Το να ξυπνάς και να έχεις δίπλα σου τον άνθρωπο σου είναι κάτι μαγικό! Τον βλέπεις, τον αισθάνεσαι και όλα τα άλλα εξαφανίζονται.
Τον κοιτάω που κοιμάται ήρεμα και δεν θέλω με τίποτα να τον ξυπνήσω. Δυστυχώς όμως πρέπει. Σε δυο ώρες έχουμε προπόνηση όποτε πρέπει να σηκωθούμε σιγά σιγά.
Αρχίζω να του χαϊδεύω τα μαλλιά και να του δίνω μικρά φιλιά. Δεν ανοίγει τα μάτια αλλά καταλαβαίνω πως έχει ξυπνήσει.
Άλια: Μωρό μου ξύπνα σιγά σιγά.
Ανοίγει το ένα μάτι και μου χαμογελάει στραβά. Το ξανά κλείνει και γυρνάει πλευρό.
Στ: Δεν θέλω!
Γελάω λίγο με την παιδική φωνή που προσπάθησε να κάνει αλλά απέτυχε παταγωδώς.
Άλια: Έλα ρε μάτια μου! Πρέπει να πάμε στην προπόνηση και μετά θα έρθει και ο αδερφός σου... Θα είναι μια τέλεια μερααα! Άντε σηκωωω!
Στ: Μόνο αν σταματήσει να μακραίνεις την λέξεις και μου δώσεις ένα φιλί.
Λέει ενώ έχει γυρίσει και με κοιτάει μέσα στα μάτια. Είναι τόσο κούκλος που και να ήθελα δεν θα μπορούσα να του αρνηθώ με αυτό το βλέμμα.
Χωρίς να το σκεφτώ ενώνω τα χείλη μας. Το φιλί του όπως πάντα είναι απαιτητικό, έντονο και τόσο μα τόσο Στέφανος! Με ταξιδεύει σε μέρη μαγικά.
Απομακρύνομαι και τον κοιτάζω.
Άλια: Λοιπόν εγώ θα πάω στο μπάνιο. Μην γυρίσω και κοιμάσαι σε παρακαλώ.
Στ: Μάλιστα αφεντικό!
Λέει και κάνει έναν μισό στρατιωτικό χαιρετισμό έτσι όπως είναι ξαπλωμένος.
Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο. Κάνω ένα γρήγορα ντουζ και ετοιμάζομαι για την μεγάλη μέρα που θα έχουμε μπροστά μας.
Βγαίνω και ως εκ θαύματος όντως έχει σηκωθεί και με περιμένει για να μπει με την σειρά του στο μπάνιο.
Άλια: Μπράβο το μωρό μου που σηκώθηκε.
Στ: Χαχαχα φοβήθηκα τις συνέπειες αν δεν το έκανα...
Άλια: Χαχαχα και πολύ καλά έκανες!
Του λέω και του κλείνω το μάτι. Με πλησιάζει και αφού μου δώσει ένα δυνατό φιλί φεύγει με κατεύθυνση την τουαλέτα.
Αχχχ αυτός ο άντρας! Δεν υπάρχει...
•••••
Μόλις τελειώσαμε την προπόνηση και μιλάμε με κάτι παιδιά από την ομάδα.
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...