~46~

728 53 8
                                    

Στέφανος POV

Κώστας: Σταμάτα να κουνιέσαι ωρέ και θα δέσω τη γραβάτα στραβά.

Φφφφ εύκολο να το λες, δύσκολο να το κάνεις.

Στ: Τελείωνε! Δεν θέλω να αργήσουμε...

Γιώργος: Ούτως ή άλλως θα σε στήσει... Τι βιάζεσαι;

Να τα μας... Γιατί να με στήσει; Τόσους μήνες περιμέναμε για να έρθει αυτή η στιγμή! Τώρα που ήρθε γιατί να αργήσει;

Κώστας: Εδώ μπορεί να μην έρθει... Το να τον στήσει πειράζει;

Στ: Τι λες μωρέ; Γιατί να μην έρθει; Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω; Μίλα ρεεε!

Είμαι έτοιμος να πιάσω τον αδερφό μου από τον λαιμό όταν μπαίνει στο δωμάτιο η μαμά μου.

Μ.Στ.: Σταμάτα να πειράζεις τον αδερφό σου. Δεν βλέπεις που έχασε το χρώμα του;

Πλάκα έκανε ο ηλίθιος;

Στ: Δεν θα έρθει η ώρα σου μαλάκα; Θα σου πω εγώ τότε!

Μ.Στ.: Στέφανεε, πρόσεχε την γλώσσα σου!

Στ: Τι να κάνω ρε μάνα; Τον άκουσες τι μου είπε!

Κώστας: Μην κάνεις σαν γυναικούλα!

Μου λέει κοροϊδευτικά ο αδερφός μου ενώ ο κολλητός μας γελάει.

Στρέφομαι στη μαμά μου και την πιάνω από τους ώμους.

Στ: Νομίζω πως πρέπει να φύγεις από το δωμάτιο.

Μ.Στ.: Δεν πάω πουθενά! Κάνετε σαν 5χρονα πάλι και δεν έχουμε χρόνο. Συγκεντρωθείτε μέρα που είναι. Άντε μην σε δει η νύφη με μαυρισμένο μάτι!

Κοιτιόμαστε με τον Κώστα και αμέσως σκάμε στα γέλια. Έρχεται ξανά κοντά μου και με αγκαλιάζει.

Κώστας: Έλα να σε ετοιμάσουμε. Μη στήσουμε και την νύφη!

Αχχχ η νύφη!

Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως ήρθε το καλοκαίρι αλλά και ο γάμος μας! Αυτοί ήταν οι τελευταίοι μήνες που ζήσαμε μακριά ο ένας από τον άλλον. Ανυπομονώ να μετακομίσουμε στο νέο μας σπίτι στη Μαδρίτη.

Αφού δέχτηκε την πρόταση γάμου που της έκανα, η Άλια συμφώνησε, επίσης, να στεγάσουμε τον έρωτα μας σε ένα διώροφο σπίτι στα προάστια της Μαδρίτης.

Ένα από τα πράγματα που με φόβιζαν ήταν η δουλειά της μέλλουσας γυναίκας μου. Με την ΠΑΕ δεν είχε κανένα πρόβλημα και η ομάδα δέχτηκε να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο, γνωρίζοντας την Άλια προφανώς και δεν θα ήθελε να καθίσει σπίτι και να μην δουλεύει.

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now