~36~

633 52 10
                                    

(Άλιας POV)

Μαρ: Σταμάτα μάτια μου. Φτάνει τόσο, θα αφυδατωθείς.

Άλια: Μα μα δεν μπο- μπορώ.

Έχω σπαράξει στο κλάμα τις τελευταίες ώρες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε τόσο λάθος.

Τι έπαθε ο Στέφανος τόσο ξαφνικά; Μια χαρά ήμασταν μεταξύ μας.

Εδώ πήρα την απόφαση να πάω στην διοίκηση για χάρη του. Τους μίλησα για μας.

Προσπάθησα να τους πίσω πως ό,τι και να γίνει δεν θα επηρεαστεί η ομάδα από την σχέση μας.

Εδώ τους είπα πως αν γίνει κάτι, θα πάρω όλη την ευθύνη και θα αποχωρήσω.

Με άκουσαν με προσοχή, κατάλαβαν όλα όσα τους είπα και τελικά συμφώνησαν μαζί μου.

Και τώρα που θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί, ελεύθερα, χωρίς περιορισμούς, ο Στέφανος, έτσι ανεξήγητα, αποφάσισε να με χωρίσει.

Άλια: Τι έκανα λάθος ρε Μαργαρίτα;

Κοιτώ την κολλητή μου στα μάτια και ξαναβάζω τα κλάματα. Δεν μπορώ να καταλάβω.

Με κλείνει στην αγκαλιά της χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μαρ: Ησύχασε κορίτσι μου. Μια παρεξήγηση θα είναι αγάπη μου. Θα το ξεπεράσετε.

Τι παρεξήγηση μπορεί να έγινε; Τι ήταν τόσο σημαντικό που δεν του αφήνει το περιθώριο να με ακούσει; Τι του είπαν και τον εξόργισε τόσο πολύ;

Και αυτός γιατί δεν με άκουσε; Ό,τι και να του είπαν θα έπρεπε να με ακούσει. Έτσι κάνουν τα ζευγάρια.

Άλια: Δεν καταλαβαίνω. Γιατί δεν με άκουσε; Γιατί δεν με άφησε να του εξηγήσω; Ακόμα και να του είπαν τα χειρότερα για μένα, τόσο λίγο με ξέρει; Δεν με εμπιστεύεται καθόλου;

Μαρ: Τι να σου πω βρε κορίτσι μου; Δεν ξέρω...Γιατί δεν τον παίρνεις ένα τηλέφωνο να δεις τι έχει γίνει;

Άλια: Εγώ θα τον πάρω τηλέφωνο; Αυτός με χώρισε έτσι ξαφνικά, χωρίς καμία εξήγηση.

Μαρ: Άλια μην το κάνεις αυτό. Μην βάζεις τον εγωισμό σου πάνω από την αγάπη σου για τον Στέφανο. Γιατί τον αγαπάς, έτσι δεν είναι;

Άλια: Πως γίνεται να με ρωτάς κάτι τέτοιο όταν ξέρεις τι έκανα για χάρη του. Τα διακινδύνεψα όλα γι' αυτόν. Και απ' ότι φαίνεται αυτό είναι το ευχαριστώ.

Μαρ: Είσαι θυμωμένη.

Άλια: Φυσικά και είμαι θυμωμένη. Κοντεύω να τρελαθώ εξαιτίας του. Δεν ξέρω τι πήγε λάθος. Δεν μου έδωσε καν μια εξήγηση. Και ξέρεις ποιο είναι το πιο τρελό; Πως στο μυαλό του σίγουρα κάτι έχω κάνει λάθος εγώ.

Φ(Α)ΟΥΛ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑWhere stories live. Discover now