~40~

934 51 16
                                    

Τον κοιτάω, με κοιτάει και νομίζω πως και οι δυο ξέρουμε την απάντηση στο ερώτημα μας.

Άλια: Νομίζω πως η μόνη λύση είναι η σχέση εξ αποστάσεως. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε χάσω ξανά αλλά όσο και αν σε αγαπάω, λατρεύω την δουλειά μου. Δεν είμαι ακόμα σε θέση να πω πως θα την αφήσω και θα σε ακολουθήσω. Ξέρω πως θα είναι δύσκολο αλλά ας προσπαθήσουμε μωρό μου. Σε παρακαλώ!

Δεν λέει κάτι απλά τυλίγει το χέρι του γύρω από τους ώμους μου και με φέρνει κοντά του.

Στ: Ήμουν σίγουρος πως αυτή θα ήταν η απάντηση σου. Ό,τι και να μου έλεγες θα το δεχόμουν, εκτός από τον χωρισμό. Σ' αγαπάω πάρα πολύ για να σε αφήσω ξανά να μου φύγεις.

Μια ανάσα ανακούφισης βγαίνει από μέσα μου. Χαίρομαι που κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.

Άλια: Σ' ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις και δεν απαιτείς να έρθω μαζί σου.

Στ: Καρδιά μου, εσύ με άφησες να βρω τον εαυτό μου. Με περίμενες και δεν είπες τίποτα για 6 μήνες. Πως μπορώ να απαιτήσω να παρατήσεις την δουλειά σου για χάρη μου; Και μόνο που είσαι ακόμα εδώ και με αγαπάς εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει.

Του δίνω ένα ρουφηχτό φιλί στο μάγουλο και του χαμογελάω.

Άλια: Μου έλειψες πολύ.

Στ: Και μένα μάτια μου! Υπήρχε πάντα ένα κενό μέσα στην μέρα μου. Ήθελα να μοιραστώ τόσα πράγματα μαζί σου και με σκότωνε που δεν μπορούσα.

Άλια: Τώρα όμως όλα θα είναι διαφορετικά. Μπορεί να μην είμαστε στην ίδια χώρα αλλά πάντα θα έχω το τηλέφωνο μου ανοιχτό για σένα.

Μου δίνει ένα έντονο φιλί στα χείλη και μετά με κοιτάει στα μάτια.

Στ: Μπορεί περισσότερο απ' όλα να μου έλειψε το να σου μιλάω και να σε έχω κοντά μου αλλά υπάρχει κάτι άλλο που μου έλειψε εξίσου πολύ.

Λέει και βλέπω ένα πονηρό χαμόγελο να σχηματίζεται στα χείλη του.

Άλια: Και τι είναι αυτό;

Είμαι τόσο σίγουρη για την απάντηση του όσο και για το όνομα μου!

Στ: Μου έλειψε το να σε έχω δίπλα μου. Ή για να είμαι πιο ακριβής από κάτω μου!

Πέρα από το πονηρό του χαμόγελο, μου κλείνει και το μάτι όλο νόημα.

Άλια: Σαν δεν ντρέπεσαι λίγο. Πως μιλάς έτσι σε μια κυρία;

Λέω και καλά αποδοκιμαστικά.

Στ: Νομίζω πως αυτή η κυρία έχει ξεχάσει πόσο καλά περνούσε όταν ήταν από κάτω μου.

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now