~22~

1.1K 67 10
                                    

Επιτέλους φτάσαμε και κατευθυνόμαστε προς το εσωτερικό του μαγαζιού. Ο Στέφανος είναι ήδη μέσα. Έτσι, αφού είπαμε στον μετρ το όνομα του μας πηγαίνει στη τραπέζι μας.

Ένα έχω να πω. Είναι θεός! Έχει σηκωθεί για να μας χαιρετήσει και μπορώ να τον απολαύσω ολόκληρο. Με αυτό τοταλ μπλακ ντύσιμο με κάνει να μην μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω του.

 Με αυτό τοταλ μπλακ ντύσιμο με κάνει να μην μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Φτανω μπροστά του και τον κοιτάω από πάνω μέχρι κάτω όπως κάνει και αυτός.

Στ: Είσαι κούκλα μικρή!

Άλια: Και εσυ δεν πας πίσω... Θα κάψεις καρδιές σήμερα.

Με αγκαλιά διακριτικά και μου ψιθυρίζει στο αυτί.

Στ: Μόνο μια καρδιά με ενδιαφέρει εμένα και σίγουρα δεν θέλω να την κάψω γιατί την χρειάζομαι!

Μου κλείνει το μάτι και καθόμαστε. Εγώ με την Μαργαρώ στην μια πλευρά και τα αγόρια απέναντι.

Νίκος: Πως και αποφασίσατε να βγούμε; Όχι ότι διαμαρτύρομαι...

Κοιτάζω τον Στέφανο και περιμένω να δω αν θα του πει για μας.

Στ: Θα σου απαντήσω λέγοντας πρώτα κάτι άλλο. Λοιπόν... εγώ και η Άλια είμαστε μαζί.

Μια σιωπή επικρατεί και βλέπω τον αδερφό μου να προσπαθεί να εμπεδώσει αυτό που του είπε το αγόρι μου.

Νίκος: Εδώ και πόσο καιρό;

Λέει λίγο νευριασμένος.

Στ: Εεε κανα δυο μέρες.

Νίκος: Ααα εντάξει τότε!

Οπα ρε παιδιά τι έγινε; Δεν έχει νευριάσει;

Άλια: Νόμισα πως νευριασες.

Νίκος: Θα νευριάζα αν είσαστε μαζί δυο μήνες και εγώ δεν ξέρω τίποτα. Τώρα δεν έχω θέμα! Βέβαια το έχετε σκεφτεί καλά; Και κυρίως εσυ Άλια λόγω του συμβολαίου... είσαι σίγουρη;

Κοιτάω τον Στέφανο και χώρος δισταγμό χαμογελάω και απαντάω.

Άλια: Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά δεν γίνεται πίστεψε με!

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now