Εντάξει πρέπει να το παραδεχτώ. Και η Θεσσαλονίκη είναι πανέμορφη πόλη! Φυσικά πάντα η Κρήτη θα κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου αλλά αν ήταν να διαλέξω μια δεύτερη πατρίδα τότε αυτή θα ήταν η Θεσσαλονίκη!
Έχει κανένα μισάωρο που προσγειώθηκα στο αεροδρόμιο Μακεδονίας. Εκεί με περίμενε ένας άνθρωπος της ομάδας για να με οδηγήσει στα γραφεία που βρίσκονται στο γήπεδο όπου και θα γίνουν οι τελευταίες συζητήσεις για το συμβόλαιο μου!
Και τότε το βλέπω μπροστά μου. Το γήπεδο του ΠΑΟΚ βρίσκεται μπροστά μου σε όλο του το μεγαλείο. Αστραπιαία δυο σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου.
Πρώτον, μπορεί την απόφαση να έρθω στον βορρά να την πήρα για λάθος λόγο όμως πλέον νομίζω πως έκανα το σωστότερο βήμα στην ζωή μου. Και δεύτερον, δεν θα μπορούσα να μην φανταστώ πως θα είναι όταν στην θέση του παλιού γηπέδου χτιστεί το νέο... Το περιμένουμε και αυτό!
Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο με τον Μιχάλη, έτσι λέγαν τον κύριο που με περίμενε στο αεροδρόμιο, και κατευθυνόμαστε προς τα γραφεία. Όταν μπαίνουμε στο χώρο αντιλαμβάνεσαι πόσο χρήμα έχει πέσει εδώ μέσα. Είναι απλά πανέμορφο!
Μιχ: Στέφανε δώσε μου ένα λεπτό να ρωτήσω αν είναι όλα έτοιμα, εντάξει;
Στ: Εννοείται θα σε περιμένω εδώ.
Έφυγε από κοντά μου και πήγε σε μια κοπέλα που καθόταν υποθέτω στην υποδοχή. Της είπε κάτι και σχεδόν αμέσως ήρθε κοντά μου ξανά.
Μιχ: Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε λίγο, γιατί μέσα βρίσκεται ο Νίκος Ευστάθιου και ανανεώνει το συμβόλαιο του. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα...
Στ: Τι πρόβλημα να υπάρχει; Όλα καλά! Ανανεώνει ο Νίκος;
Μιχ: Ναι μετά από αρκετές συζητήσεις αποφάσισαν να ανανεώσουν! Τον ξέρεις υποθέτω έτσι;
Στ: Έχουμε παίξει κάποιες φορές αντίπαλοι αλλά κυρίως τον ξέρω από των εθνική! Πολύ καλό παιδί και το βασικότερο φοβερός επιθετικός! Αυτές οι σέντρες του δεν υπάρχουν...
Μιχ: Χαχαχαχα θα συμφωνήσω σε όλα! Το καλό για την ομάδα είναι ότι ήθελε να μείνει κι άλλο σε μας. Είναι μικρός ακόμα αλλά πιστεύω πως σύντομα θα πάρει μεταγραφή σε κάποια ομάδα του εξωτερικού!
Στ: Νομίζω πως του αξίζει!
Εκείνη την ώρα ανοίγει μια πόρτα στα δεξιά μου και από μέσα βγαίνει ο αθλητικός δευθυντής της ομάδας μαζί με τον Νίκο. Είχα καιρό να τον δω από κοντά...
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...