Και πετάω ψηλά, μέχρι τ' αστέρια φτάνω κι ακόμα παραπάνω...
Στην κυριολεξία! Πετάμε για Ολλανδία όπου θα γίνει και το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της ομάδας! Θεέ μου ένα ονειρο γίνεται πραγματικότητα...
Κάθομαι με δυο αλλά μέλη του ιατρικού τιμ της ομάδας και συζητάμε κάποια περιστατικά καθώς και το προγραμμα αποθεραπείας για τους ποδοσφαιριστές μας.
Ο αδερφός μου με τον άλλον τον ηλιθιο κάθονται από πίσω μας. Αυτές τις δυο μέρες που ήταν και αυτός στο σπίτι μας απλά προσπαθούσα να τον αποφεύγω όσο μπορούσα... Ήμουν όλη μέρα σχεδόν έξω και έκανα βόλτες. Πάλι καλά που είχα και την Μαργαρίτα αλλιώς θα είχα βαρεθεί την ζωή μου...
Στρ: Άλια ακούς;
Άλια: Ναι Στράτο μου συγγνώμη αφαιρέθηκα λίγο!
Πριν ακόμα τελειώσω την πρόταση μου αισθάνομαι μια κλοτσιά στην πλάτη της καρέκλας μου. Ο βλάκας τι βαράει μωρε;!
Άλια: Πρόσεχε λίγο!
Στ: Ναι θα το έχω στο νου μου την επόμενη φορά!
Μαλακααα! Άμα δεν τον σκοτώσω εγώ, να μου τρυπήσετε την μύτη!
Αλλά ας επιστρέψουμε σε ευχάριστα πράγματα!
Ο Στράτος... Δεν τον λες άσχημο. Βασικά τον λες πολύ ωραίο! Ξανθός, με πράσινα μάτια και γυμνασμένο σώμα. Είναι επίσης φυσικοθεραπευτής στην ομάδα και είναι και πολύ καλό παιδί! Αλλά τέλος πάντων ας προσέξω και λίγο στην συζήτηση, πρώτη μέρα είναι!
•••••
Αυτό το ξενοδοχείο είναι απλά τέλειο! Εντάξει μπορεί να φταίει το ότι μένω μόνη μου σε ένα δίκλινο με τζακούζι αλλά τι να κάνουμε τώρα, το να είσαι η μόνη κοπέλα στην ομάδα έχει και τα καλά του.Έχουμε φτάσει λοιπόν και σε μισή ώρα έχουμε συναντήσει για την πρώτη προπόνηση. Αααα ανυπομονώ τόσο πολύ που δεν περνάει η ώρα!
Έβαλα της φόρμες μου, ετοίμασα την τσάντα μου και κατέβηκα στο λόμπι να τους περιμένω! Ααα είναι τα βλαμμένα έδω...
Άλια: Γεια σας παιδιά...
Νίκος: Καλώς την. Βολευτηκες; Όλα καλά;
Άλια: Ναιι το δωμάτιο είναι φοβερό έχει και τζακούζι, το πιστεύεις;!
Στ: Μια σε έχουμε πρέπει να σε προσέχουμε!
Σώπα είπε καλό λόγο αυτός; Κοιτάω τον πολυελαιο πάνω από τα κεφάλια μας...
Άλια: Πως δεν έπεσε ακόμα;!
YOU ARE READING
Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
RomanceΕκείνος κάτω από την σκιά μιας προδοσίας αφήνει πίσω του την Κρήτη και τον ΟΦΗ και ταξιδεύει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ για να ξαναβρεί τον εαυτό του και να προχωρήσει μπροστά. Δεν ξερει όμως τι τον περιμένει εκεί... Το όνομα του Στέφανος Πολυχρο...