Σπίτι μου σπιτάκι μου! Τελικά μου είχε λείψει η οικεία μυρωδιά του σπιτιού μου. Και κυρίως πεθύμησα το κρεβάτι μου! Καλό και αυτό στο ξενοδοχείο αλλά σαν το δικό μου δεν έχει...
Γυρίσαμε χθες και σήμερα έχουμε προπόνηση στις 5 το απόγευμα στο γήπεδο. Έχω άγχος μπορώ να πω... Ξέρω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε με τον Στέφανο και να μάθω την αλήθεια και πραγματικά αισθάνομαι κάπως.
Ας τα αφήσουμε αυτά τώρα και ας πάω να κάνω ένα μπανάκι γιατί έχω σκάσει! Θα με πεις με 40 βαθμούς έξω τι περίμενες;! Εντάξει καλοκαίρι είναι όποτε λογικό...
•••••
Μόλις τελειώσαμε την προπόνηση και την αποθεραπεία και βλέπω τον Στέφανο να με πλησιάζει.Στ: Θα μιλήσουμε;
Άλια: Ναιπ! Είσαι έτοιμος; Πάμε;
Στ: Μπορώ να κάνω και αλλιώς;! Που θα πάμε;
Άλια: Έλα μαζί μου.
Προχωράω μπροστά με εκείνον να με ακολουθεί. Μπαίνουμε μέσα στο γήπεδο και κατευθυνόμαστε προς την θύρα 4, την φανατική του ΠΑΟΚ. Ανεβαίνουμε κάποια σκαλιά και καθόμαστε σε καρεκλάκια απέναντι το ένα από το άλλο, με τις σκάλες ανάμεσα.
Στ: Γιατί εδώ; Δεν έχει κανένα γραφείο να πάμε;
Άλια: Γιατί όχι εδώ; Τι να κάνουμε καλοκαιριάτικα μέσα σε ένα γραφείο;! Καλύτερα έτσι. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε για να τελειώνει το μαρτύριο σου...
Τον βλέπω να χαμογελάει και ένα μικρό κομμάτι του άγχους μου φεύγει.
Στ: Ρωτά με ότι θες, θα σου απαντήσω!
Φφφ ότι θέλω εεε;! Ας μην τον τρομάξω όμως.
Άλια: Μιλά μου λίγο για τα παιδικά και εφηβικά σου χρόνια.
Τον βλέπω να σηκωνει το φρυδι του και να με κοιτάει με ένα ερωτηματικό αλλά και λίγο ειρωνικό βλέμμα.
Στ: Δεν θα με ρωτήσεις γιατί ήρθα εδώ;
Άλια: Εγώ ρωτάω εσυ απαντάς! Έτσι πάει η διαδικασία αυτή...
Σηκωνει τα χέρια ψηλά και χαμογελάει.
Στ: Εντάξει εντάξει μην βαράς! Λοιπόν... Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ρέθυμνο. Είναι απλά πανέμορφα εκεί! Όπως ξέρεις έχω έναν αδερφό και μια αδερφή. Είμαστε μια δεμένη οικογένεια ακόμα και τώρα. Μεγάλωσα και όταν ξεκίνησα το δημοτικό γνώρισα τον Γιώργο αλλά και το ποδόσφαιρο.
Ώστε με τον κολλητό του γνωρίζονται παρά πολύ καιρό. Ενδιαφέρον! Δεν τον διέκοψα τον άφησα να συνεχίσει.
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...