně k vám" řekl Aleš. 

"Fajn, snad to bude stačit" řekla Soňa, když Ilona zakouřila celou malou místnost. 
"Ještě mě něco napadlo" řekla Ilona. 
"Co?"
"Vyndej mi z tý krabičky ten modrej sáček"
"Ty si i pícháš?" zeptala se Soňa, když v sáčku našla zabalenou jehlu. 
"Jasně, že ne, to mi dal jeden kámoš, kdybych chtěla něco zkusit"
"A co s tim teda?"
"Dáme to rozbalený Marice do kapsy, to bude vypadat ještě věrohodnějc" 
"Tak ná" řekla Soňa a podala Iloně injekční jehlu. 
"Takhle to bude lepší" řekla Ilona a píchla do Maričiny mikiny. 
"Ty krávo, co děláš" řekla Soňa. 
"Soňo, ona na to nezareagovala" řekla Ilona odhodila jehlu stranou. 
"Teče jí krev" řekla Ilona, když dala svoji ruku Marice pod hlavu. 
"Co budeme dělat" pokračovala Ilona, když se podívala na vyděšený Sonin obličej. 
"Jsi v tom sama, za tohle můžeš jenom ty, nebyla jsem tady" řekla Soňa a ze záchodů odešla. 
"Soňo" zakřičela Ilona a začala třást s Marikou. 

"Uhni ti řikam" řekla zvýšeným hlasem Viktorie Robertovi, který ji držel u stolu. 

Soňa se už vrátila do třídy s vyděšeným pohledem, který se sice snažila skrývat, ale moc jí to nešlo. Sedla si vedle Kláry a něco jí začala šeptat. Robert i Aleš se zadívali na druhou stranu třídy a Viktorie mrkla na Dominika s Filipem. Na to oba dva skočili na Aleše a srazili ho k zemi. Viktorie využila Robertova šoku a rozeběhla se ke dveřím. Robert zareagoval a rozběhl se za ní. 

"Roberte" řekla Soňa a naznačila hlavou, aby šel Robert k ní

Viktorie doběhla na konec chodby a otevřela dveře za kterými viděla Ilonu s Marikou. 

"Co se tady stalo, Mariko" řekla Viktorie a klekla si vedle Mariky. 
"Já to takhle nechtěla, Soňa mě zavolala" řekla Ilona. 
"Co je tohle?" kývla Viktorie směrem k odhozené jehle. 
"Soňa chtěla udělat z Mariky fetku a já jí tohle píchla přes mikinu do ruky, ale ona se vůbec nepohnula" 
"Si kráva, píchla si ten xindl do náramku" řekla Viktorie a přejela Marice po klíční kosti. 
Marika sebou trhla a pootevřela oči. 
"Sláva, jsi v pořádku?" zeptala se Viktorie. 
"Bolí mě hlava" odpověděla Mariky a s pomocí Viktorie si sedla. 
"Dobrý, máš to jenom trochu odřený" řekla Viktorie a setřela krev papírovým kapesníkem. 
"Asi půjdeme a budeme to muset říct nějaké učitelce, že tě tady Ilona se Soňou napadly" řekla Viktorie a zvedla Mariku. 
"Ne, to nemůžete" řekla Ilona. 
"A vy jste mohli tohle udělat?" řekla Viktorie. 
"Já to nebyla, tohle zavinila Soňa"
"Ale jsi tu ty, takže za to budeš mít velký problémy a Soňa taky"
"Ale když to nikdo zjistí, tak dostanu vyhazov, už tak mě jen tak vzali na učiliště"
"To sis měla rozmyslet dřív" řekla Viktorie a otevřela dveře. 
"Viky, počkej řeknu ti tajemství" vykřikla Ilona. 
"Dobře, posloucham" řekla Viktorie, když dveře zavřela. 

"Proč je tam tak dlouho, tohle je divný, mam o Mariku strach" řekl Dominik. 
"Chceš tam jí?" zeptal se Filip. 
"Jo jdu"
"Počkej, hele" řekl Filip, když uviděl ve dveřích Viktorie, jak kýve hlavou, aby šli na chodbu. 

"Fajn, takže musíme se domluvit, jak to uděláme" řekla Viktorie, když Dominikovi a Filipovi vysvětlila situaci.
"No, já chci za Marikou" řekl Dominik. 
"Dobře, já tady teda zůstanu a budu sledovat situaci, ale přijdu za váma hned, jak skončíme" řekl Filip a šel zpátky do třídy. 
"Tak my jdeme, jsou už tři minuty po zvonění, tak musíme hodně opatrně" řekla Viktorie. 

Viktorie vešla do dveří od záchodů, kde s Marikou čekala Ilona. 
"Tak si vypatlaná, proč tady hulíš, vždyť jsme vyvětrávaly tu tvojí travku" řekla Viktorie  a Iloně vyhodila cigaretu z okna. 
Pojď" řekla Viktorie a s Marikou vyšla na chodbu, kde čekal Dominik, který ji ihned objal. 
"Fajn, tak jdeme" řekla Viktorie a šla první po schodech, kdyby nikdo z učitelů šel. Kus za ní šel Dominik držící Mariku za ruku. 

"Takže bych vám radil, abyste nic o tom, že tady byli neřikali" zaslechla Ilona Filipa, jak mluví k Soně. 
"Ty nám nebudeš vyhrožovat, chceš natáhnout znova" řekl Aleš a vstal ze židle. 
"Nech toho, Filipe jdi, nic řikat nebudeme" řekla Ilona, když přišla blíž. 
"Dobře" řekl Filip a odešel ke svému místu a někam volal. 

"Co to mělo znamenat, co si to dovoluješ Ilono?" zvýšila hlas Soňa. 
"A co jako mělo znamenat to, že si mě v tom nechala" řekla Ilona.
"Prostě zkrat no, a co je ti vůbec do toho" řekla Soňa a prohrábla si vlasy. 

"Fajn, jsme tady, teď se ještě dostat odsud" řekla Viktorie, když už byli v šatně. 
"Jdeme, venku nikdo neni" řekla Viktorie, když otevřela dveře na školní dvůr. 

"Ty fakt poslechneš Filipa a neřekneš to učitelce?" zeptal se Soni Robert. 
"Jasně, že ne, jsem si nemyslela, že jsou tak blbý, ale situace se obrátila proti nim, protože z tohohle budou mít aspoň nějakej průser, dnes mi přeje štěstí" řekla Soňa. 
"Po hodině ale máme něco v plánu, že, takže Báro ty po vyučování pudeš za učitelkou" řekla Soňa. 

Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat