Μπήκαμε στο κλαμπ και κατευθείαν ένα πέπλο καπνού μας τύλιξε. Η μυρωδιά από τσιγάρο και αλκοόλ ήταν έντονη αλλά τι να κάνουμε δεν μπορούσα να αρνηθώ στην Μαργαρίτα... Από τότε που γύρισα από Αγγλία και αφού κατάλαβα πόσο μου έλειψε δεν της χαλάω κανένα χατήρι.
Και αυτή το εκμεταλλεύεται!
Πάντα!Πλησιάζουμε το μπαρ και δίνουμε τα πράγματα μας στον Αχιλλέα. Ο Αχιλλέας είναι ένας φίλος μου που γνωριζόμαστε από το δημοτικό... Σαν αυτόν κανένας! Αν δεν είχε γυναίκα θα τον παντρευόμουν αλλά μας τον πρόλαβε άλλη από το πρώτο έτος...
Μην κλάψεις!
Όχι μωρέ όλα καλά.Αχ: Καλώς τες μου! Καιρό έχω να σας δω...
Άλια: Να τα και τα παράπονα... Ξέρεις πως είναι τα πράγματα με την ομάδα ρε γλυκούλη μου! Τρέχω και δεν φτάνω...
Αχ: Αστα αυτά σε μένα! Πες μου το όνομα του για να σε συγχωρήσω!
Άλια: Χαχαχαχα μπα αυτά δεν στα λέω είναι μυστικά του κράτους!
Σκάνε και οι δυο στα γέλια και χαίρομαι που τους έχω κοντά μου. Μου φτιάχνουν την μέρα χωρίς καν να προσπαθήσουν. Έτσι είναι οι πραγματικοί φίλοι!
Αχ: Βάζω τα γνωστά;
Γυρνάω και κοιτάω την Μαργαρίτα για επιβεβαίωση.
Μαρ: Προφανώς! Άντε άντε γρήγορα...
Αχ: Καλά ντε μην βαράς!
Αφού μας έφερα τα ποτά ο Αχιλλέας άρχισα να κοιτάω τριγύρω το μαγαζί για να δω τι παίζει. Η αλήθεια είναι πως είναι γεμάτο. Βλέπεις λυκειοπαιδα που το παίζουν μεγάλοι, βλέπεις άτομα στην ηλικία μου που πίνουν χαλαρά το ποτό τους, ή άλλους που κάνουν σαν λυκειόπαιδα και τέλος βλέπεις και κάποιους μεγαλύτερης ηλικίας που προσπαθούν να θυμηθούν τα νιάτα τους.
Ο ρυθμός ανεβαίνει μαζί με την ένταση και αρχίζουμε να χορεύουμε με την Μαργαρίτα. Πολλά βλέμματα στρέφονται πάνω μας. Το είπα εγώ πως αυτό το φόρεμα είναι προκλητικό, δεν το είπα;! Βέβαια ίσως να βοηθάει και το φλογερό κόκκινο μίνι φόρεμα της Μαργαρώς αλλά τέλος πάντων.
Βλέπω δυο νέους να έρχονται προς το μέρος μας. Κρατάνε το ποτό τους στο χέρι και δεν μπορώ να πω είναι αρκετά εμφανίσιμοι. Ο ένας ξανθός και μάτια δεν έχω ιδέα δεν φαίνονται με αυτόν τον φωτισμό, και ο άλλος φαίνεται καστανόξανθος. Μμμμ κανένας του γούστου μου δηλαδή!
Θα ήθελες να ήταν;
Μμμ η αλήθεια είναι πως μπααα!Ξανθός: Καλησπέρα κορίτσια.
Η Μαργαρίτα που εκείνη την ώρα τους είδε γύρισε προς το μέρος τους ξαφνιασμένη.
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...