Φτάσαμε σπίτι μετά από κανένα δεκάλεπτο και τώρα καθόμαστε στους καναπέδες.
Άλια: Τελικά τι ταινία θα δούμε;
Αγόρια: Θρίλερ!
Κοιτάω την Μαργαρώ και ταυτόχρονα κουνάμε το κεφάλι αριστερά-δεξιά.
Άλια: Ούτε καν! Άντε εγώ έχω το αγόρι μου να με κρατάει αγκαλιά το βράδυ... Η Μαργαρίτα δεν έχει κανέναν.
Μαρ: Που ξέρεις μπορεί και εγώ να έχω! Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...
Βλέπω τον Κώστα να γυρνάει και να την κοιτάει απορημένος. Ή η Μαργαρώ προσπαθεί να τον κάνει να ζηλέψει λέγοντας βλακείες που δεν ισχύουν ή όντως έχει βρει κάποιον άλλον... Ελπίζω να είναι το πρώτο γιατί σαν τον Κώστα δύσκολα να βρει!
Στ: Ωραία όχι θρίλερ... Σίγουρα όχι ρομαντική! Να δούμε καμία δράσης;
Αφού συμφωνήσαμε όλοι, ψάξαμε για λίγο και καταλήξαμε να βάλουμε μια καινούργια του 2021.
Κάθισα αναπαυτικά στην αγκαλιά του Στεφανουκου, αφήνοντας την χαζή με τον Κώστα στον απέναντι καναπέ και τον Νίκο στην πολυθρόνα.
Γενικά με τον Στέφανο προσπαθούμε να φέρουμε κοντά την Μαργαρώ και τον Κώστα αφού είδαμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον. Είμαστε όμως διακριτικοί! Προσπαθούμε δηλαδή!
•••••
Τεντώνομαι και γυρνάω να κοιτάξω τα παιδιά που κάνουν το ίδιο. Μόλις τελείωσε η ταινία και χαζολογούμε πως μας φάνηκε.Άλια: Νυσταξατε;
Όλοι: Μπααα!
Άλια: Τι θέλετε να κάνουμε;
Μαρ: Να παίξουμε κανένα παιχνίδι;
Νίκος: Ναι αλλά τι; Να μην είναι κανένα ξενέρωτο!
Άλια: Τι δεν είναι ξενέρωτο για σένα;
Νίκος: Εεε ξέρω γώ καμία μπουκάλα; Κανένα θάρρος ή αλήθεια;
Γελάμε όλοι μαζί.
Άλια: Τι είσαι μωρέ 15 χρόνων;
Νίκος: Γιατί ρε θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον...
Λέει και χαμογελάει πονηρά.
Μαρ: Χαχαχαχα εσυ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα πονηρό με καμία από τις δυο όμως...
Κάνει πως το σκέφτεται, μετά πιάνει το κινητό του και πληκτρολογεί.
Άλια: Οχιιι σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό!
Κώστας: Ίντα έπαθες κάλε;
Μαρ: Ο Νίκος θα καλέσει την Μαρία υποθέτω και εμείς δεν την πάμε και πολύ!
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...