Στέκεται μπροστά μου και νομίζω εχει νευριάσει λίγο... Λες να φταίνε οι ερωτήσεις μου;! Μπααα δεν νομίζω!
Στ: Άμα σταματησεις να μιλάς θα σου πω!
Τελικά μάλλον έφταιγαν οι ερωτήσεις μου!
Άλια: Ε πες μου όμως, σταμάτησα να μιλάω και εσυ δεν λες τίποτα!
Στ: Να μπούμε μέσα καλύτερα μην μας πάρει κανένα μάτι;
Λες και άμα σε βάλω στο δωμάτιο και μας δει κανείς θα είναι ευκολότερη η θέση μας...
Άλια: Δηλαδή είναι καλύτερο να με δουν να σε βάζω στο δωμάτιο μου βραδιάτικα;!
Στ: Έλα μικρή τελείωνε! Όσο πιο γρήγορα μπω τόσο το καλύτερο.
Λέει και χωρίς προειδοποίηση με σπρώχνει και μπαίνει μέσα.
Άλια: Δεν σου έδωσα την άδεια να μπεις.
Λέω και τον κοιτάω θυμωμένα. Τα μάτια του, ένα χρωμα τόσο σκούρο που θα το έλεγες και μαύρο, συγκρούονται με τα δικά μου με ένταση.
Στ: Νομίζω είχες συνηθίσει στους Άγγλους τους κρυοκωλους που ζητάνε άδεια για το καθετι, που ξέχασες πως είναι οι αληθινοί άντρες!
Ιιιιι σα δεν ντρέπεται λέω εγώ... Μια χαρά ζεστό κωλο είχε ο Ντειβιντ, απ' όσο θυμάμαι δηλαδή!
Άλια: Σιγά ρε άντρα πολλά βαρύ εσυ! Τέλος πάντων δεν είμαι σε διάθεση για να μαλώνω μαζί σου. Λέγε τι θέλεις τέτοια ώρα στο δωμάτιο μου...
Στ: Άλια σώσε με σε παρακαλώ!
Άλια: Εντάξει τώρα με τρομάζεις πραγματικά! Εσυ να ζητάς την βοήθεια μου; Κάτι δεν πάει καθόλου καλά...
Στ: Άλια πες μου πως μπορώ να κάνω τον αδερφό σου να μην ροχαλίζει άλλο και εγώ θα κάνω ότι θέλεις. Αλήθεια!
Εντάξει κάπου εκεί έσκασα στα γέλια. Τον καημένο! Συμφώνησε να κοιμηθεί στο ίδιο δωμάτιο με τον αδερφό μου χωρίς να ξερει τι ροχαλητό κάνει αυτός όταν κοιμάται... Αχχ κακόμοιρε Στέφανε!
Άλια: Χαχαχαχα αχ μωρε Στέφανε δεν ήξερες δεν ρώταγες;! Εντάξει δεν λέω ο αδερφός μου είναι το καλύτερο παιδί αλλά το ροχαλητό του δεν σταματάει με τίποτα.
Βλέπω την απελπισία στο πρόσωπο του και πραγματικά τον λυπήθηκε η ψυχή μου. Ξέρω πως είναι να κοιμάσαι με τον Νίκο στο ίδιο δωμάτιο και τον καταλαβαίνω απόλυτα. Σκέτος εφιάλτης!
Στ: Σε παρακαλώ Άλια βοήθησε με θα σέρνομαι αύριο και δεν γίνεται στην δεύτερη προπόνηση να πάω άυπνος! Βρες μια λύση!
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...