~18~

1.4K 86 36
                                    

Δεν μπορώ να αποφασίσω τι θέλω!
Ναι τον θέλω σαν τρελή!
Ναι θα πέθαινα γι αυτόν!
Ναι δεν θέλω να τον αγγίζει άλλη!
Αλλά...

Αλλά μιλάμε για το μεγάλο μου όνειρο. Το να αποτελώ κομμάτι της ομάδας που υποστήριζα από παιδί ήταν για μένα όχι μόνο κάτι τρελό που ήθελα από μικρή αλλά ήταν επίσης το κίνητρο μου όταν έδινα πανελλήνιες, όταν ήμουν σε μια ξένη χώρα, όταν το πρώτο διάστημα που δεν είχα κανέναν έκλαιγα κάθε μέρα, γι αυτήν την φαντασία τα ανεχόμουν όλα. Μόνο και μόνο γιατί είχα ένα στόχο!

Και τώρα έρχεται κάποιος και μου ζητάει να ρισκάρω όλες μου τις θυσίες και το μεγαλύτερο μου όνειρο για χάρη του. Παναγία μου τι δίλλημα είναι αυτό;!

Τον κοιτάω και μου έρχεται να τρελαθώ. Βάζω τα χέρια στο κεφάλι μου και το πιέζω μπας και σταματήσει να σφυρίζει.

Στ: Άλια θα μιλήσεις επιτέλους; Μπορώ να δω τα γρανάζια του μυαλού σου τόση ώρα που γυρνάνε. Πάρε μια απόφαση!

Άλια: Χα! Νομίζεις είναι τόσο εύκολο; Μου ζητάς να ρισκάρω τα πάντα για χάρη ενώ εσύ στην πραγματικότητα δεν ρισκάρεις τίποτα!

Ίσως αυτό που είπα να είναι κακό αλλά δεν αντέχω να μην καταλαβαίνει την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκομαι.

Στ: Ώστε έτσι;! Εγώ δεν ρισκάρω τίποτα ε; Δηλαδή νομίζεις ότι εμένα αν χάσεις την δουλειά σου δεν θα μου κοστίσει ε; Ότι θα σε βλέπω στεναχωρημένη και εγώ θα είμαι άνετος ε; Ότι δεν καταλαβαίνω την θυσία που πιθανότατα θα κάνεις γι αυτήν την σχέση ε; Λοιπόν Άλια κάνεις μεγάλο λάθος! Και θα προτιμούσα να ρίσκαρα εγώ την δίκη μου καριέρα παρά εσύ την δίκη σου! Αλλά τι να κάνω που δεν είναι αυτές οι συνθήκες ε;

Άλια: Να μην με πιέζεις! Ναι σε θέλω σαν τρελή! Ναι μου είναι σχεδόν αδύνατο να είμαι μακριά σου! Όμως φοβάμαι εντάξει;! Φοβάμαι πως αυτό μεταξύ μας δεν θα κρατήσει και εγώ θα τα έχω χάσει όλα! Και την δουλειά μου και εσένα!

Λέω με μια ανάσα, αρπάζω την τσάντα μου και με γρήγορα βήματα βγαίνω από το σπίτι. Με το που ο καθαρός αέρας χτυπάει στο πρόσωπο μου σταματάω απότομα. Στρέφω το βλέμμα μου στον γεμάτο αστέρια ουρανό και απλά σκέφτομαι.

Πρώτον, τα λόγια του πατέρα μου που θυμάμαι από παιδί. "Πριγκίπισσα, από κάθε κατάσταση κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Μην αφήσεις τον φόβο για την αποτυχία να σε κρατήσει πίσω! Μην μετανιώσεις για κάτι που θα μπορούσε να σου αλλάξει την ζωή γιατί μετά θα είναι πολύ αργά! Ποτέ με την μάνα σου δεν θα σας είπαμε τι να κάνετε στην ζωή σας γιατί θέλαμε να κάνετε τα δικά σας λάθη. Μόνο μέσα από τα λάθη μαθαίνεις. Και μαθαίνεις μόνο μέσα από τα δικά σου λάθη. Όχι από τον αλλονών! Γι αυτό προχωρά με γνώμονα το τι θα σε κάνει ευτυχισμένη μακροπρόθεσμα και όχι για λίγο! Και ακόμα και το χειρότερο σενάριο να συμβεί ξέρεις πως εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίξουμε! Όποτε μην φοβάσαι τίποτα και κοίτα μπροστά!"

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now