Στ: Μην περιμένεις να σε κεράσω και τίποτα! Ακούω...
Κάθεται στον καναπέ και σταυρώνει τα χέρια του πάνω στα πόδια του. Φαίνεται αμήχανος και σίγουρα δυσκολεύεται να μου μιλήσει.
Πάνος: Κοίτα ξέρω πως ότι και να σου πω το πιο πιθανό είνα, όχι να μην με πιστέψεις, αλλά να μην αλλάξει τίποτα για σένα. Ούτως ή άλλως είδα ότι έχεις προχωρήσει.
Και μόνο που αναφέρει έστω και έμμεσα την Άλια έχω αρχίσει ήδη να νευριάζω.
Στ: Πρόσεχε πως θα συνεχίσεις.
Πάνος: Δεν ήθελα να πω κάτι πάνω σε αυτό μην αρπάζεσαι. Χαίρομαι για σένα ειλικρινά!
Στ: Βέβαια και χαίρεσαι δεν θα ήθελες το κρίμα στο λαιμό σου αν δεν ξεπερνούσα ποτέ την Έλενα, έτσι δεν είναι;!
Τον βλέπω να κατεβάζει το κεφάλι και να αναστενάζει.
Πάνος: Όχι δεν είναι έτσι! Μπορεί να σου φανεί διπρόσωπο αλλά ακόμα σε αισθάνομαι αδερφό μου και θέλω το καλύτερο για σένα.
Εντάξει έβαλα τα γέλια. Ο τύπος δεν πάει καλά... Άκου εκεί θέλει το καλύτερο για μένα.
Στ: Ααα συγγνώμη δηλαδή το ότι πηγές με την Έλενα ήταν το καλύτερα για μένα. Ευχαριστώ αδερφέ! Πάλι καλά που έχω και σένα...
Πετάχτηκε πάνω και κινήθηκε προς το μέρος μου.
Πάνος: Άσε με να σου εξηγήσω!
Στ: Εεε μιλά τότε!
Πήγε μπροστά από την τζαμαρία και έβαλε τα χέρια στις τσέπες.
Πάνος: Θυμάσαι που όταν γύρισα από την Αθήνα είχα πάει με μια κοπέλα για ένα βράδυ και δεν την είχα ξαναδεί;
Στ: Ναι. Είχες φάει κόλλημα μαζί της, όλο γι αυτήν μιλούσες. Που θες να καταλήξεις;
Πάνος: Αυτή η κοπέλα ήταν η Έλενα. Όταν την είδα την θυμήθηκα κατευθείαν.
Στ: Όπα όπα! Εγώ με την Έλενα ήμασταν μαζί ήδη δυο χρόνια τότε. Εσύ είχες γνωρίσει αυτήν την κοπέλα πριν δέκα μέρες. Θέλεις να πεις ότι αυτό γινόταν πίσω από την πλάτη μου για τόσο πολύ καιρό;
Πάνος: Ναι στην Αθήνα είχα πάει μαζί της αλλά δεν το επανέλαβα όταν γύρισα στην Κρήτη. Προσπάθησα να το σταματήσω! Αν θυμάσαι τον πρώτο χρόνο με πρόφαση την δουλειά δεν πολύ βγαίναμε. Δεν ήθελα να χαλάσω την σχέση σας!
Στ: Ποια σχέση μας ρε;! Αφού ήδη με είχε απατήσει μαζί σου και δεν ξέρω γώ και με ποιον άλλον!
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...