~08~

1.3K 95 3
                                    

Θεέ μου πως θα του αποκαλύψω κάτι τέτοιο;! Είναι ένα μυστικό που το ξερει μόνο η Μαργαρίτα και ο Νίκος.

Στ: Άντε λοιπόν! Θα μου πεις;

Άλια: Φφφ εντάξει εντάξει.

Ένιωσα την καρδιά μου να επιταχύνει και τα χέρια μου να ιδρώνουν. Τα σκούπισα στην φόρμα μου και στύλωσα το βλέμμα μου στον αγωνιστικό χώρο. Προφανώς και δεν μπορούσα να τον κοιτάω με την εξομολόγηση που θα έκανα...

Άλια: Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, λάτρευα το ποδόσφαιρο. Όλη η οικογένεια μου είναι ΠΑΟΚ όποτε το μικρόβιο το είχα από μωρό. Έτσι μεγαλώνοντας, θέλοντας και μη, παρακολουθούσα τα πάντα!

Τον ένιωσα να με κοιτάει αλλά δεν γύρισα και συνέχισα να μιλάω.

Άλια: Δεν με πολύ ένοιαζαν οι άλλες ομάδες και κυρίως δεν ασχολιόμουν με τις μικρές. Μπορεί να έβλεπα ένα ματς του Ολυμπιακού αλλά δεν θα έβλεπε ματς της Ξάνθης ας πούμε.

Στ: Αυτή είναι η εξομολόγησης σου; Πως λατρεύεις το ποδόσφαιρο; Αυτό το ξέρω ήδη... Που κολλάει με μένα όμως;

Δεν το έδωσα σημασία συνέχισα να μιλάω λες και δεν τον άκουσα ποτέ.

Άλια: Ήμουν 15-16 χρόνων, μόνη στο σπίτι, Κυριακή μεσημέρι. Βαριόμουν παρά πολύ να κάνω τα μαθήματα αλλά έπρεπε. Δεν τα είχα κάνει την προηγούμενη γιατί έπαιζε ο ΠΑΟΚ. Πρέπει να σου πω ότι δεν διάβαζα ποτέ στο δωμάτιο μου αλλά στο σαλόνι με ανοιχτή την τηλεόραση. Μην με ρωτήσεις γιατί δεν ξέρω.

Γύρισα και τον κοίταξα για λίγο και μπορώ να πω ότι το πρόσωπο του ήταν γεμάτο απορία. Όποτε ξαναγύρισα μπροστά και συνέχισα.

Άλια: Πάντα ήμουν καλή στο σχολείο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Έτσι τελείωσα γρήγορα και μετά δεν ήξερα τι να κάνω. Άρχισα να χαζεύω στην τηλεόραση μήπως είχε κάτι. Είδα πως 5:15 ξεκινούσε ένας αγώνας. Έπαιζε ο ΟΦΗ εναντίον του Ατρομήτου. Όπως σου είπα, το αγώνα κανονικά δεν θα τον έβλεπα αλλά βαριόμουν παρά πολύ. Έτσι κάθισα και τον είδα. Ήταν 3 Φεβρουαρίου του 2011. Σου λέει κάτι η ημερομηνία;

Όταν το βλέμμα μου στάθηκε στο πρόσωπο του είδα την έκπληξη στα μάτια του.

Στ: Φυσικά και μου λέει. Έκανα ντεμπούτο με τον ΟΦΗ. Ήταν το πρώτο ματς που έπαιξα με την αντρική ομάδα.

Άλια: Μπήκες στο 80 και μέσα στα 15 λεπτά που πρόλαβες να παίξεις, έβαλες γκολ και έδωσες την νίκη στην ομάδα σου.

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now