~26~

1K 67 2
                                    

Οι μέρες κυλούσαν και η ευτυχία που ένιωθα δεν μπορύσε να περιγραφεί εύκολα. Όλα ήταν ονειρεμένα. Είχα δίπλα μου τον Στέφανο, που ακόμα μου φαίνεται εξωπραγματικό, την Μαργαρώ, που πλέον είναι κολλημένη με το κινητό της και μιλάει με τον Κώστα, και φυσικά τον βλάκα τον αδρεφό μου.

Γενικά όλα είναι όμορφα και όταν κάτι είναι πολύ καλό ξέρετε τι λένε... Δεν θα αφήσω όμως τον φόβο μου να καταστρέψει τα όνειρα και τις ελπίδες μου! Άσε που δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ άλλο με τις μαύρες μου τις σκέψεις. Έχουμε αγώνα σήμερα. Και όχι οποιονδήποτε αγώνα... Είναι μέρα πολέμου!

Είμαστε όλη η ομάδα μαζεμένη στο ξενοδοχείο και περιμένουμε να ανεβούμε στο λεωφορείο για να πάμε στο γήπεδο. Οι φωνές μερικών φιλάφλων που βρίσκονται απ' έξω μας ανεβάζουν ψυχολογικά. Το παιχνίδι εναντίον του Ολυμπιακού είναι πάντα σημαντικό για την πόλη.

Κοιτώ τα παιδιά γύρω μου και μπορώ να καταλάβω τόσο την ανυπομονησία τους όσο και το άγχος τους. Δεν είναι ποτέ εύκολος αντίπαλος ο Ολυμπιακός και σήμερα πρέπει να κερδίσουμε. Αν πάρουμε την νίκη χτίζουμε γερά θεμέλια για την κατάκτηση του προταθλήματος.

Γυρίζω το βλέμμα μου πάνω του και τον παρατηρώ. Για κάποιον που δεν τον ξέρει όπως εγώ μπορεί να νομίζει ότι το ματς του είναι μέχρι και αδιάφορο. Όμως έγω καταλαβαίνω την νευρικότητα του από τον σφίξιμο στο σαγόνι του και την ριτίδα που σχηματίζεται ανάμεσα από το φρύδια του.

Εκεί που δεν το περιμένω σηκώνει τα μάτια του από το κινητό του και με κοιτάει. Μόλις τα βλέμματα μας κλειδώσουν όλα τα άλλα εξαφανίζονται γύρω μας. Τον βλέπω να παίρνει μια βαθιά ανάσα και να χαλαρώνει. Ασυναίσθητα παρατηρώ την μία γωνία των χειλιών του να ανασηκώνεται σε ένα πλάγιο χαμόγελο.

Αυτο το γ@μημένο μειδίασμα μπορεί να με στείλει!

Πριν προλάβω να κάνω κάτι μας ενημερώνουν ότι ήρθε η ώρα να φύγουμε. Σηκωνόμαστε και μπαίνουμε στο λεωφορείο. Σε λιγότερο από 2,5 ώρες ξεκινάει το ματς και το άγχος μου έχει φτάσει στο Θεό.

*****

Το παιχνίδι έχει ξεκινήσει και η ατμόσφαιρα στο γήπεδο είναι εκρηκτική. Δεν ξέρω γιατί να αγχωθώ περισσότερο;! Για το παιχνίδι και την νίκη που πρέπει να πάρουμε ή για το γεγονός πως ο Στεφανάκος μου έχει δεχθεί ήδη δύο δυνατές κλοτσιές;! Είμαστε μόλις στο δέκατο λεπτό!

Καλά έλεγαν ότι δεν πρέπει να μπλέκεις τα ερωτικά με την δουλειά! Λούσου τα τώρα...

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now