Sonina výhružka

110 7 0
                                    

"Tak co chceš Soňo?" zeptala se znuděně Laura. 
"Jenom drobnost, řeknu to upřímně, nebudeme si dělat iluze, že se máme hrozně rádi a chceme spolu všichni strávit školní výlet, takže vás tam nechci" řekla Soňa. 
"A ty si myslíš, že se všechno točí jenom podle toho co chceš ty?" řekla Viktorie. 
"Já když něco hodně chci, tak to nakonec dostanu na to nezapomínej" řekla Soňa. 
"Možná, že lidi, kteří tě poslouchají na slovo udělají, co chceš, ale od nás to snad ani nemůžeš očekávat" zareagoval Dominik. 
"Je to na vás samozřejmě, ale radila bych vám, abyste zašli za třídní a odhlásili se z výletu" řekla Soňa. 
"A čímpak nám budeš vyhrožovat, když to odmítneme?" zeptala se Laura. 
"Určitě nechcete, aby se odhalilo nějaké  vaše tajemství" řekla Soňa. 
"Ne, o žádných tajemstvích nevíme, takže ne, z výletu nás nedostaneš a už jenom kvůli tomu, že budeme mít radost, že budeš nasraná z toho, že tam jsme" řekla Marika. 
"Radim vám, abyste to ještě zvážili, máte čas do zítřka" řekla Soňa a s Alešem a Klárou odešla pryč. 

"Tak tohle jsem upřímně nečekala" řekla Laura a šla otevřít skříň. 
"Já tohle taky ne, ale věděla jsem, že když s náma chce mluvit, že to nic dobrýho nebude" řekla Viktorie. 
"Viky, neni u tebe ve skříňce to moje triko?" zeptala se Laura. 
"Myslíš to, jak jsme si sem dávali ty věci při focení?" zeptala se Viktorie. 
"No to bílý" řekla Laura. 
"Já tu teda nic nemam" odpověděla Viktorie. 
"Tak nic to teď neřeš, ještě se jdu ostříhat, tak zatim" řekla Laura a odešla. 

Na cestě domů po oddělení Mariky začala Viktorie diskutovat s Dominikem o Sonině výstupu. 

"Myslíš, že nám nějak může ublížit?" zeptala se Viktorie. 
"Ona může vytáhnout cokoliv a ani to nemusí bejt pravda" odpověděl Dominik. 
"Tak jako je to její styl, takže bych tomu i věřila"
"Uvidíme Viky"
"V nejhorším víme, co můžeme použít" řekla Viktorie a zastavila se. 
"Myslíš to o čem jsi mi říkala?" 
"Jo přesně to"
"Asi bysme to měli říct ostatním ne?"
"Jo, asi je ten správnej čas, víš to pořád jen ty Dominiku"
"Fajn, tak až se Filip vrátí do školy, tak se sejdem a ty to řekneš"

Následující den přišla o velké přestávce třídní Balcarová s obálkami. 

"Tak, jsou tady naše fotky" řekla třídní a dala Alici obálku se společnými fotkami k rozdání. 
"Musím ale říct, že někteří z vás mě velice zklamali" řekla třídní. 
"Jejda průser" pošeptala Viktorie Dominikovi. 
"Říkala jsem už mnohokrát, že tohle je naše poslední fotka a doufala jsem, že po tom, co se stalo loni se to letos vydaří, ale opět se ukázalo, že spolu jako kolektiv nemůžete vyjít ani váš poslední rok tady" pokračovala Balcarová. 
"Ale už neřeší to, že tenhle super kolektiv by nás na tý fotce nejradši ani neměl" řekla Laura Marice, ke které si kvůli nepřítomnosti Filipa sedla. 
"Abych to ukončila, je mi líto, že se musí vše pokazit a doufám, že na výletě, který bude naší opravdu poslední společnou akcí se nic takového nebude opakovat" dokončila svůj proslov Balcarová a nechala přijít ostatní, co měli vyfocené skupinky. 

Když rozdala fotky, nechala si k sobě pozvat Mariku a Viktorii, protože během rozdávání fotek šli Laura s Dominikem pro kafe. 

"Řeknu vám k tomu asi tohle, vůbec se mi nelíbí, že jste si nechali udělat vlastní trička, beru kdyby jste si je udělali jen tak a nenosili je sem, ale vzít si je na společné focení třídy mi přijde opravdu hodně provokativní a nechápu pak vaše stížnosti na kolektivní spory, když si to z velké části děláte sami" řekla Balcarová. 
"Ale vy už nevíte nic o tom, že oni nás tam ani nechtěli" reagovala Viktorie. 
"To už nebudu řešit, už to existuje, tak se s tím smíříme, ale snažte se už nic nedělat, výlet bude za chvíli a nerada bych, aby se tam jelo se špatnou náladou nebo něčím podobným" řekla Balcarová a odešla ze třídy. 

Po další hodině přišla k lavicím Soňa s Klárou. 

"Tak je vidět, že i třídní vás na výletě nechce, jak jste se rozhodli?" zeptala se Soňa. 
"Tak takhle to neřekla a ty to dobře víš" odpověděla Marika. 
"No, to nic nemění na tom, abych se vás zeptala, jak jste se rozhodli?"
"Tobě fakt ustupovat nebudeme, dělej si, co chceš" řekl Dominik. 
"V tom případě pojďte na chodbu" řekla Soňa a spolu s Klárou odešli ze dveří. 
"Fajn, tak si vyslechneme její kecy" řekla Viktorie a spolu s ostatními šli na chodbu za roh. 

"Tak, budeme tedy nejspíš muset přitvrdit" řekla Soňa, která měla za zády Kláru, Romana a Aleše. 
"Tak copak máte?" zeptal se ironicky Dominik. 
"Jen jednoduchou věc" řekla Soňa a natáhla ruku ke Kláře, která jí podala mobil. 
"Měli jste si dávat větší pozor, když už spolu máte tak krásnej vztah" řekla Soňa a na mobilu ukázala fotku Dominika a Mariky na labutích. 
"A tohle si vzala kde?" zeptala se Laura. 
"No víš, kousek od těch labutí totiž byl takovej ten větší kolotoč no a já zrovna měla krásnou příležitost, že jste se ke mě krásně natočili" řekla Soňa a mobil opět podala Kláře. 
"A tohle je jako to, čím nám chceš vyhrožovat?" zeptal se Dominik. 
"Neboj se nejen to, pak taky tady díky Romanovi vím o tom, že Laura chodí s Bářiným bratrem" řekla Soňa. 
"Jasně, samozřejmě, že Roman" řekla ironicky Laura. 
"Ale zopakuju otázku tohle jo to, kvůli čemu bysme ti měli ustoupit, to, že Laura chodí s Jáchymem se Bára stejně brzo dozví a ta fotka, no tak si to zjistila a co jako?" řekl Dominik. 
"No asi takhle, řekla bych, že nechcete, abych zařídila to, že na vás bude každej ukazovat, že se budou smát tomu, že takový nuly jako vy se spolu dali dohromady a navíc tohle by vás tak hrozně štvalo, že byste se radši pro dobro obou rozešli" řekla Soňa. 
"Asi se neudržim a jednu ti natáhnu ty kurvo" řekla Viktorie a nakročila si dopředu. 
"Tak to si zkus" řekla Soňa a nechala před sebe stoupnout Aleše. 
"No, máte ještě čas do zítřka" řekla Soňa a odešla. 


Sex ve školeKde žijí příběhy. Začni objevovat