~15~

1.2K 87 19
                                    

Πότε πέρασαν οι μέρες και ήρθε η Κυριακή ούτε που κατάλαβα. Ίσως φταίει το γεγονός πως είχα μια τρελή Μαργαρίτα όλη την ώρα πάνω από το κεφάλι μου αλλά τέλος πάντων...

Μόλις φτάσαμε με την ομάδα στο γήπεδο και η αλήθεια είναι πως έχω τρομερό άγχος. Όχι τόσο για το αποτέλεσμα γιατί ξέρω πως είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι, αλλά γιατί είναι η πρώτη φορά που θα βρίσκομαι στον αγωνιστικό χώρο και μπορεί κάποιος ποδοσφαιριστής να χρειαστεί την βοήθεια μου! Ελπίζω μόνο όλα να πάνε καλά...

•••••
Ο αγώνας έχει ξεκινήσει εδώ και ένα τέταρτο και προς το παρόν όλα πάνε βάση του πλάνου μας. Έχουμε την κατοχή και πιέζουμε... Μόνο το γκολ μας λείπει!

Και ενώ το σκέφτομαι αυτό παίρνει την μπάλα ο Νίκος κάνει μια από τις απίστευτες του σέντρες και ο Στέφανος ανοίγει το σκορ για την ομάδα μας! Πανηγύρια παντού... Στις κερκίδες, στον πάγκο, στην καρδιά μου.... Είμαι τόσο περήφανη αυτή τη στιγμή! Μπορεί να μην γίνει κάτι μεταξύ μας αλλά τον αγαπώ πολύ για να μην χαίρομαι με την χαρά του...

•••••
Τελείωσε ο αγώνας και όπως το είχα προβλέψει νικήσαμε 4-0 αφού είμασταν άρτια προετοιμασμένοι! Ο Στέφανος σκόραρε δυο φορές και έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο...

Η ώρα είναι 10 και μόλις έφτασα σπίτι. Τρέχω στο μπάνιο γιατί με βλέπω να μην προλαβαίνω να ετοιμαστώ και ποιος την ακούει την άλλη αν έρθει και δεν είμαι έτοιμη.
Εγώ πάντως όχι!
Ούτε εγώ όποτε μπαίνω για μπάνιο.

Βγαίνω, φτιάχνω τα μαλλιά μου μπούκλες, κάνω ένα έντονο μακιγιάζ και φοράω το καινούριο μου φόρεμα. Τελικά το λάτρεψα αυτό το φόρεμα... Είναι λίγο προκλητικό αλλά δεν παύει να είναι τέλειο!

Κατεβαίνω κάτω μόνο για να ακούσω το κουδούνι να χτυπάει. Βλέπω το ρολόι και είναι 11:30. Τέλεια πάνω στην ώρα ήρθε η Μαργαρώ!
Πάλι καλά που δεν σε άκουσε να την λες έτσι...
Για αυτό το λέω από μέσα μου γιατί δεν μπορεί να με ακούσει. Δεν είμαι χαζή!
Αυτό το συζητάμε άλλη στιγμή! Τώρα άνοιξε...

Φτάνω την πόρτα και ανοίγω.

Άλια: Πάνω στην ώρα ήρθες!

Στ: Δεν ήξερα ότι με περίμενες!

Με το που τον βλέπω μπροστά μου μένω. Είναι απλά κούκλος, πανέμορφος, θεός, άψογος και πολλά ακόμα. Φοράει ένα μαύρο παντελόνι και ένα λευκό πουκάμισο. Όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για να τρελάνει τους πάντες.

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now